عمومی

ساحل بندر بوشهر از لکه های نفتی پاکسازی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احسان گلستانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس پایش‌های انجام شده و همچنین دریافت گزارش‌هایی مردمی مبنی بر وقوع آلودگی نفتی در دریا و ساحل بوشهر، مرکز مقابله با آلودگی دریایی اداره کل تشکیل نشست فوری داد.

وی بیان کرد: در این نشست پس از هماهنگی با شهرداری، اداره کل حفاظت محیط زیست و سمن‌های محیط زیستی برای پاک‌سازی ساحل بوشهر تصمیم گیری و هماهنگی لازم انجام شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: به دنبال این نشست در ۲ نوبت صبح و عصر با حضور حدود ۵۰ نیرو متشکل از این اداره کل و سایر دستگاه‌های یاد شده نسبت به پاک‌سازی ساحل بوشهر حدفاصل پارک باسیدون تا اسکله جفره اقدام شد.

گلستانی افزود: به منظور ارزیابی محیط دریایی پیرامون سواحل، همزمان با پاک‌سازی ساحل از هفت شناور متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت پایانه‌های نفتی و شرکت نفت فلات قاره منطقه خارگ برای پایش منطقه و امحاء لکه‌های نفتی اقدام شد.

وی ادامه داد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مقابله با آلودگی دریایی را در اولویت‌های مأموریت خود دانسته و در این زمینه اهتمام جدی دارد.

دکمه بازگشت به بالا