دستگیری ۶ سارق مسلح غرب و شرق تهران/ اقدام مسلحانه و جرم محاربه است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران؛

دستگیری ۶ سارق مسلح غرب و شرق تهران  اقدام مسلحانه و جرم محاربه است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره دستگیری سارقان مسلح که با باز کردن درب منازل، وارد منازل شده و در حضور ساکنان اقدام به سرقت می‌کردند، گفت: مجازات بسیار سنگینی در انتظار این افراد است، چون هم اقدام مسلحانه بوده، ممکن است به اتهام محاربه محکوم شوند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه اموال مکشوفه، مهمات و سلاح‌های مربوط به متهمان پرونده‌های سرقت‌های سریالی در استان‌های تهران و البرز، صبح امروز دوشنبه ۲۹ مرداد در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد. 

در این برنامه عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ پس از بازدید از اموال مسروقه و گفت‌وگو با مالباختگان در جمع خبرنگاران گفت: مردم اطمینان داشته باشند پلیس نسبت به جرایم رخ داده بی‌توجه نیست. مدتی قبل در محدوده‌های غرب و شرق تهران حضور گروه سارقان مسلح که با باز کردن درب منازل، وارد منازل می‌شدند و در حضور ساکنان اقدام به سرقت می‌کردند رویت شد. پلیس در اولین مورد به صورت میدانی کار خود را شروع کرد. من از همه شهروندانی که بایت این اتفاقات ناراحت شدند و خساراتی به آنها وارد شد همچنین از طولانی شدن دستگیری آنها عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: قطعا مجازات بسیار سنگینی در انتظار این افراد است، چون هم اقدام مسلحانه بوده، هم ایجاد ارعاب برای مردم داشتند و ممکن است به اتهام محاربه محکوم شوند. 

محمدیان افزود: پنج نفر در سرقت‌ها حضور داشتند، ولی چند نفر هم به صورت موردی به آن‌ها اضافه شدند. اتباع بیگانه در بین آن‌ها نبوده و همه به صورت قومی یکدیگر را پیدا می‌کردند. امروز ۶ نفر دستگیر شدند و مال‌خران آنها نیز شناسایی شدند. ارزش ریالی این اموال هنوز مشخص نشده است.

این گزارش در حال به روز رسانی است…

دکمه بازگشت به بالا