اقتصادیمطالب برتر

درآمد شغل تعمیرات موبایل چقدر است؟

تعمیرات موبایل این روزها به یکی از کسب و کارها و شغل‌های پردرآمد و پررونق تبدیل شده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است‌؛ زیرا قیمت گوشی‌های موبایل روزبه‌روز در حال افزایش است و با توجه به شرایط اقتصادی نابسامان کشور مردم توانایی مالی کافی برای خرید گوشی جدید را ندارند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای پرداخت هزینه‌های زیاد برای خرید گوشی نو و جدید، گوشی قبلی خود را با هزینه‌ کمتر در یکی از مراکز معتبر تعمیر موبایل عیب‌یابی و تعمیر کنند.

افرادی که به این شغل علاقه‌مند هستند با گذراندن دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس به عنوان یکی از آموزشگاه‌های معتبر می‌توانند به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنند. داده‌های به دست آمده تا آذر ماه سال 1401 نشان می‌دهد که درآمد تعمیرات موبایل 4300 هنرجوی مشغول به کار در آموزشگاه توبیکس ماهانه بین 5 تا 50 میلیون تومان بوده است.

در این مقاله قصد داریم درباره تاثیر شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل در افزایش درآمد، اهمیت آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل و مزایای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی آموزشگاه توبیکس به عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل صحبت کنیم.

آموزش تعمیرات موبایل | آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

دوره آموزش تعمیرات موبایل چیست؟

یکی از دوره‌های فنی حرفه ای شامل آموزش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل که به صورت آنلاین، حضوری و خصوصی در آموزشگاه‌های تعمیرات موبایل برگزار می‌شود، دوره آموزش تعمیرات موبایل است. کسانی که به شغل تعمیرات موبایل علاقه‌مند هستند با شرکت در این دوره‌ها می‌توانند دانش، آگاهی و مهارت‌های خود را افزایش دهند و با سرعت به بازار کار راه پیدا کنند.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که افراد علاقه‌مند به این شغل بعد از اتمام دوره‌های آموزشی که در آموزشگاه‌های معتبر تعمیرات موبایل تحت نظر سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود، بهتر است به مدت چند ماه حتی با درآمد محدود و کم برای کسب تجربه‌ کاری به عنوان کار آموز در یکی از مراکز تعمیرات موبایل مشغول به کار شوند.

در واقع شغل تعمیرات موبایل زمانی پربازده و پردرآمد خواهد بود که در کنار کسب مهارت‌های لازم از تجربه غافل نشوید. البته موارد دیگری نیز در افزایش درآمد این شغل اهمیت دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

علاوه بر گذراندن دوره آموزش تعمیرات موبایل چه عواملی در افزایش درآمد این شغل موثر است؟

علاوه بر شرکت در دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل و به‌روزرسانی اطلاعات و مهارت‌های خود در زمینه تعمیر انواع مختلف موبایل عوامل دیگری شامل انتخاب محل مناسب برای شروع کسب و کار، خرید تمام ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات گوشی، شناخت تمام قطعات موبایل و آگاهی از مشکلات بازار نیز در افزایش درآمد این شغل تاثیرگذار هستند که در ادامه راجع به هر یک از آن‌ها توضیح خواهیم داد.

انتخاب محل مناسب برای شروع کسب و کار

همانطور که اشاره کردیم اولین و مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در افزایش درآمد شغل تعمیرات موبایل این است که افراد علاقه‌مند به این نوع شغل در دوره‌ آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنند و پس از شرکت در کلاس‌های دوره تحت نظر اساتید باتجربه و یادگیری تمام سرفصل‌های آموزشی جامع در مجهزترین فضاهای کارگاهی در آموزشگاه‌های معتبر تعمیرات موبایل، گواهینامه مهارت دریافت کنند.

با استفاده از گواهینامه مهارت می‌توان برای دریافت جواز کسب و کار اقدام کرد. پس از دریافت جواز، انتخاب محل مناسب برای شروع کسب و کار تاثیر بسیار زیادی در افزایش درآمد تعمیرکاران موبایل دارد و سرنوشت کاری آن‌ها را تغییر می‌دهد. اگر مغازه‌ای که برای شروع کسب و کار انتخاب می‌شود در مکان پر رفت‌وآمدی باشد، تعداد مشتریان روزبه‌روز افزایش می‌یابد.

آموزش تعمیرات موبایل | آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

چرا بهترین راه برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه‌ای آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل است؟

برای اینکه به یک تعمیرکار حرفه‌ای و ماهر تبدیل شوید باید آموزش تعمیرات موبایل را از مرحله درست و مناسبی آغاز کنید. در واقع تنها راه تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه‌ای با درآمد بسیار بالا، شرکت در دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل در یک آموزشگاه تعمیرات موبایل معتبر مانند آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس است.

دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل تحت نظر اساتید باتجربه به صورت حضوری، آنلاین و خصوصی با مناسب‌ترین هزینه برگزار می‌شود. در این دوره افراد شرکت‌کننده ابتدا با مفاهیم اساسی و پایه علم الکترونیک آشنا می‌شوند. آشنایی با این مفاهیم تاثیر زیادی در یادگیری تعمیرات موبایل دارد. از مهم‌ترین مبانی پایه در علم الکترونیک می‌توان به مواردی مانند آشنایی کامل با بردهای الکتریکی موجود در دستگاه موبایل و آشنایی با قطعاتی مانند مقاومت، آی‌سی، خازن و … اشاره کرد.

بعد از آشنایی با مبانی پایه علم الکترونیک نوبت به آشنایی با ابزارها و تجهیزات لازم برای تعمیر تبلت و موبایل و نحوه کار با هر یک از آن‌ها می‌رسد. در آموزش تعمیرات موبایل به صورت مجزا به آموزش تعمیر موبایل اندرویدی، آموزش تعمیر موبایل آیفون و آموزش تعمیرات تبلت و آیپاد پرداخته می‌شود. در پایان دوره نیز به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر داده می‌شود تا با استفاده از این مدرک بتوانند وارد بازار کار شوند.

آموزش تعمیرات موبایل به چند بخش تقسیم می‌شود و هر بخش شامل چه سرفصل‌هایی است؟

در آموزشگاه‌های معتبری مانند توبیکس آموزش تعمیرات موبایل در دو بخش شامل تعمیرات سخت‌افزاری و تعمیرات نرم‌افزاری تحت نظر بهترین اساتید و با پیشرفته‌ترین تجهیزات ارائه می‌شود تا کارآموزان با یادگیری تعمیرات موبایل در این دو بخش به یک تعمیرکار حرفه‌ای و کارآمد تبدیل شوند.

در آموزش تعمیرات موبایل در بخش سخت‌افزاری نکاتی مانند به کار بردن مناسب‌ترین خمیر قلع برای جدا کردن آی سی‌ها، نحوه برداشتن آی‌سی‌ها و جایگذاری آن‌ها، نحوه برداشتن صفحه تاچ، برداشتن صفحه ال سی دی معیوب و تعویض آن با الی سی دی سالم، اصول شابلون‌زنی و … به کارآموزان آموزش داده می‌شود‌.

آشنایی با الکترونیک کاربردی، انواع مختلف منبع تغذیه، انواع باتری، انواع صفحه کلید، آموزش نحوه قطعه‌برداری و قطعه‌گذاری، آموزش بلوک دیاگرام، نحوه صحیح عوض کردن ال سی دی، ال ای دی و باتری موبایل، آموزش نحوه سیم‌کشی روی برد موبایل، آموزش تعمیر ایرادهای مدار شارژ، رسوب‌گیری موبایل، نحوه باز کردن یا بستن انواع موبایل، رفع عیب‌های موجود در مدارهای رادیویی و صوتی انواع موبایل مهم‌ترین سرفصل‌های دوره آموزش تعمیرات سخت‌افزاری موبایل محسوب می‌شوند.

در آموزش تعمیرات موبایل در بخش نرم‌افزاری نکاتی مانند آشنایی کامل با سیستم عامل IOS و سیستم عامل اندروید، آشنایی با نرم‌افزارهای مهمی مانند odin، 3u tools، itunes و … برای عیب‌یابی موبایل، آموزش تمام باکس‌های موبایل، نحوه ساخت اپل آیدی و روت کردن موبایل، نحوه آپدیت سیستم عامل آیفون، آموزش ریستور کردن، گرفتن بک آپ از موبایل‌های آیفون و اندروید و … به کارآموزان آموزش داده می‌شود.

ثبت‌نام در دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه توبیکس چه مزایایی دارد؟

مزایای دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل از هزینه‌های این دوره‌ها بسیار فراتر است و با استفاده از آن‌ها پس از اتمام دوره و راه‌اندازی تعمیرگاه موبایل در مناسب ترین مکان شهر خود به درآمد خوبی دست پیدا خواهید کرد. از مهم‌ترین مزایای ثبت‌نام در دوره تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • بهره‌مندی از خدمات بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران
  • آموزش عملی و تئوری نکات مربوط به تعمیر موبایل در مجهزترین کارگاه‌ها با هزینه مناسب
  • امکان حضور در دوره آموزش تعمیرات موبایل به صورت متوالی بدون نیاز به هزینه مجدد
  • پشتیبانی آنلاین و تلفنی از کارآموزان بعد از پایان دوره تعمیرات موبایل به صورت رایگان
  • معرفی خوابگاه‌های معتبر برای کارآموزان شهرستانی
  • برگزاری دوره‌های آموزشی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برای افراد شاغل
  • به‌روز بودن تجهیزات ارائه شده به کارآموزان در حین آموزش
  • بهره‌مندی از بهترین و باسابقه‌ترین اساتید متخصص در حوزه تعمیر موبایل
  • ارائه بهترین نکات آموزشی توسط باتجربه‌ترین و کاربلدترین اساتید
  • ارائه مدرک معتبر فنی برای دریافت جواز کسب و کار و ورود سریع به بازار کار
  • یادگیری نحوه تشخیص قطعات تعمیری و تعویضی موبایل
  • آشنایی کامل با تمام قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انواع موبایل
  • امکان ثبت‌نام در دوره‌‌های یادگیری تعمیرات موبایل در آموزشگاه توبیکس برای همه افراد در سراسر کشور
  • امکان خرید ابزارهای مورد نیاز تعمیرات موبایل توسط کارآموزان به صورت قسطی و با ارائه تخفیف
  • تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه‌ای از طریق آموزش صفر تا صد تعمیرات انواع موبایل
  • آموزش نقشه راه مناسب برای وارد شدن به بازار کار و کسب درآمد بالا به کارآموزان توسط اساتید
  • برگزاری دوره آموزشی تعمیرات موبایل در عرض یک ماه
  • آموزش تعمیرات برندهای مختلف موبایل با سیستم‌ عامل‌های اندروید و آیفون

آموزش تعمیرات موبایل | آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

جمع بندی

در این مقاله ابتدا راجع به میزان درآمد شغل تعمیرات موبایل و تاثیر شرکت در دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل توبیکس در افزایش درآمد تعمیرکاران این حوزه توضیح دادیم. در ادامه به این نکته نیز اشاره کردیم که علاوه بر آموزش‌های عملی و تئوری تعمیرات موبایل که در آموزشگاه‌های معتبری مانند آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس ارائه می‌شود، عواملی مانند انتخاب مکان مناسب برای راه‌اندازی تعمیرگاه، خرید ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر و شناخت قطعات و آگاهی از مشکلات بازار موبایل نیز در افزایش درآمد قشر تعمیرکار موبایل تاثیرگذار هستند.

در بخش‌های بعدی مقاله راجع به آموزش صفر تا صد تعمیرات انواع موبایل، آموزش تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل در دوره‌های آموزشی، مزایای ثبت‌نام در دوره آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس صحبت کردیم. امیدوارم از مطالب ارائه شده در این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

دکمه بازگشت به بالا