راهنمای خرید هدست سیمی تک گوش تا 4 میلیون تومان

مقدمه ای بر راهنمای خرید هدست 

هدست های سیمی به دلیل عدم نیاز به شارژ و عدم تاخیر در انتقال صدا، گزینه انتخابی بسیاری از کاربران هستند و شما می توانید مدل های دو گوش و تک گوش از هدست سیمی را برای استفاده در محل کار خود، تهیه کنید. هدست های سیمی تک گوش، برای مکالمه کاربرد دارند و بیشترین استفاده از این مدل هدست، در محیط های اداری و مراکز تماس است. با توجه به کاربرد هدست تک گوش برای مکالمه، کیفیت میکروفون آن مهم است و به نسبت هدست های معمولی، از میکروفون با کیفیت تری برخوردار است. همچنین بعضی از مدل های هدست سیمی تک گوش، دارای 2 یا 3 میکروفون هستند تا کارایی بهتری برای مکالمه داشته باشند. در این مطلب می خواهیم راهنمای خرید هدست سیمی تک گوش را ارائه دهیم ضمن اینکه چند مدل هدست تک گوش سیمی با قیمت حداکثر 4 میلیون تومان را به شما معرفی خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید.

راهنمای خرید هدست سیمی تک گوش

هدست سیمی تک گوش، یک مدل هدست با کارایی برای مکالمه است که ادارات و مراکز تماس می توانند بر اساس نیازها و بودجه، این مدل هدست را خریداری کنند. برای خرید هدست سیمی تک گوش، لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید :

کیفیت صدای هدست

نکته اول و مهم برای خرید هدست سیمی تک گوش، کیفیت صدای آن است. هدست باید بتواند صدای واضح، شفاف و با جزئیات را انتقال دهد. این مدل هدست به دلیل کاربردی که برای مکالمه دارد، کیفیت میکروفون های مورد استفاده در ساخت آن، مورد اهمیت است. در مدل های عادی هدست، معمولا از یک میکروفون استفاده می شود اما مدل های خوب هدست تک گوش، دارای 2 تا 3 میکروفون هستند که بهترین عملکرد را برای مکالمه داشته باشند. میکروفون های تعبیه شده در هدست تک گوش سیمی، انتقال صدا را به خوبی انجام می دهند همچنین قادر به حذف صداهای اضافی محیط هستند تا کیفیت صدای منتقل شده به مخاطب، به حداکثر برسد.

طراحی ارگونومیک هدست

با توجه به استفاده طولانی مدت از هدست تک سیم در محیط کاری، طراحی آن باید آرگونومیک باشد تا باعث درد و ناراحتی گوش نشود. هنگام خرید، بررسی کنید که وزن هدست سبک باشد و گوشی آن نیز به راحتی داخل گوش جای بگیرد. برخورداری از پدهای نرم، امکان تنظیم تل هدست، متریال بدون حساسیت هدست و … از دیگر ویژگی های آرگونومیک هدست هستند.

بررسی ویژگی های هدست

مدل های مختلف از هدست سیمی تک گوش، برخی ویژگی های مشترک و بعضی ویژگی های منحصر به خود را دارند. بنابراین توصیه می شود در زمان خرید، ویژگی های هدست مثل کنترل لمسی، فناوری نویز کنسلینگ و … آن را بررسی کنید.

توجه به بودجه

هدست های سیمی تک گوش در مدل های مختلف از انواع برندها، دارای قیمت های متفاوتی هستند. شما برای خرید این محصول، باید بودجه خود را تعیین کنید و به سراغ مدل های موجود متناسب با بودجه خود بروید.

کنترل ‌های دستی

برای خرید هدست سیمی تک گوش، کنترل های دستی آن را هم بررسی کنید مانند امکان کنترل صدا، پاسخ دادن به تماس‌ ها و دیگر موارد و… کلید مربوط به این قابلیت ها باید در دسترس باشند.

سازگاری با نرم‌افزارها

یک نکته دیگر برای خرید هدست سیمی تک گوش، سازگار بودن آن با نرم افزارهای مختلف است. بررسی کنید که هدست با نرم افزارهای تلفنی یا ویدئو کنفرانس مورد استفاده در اداره، سازگاری دارد.

معرفی چهار مدل هدست سیمی تک گوش تا 4 میلیون تومان

انواع هدست تک گوش

پس از بررسی نکات مهم خرید هدست سیمی تک گوش، در این بخش می خواهیم 5 مدل هدست را که حداکثر قیمت 4 میلیون تومان دارند را به شما معرفی کنیم. همچنان همراه ما باشید : 

هدست تک گوش مدل UM610-UC

از محبوب ترین هدست های سیمی تک گوش، هدست تک گوش مدل UM610-UC است که توسط کمپانی اکیوتون ساخته شده است. این مدل هدست، عملکرد قوی دارد و کاربر پسند هم می باشد. برای ساخت بدنه هدست تک گوش مدل UM610-UC از ترکیب دو متریال آلومینیوم و پلاستیک استفاده شده است و به همین دلیل، هدست سبک وزن است. این هدست سیمی تک گوش، وزن 50 گرمی دارد و از بلندگوهای نسبتا بزرگ با روکش چرمی نیز برخوردار است.

کیفیت صدای خوب، طراحی ارگونومیک، قابلیت نویز کنسلینگ استاندارد، از ویژگی های هدست تک گوش مدل UM610-UC هستند و شما می توانید با خرید این هدست، از آن در محیط کاری استفاده کنید.

هدست سیمی UM210-UC

مدل دوم از هدست سیمی تک گوش که می خواهیم معرفی کنیم نیز از برند اکیوتون است. هدست سیمی UM210-UC، مدل پیشنهادی ماست که قیمت اقتصادی و مشخصات مناسب دارد. این هدست برای استفاده در محیط کار، از کارایی لازم برخوردار است و می تواند با حذف نویز و صداهای مزاحم، صداهای رسا و شفاف را به مخاطب شما برساند. از ویژگی های برجسته هدست سیمی UM210-UC می توانیم به فناوری ASB آن اشاره کنیم که برای محافظت از شوک صوتی کاربرد دارد.

هدست معرفی شده، به دلیل استفاده از مواد سبک و بادوام، مقاوم و با طول عمر بالاست. مواد مورد استفاده در ساخت این هدست شامل آلومینیوم و پلاستیک ABS هستند که در برابر ضربات احتمالی، از استحکام کافی برخوردار هستند. این هدست دارای یک کابل مستقیم با طول حدودی 1.8 متری است و دکمه های کنترل صدا و دکمه قطع میکروفون، بر روی کابل تعبیه شده اند. هدست سیمی UM210-UC، امکان تغییر موقعیت بوم میکروفون را در دسترس کاربران قرار می دهد تا هر کاربری بتواند آن را شخصی سازی کند.

هدبند قابل تنظیم با بالشتک نرم از دیگر ویژگی های هدست سیمی UM210-UC هستند که این ویژگی ها باعث می شوند شما در طول چند ساعت استفاده از هدست، احساس خستگی در ناحیه گوش و سر نداشته باشید.

در کل اگر به دنبال یک مدل هدست تک گوش سیمی باکیفیت صدای عالی، طراحی ارگونومیک و مستحکم هستید، هدست سیمی UM210-UC می تواند انتخاب مناسب و اقتصادی برای شما باشد.

هدست سیمی Tm310-QD

هدست سیمی Tm310-QD، انتخابی قیمت مناسب برای شماست که قابلیت استفاده در بسیاری از سازمان ها، ادارات و مراکز تماس را دارد. این هدست از خانواده اکیوتون، دارای طراحی آرگونومیک می باشد و استفاده از آن برای ساعات طولانی باعث خستگی و درد گوش نمی شود. از خصوصیات ویژه دیگر در هدست، تکنولوژی نویز کنسلینگ است تا صدای شما را بدون صداهای مزاحم محیط، به طرف مقابل برساند. این هدست، از اسپیکر و میکروفون فوق پیشرفته سری 1010 برخوردار است و با وجود داشتن مشخصات ایده آل، قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

جنس بدنه هدست سیمی Tm310-QD از ترکیب دو متریال آلومینیوم و پلاستیک است که باعث زیبایی ظاهری و سبکی هدست شده اند. کل وزن این هدست، 30 گرم است و به همین دلیل باعث خستگی سر و گردن شما نمی شود. هدست معرفی شده، کیفیت صدای عالی، حساسیت بالا، قیمت مناسب و طراحی آرگونومیک دارد و می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای خرید هدست سیمی تک گوش تا قیمت 4 میلیون تومان باشد.

هدست سیمی wm610-QD

از محبوب ترین هدست های سیمی تک گوش برند اکیوتون، هدست سیمی wm610-QD است که ویژگی های قابل توجهی دارد. این مدل هدست با ویژگی هایی که دارد، مناسب استفاده در محیط های پر سر و صدا همچون مراکز تماس است. هدست مذکور، میکروفونی با قابلیت حذف نویز دارد و می تواند صداهای مزاحم را کنسل کند تا صدای شما برای طرف مقابل، به طور شفاف پخش شود. از ویژگی های دیگر هدست سیمی wm610-QD، بلندگوی باند پهن 40 میلی متری آن است و به همین جهت از نظر آکوستیک، قابل اطمینان می باشد.

هدست سیمی wm610-QD دارای بالشتک گوش بزرگ از جنس چرم است و خستگی های ناشی از ساعات طولانی مکالمه و تماس ویدئویی را به حداقل می رساند. از نظر ساختاری، ظاهری شش ضلعی دارد تا علاوه بر استفاده آسان، استحکام کافی در برابر خمش و آسیب نیز داشته باشد. این هدست، از یک تل با طراحی انعطاف پذیر و قابل تنظیم هم تشکیل شده است.

جنس بدنه هدست سیمی wm610-QD از ترکیب دو ماده اولیه آلومینیوم و پلاستیک است و وزن کلی هدست، 50 گرم می باشد. نحوه اتصال هدست نیز به صورت با سیم بوده فیش اتصال QD دارد.

اگر نیاز به هدست دو گوش دارید! نگران نباشید

هدست دو گوش

اگر شما عادت به استفاده از هدست دو گوش دارید جای نگرانی نیست. در وب سایت اکیوتون شما می توانید لیستی از بهترین هدست های دو گوش را مشاهده کنید. هدست هایی که در اداره، مرکز تماس، کال سنتر و حتی خانه کاربرد دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید. تلفن تماس : 02182437000

 

سخن پایانی

هدست های رایج دارای دو گوش هستند و اصلی ترین تفاوت هدست تک گوش با هدست های رایج، در تک گوش بودن آنهاست. طراحی متفاوت هدست تک گوش، آن را مناسب کاربری خود کرده است. در واقع، این هدست به شکلی طراحی شده است که فرد در محل کار بتواند حین مکالمه، صداهای اطراف خود را نیز بشنود و از محیط پیرامون خود آگاه باشد. این نوع هدست سیمی، در اکثر مدل ها دارای تکنولوژی نویز کنسلینگ می باشد تا صداهای محیط را حذف کند همچنین بعضی از مدل ها نسبت به رطوبت نیز مقاومت بالایی دارند. در این مطلب، چند مدل هدست سیمی تک گوش را معرفی و بررسی کردیم. اگر قصد خرید دارید، مدل های معرفی شده، هر کدام می توانند یک انتخاب اقتصادی و با دوام برای شما باشند.

 

دکمه بازگشت به بالا