اقتصادیعمومیمطالب برتر

سایت خرید و فروش خودرو با درج قیمت

1: همراه مکانیک

به نقل از کی خوبه همراه مکانیک یکی از پلتفرم های خرید و فروش آنلاین خودرو است که از سال 92 توسط یک تیم متخصص در حوزه خودرو شروع به کار کرده است.

هدف این مجموعه ایجاد فضایی به عنوان مرجعی برای خدمات خودرو در کشور است تا مردم بتوانند صفر تا صد خدمان مورد نظر خود را در حوزه خودرو مانند مشاوره تخصصی برای خرید و فروش و دیگر خدمات با کیفیت بالا و در سریع ترین زمان از آن ها دریافت کنند.

اگر شما به عنوان یک خریدار به این سایت مراجعه کنید، از آن جا که همراه مکانیک یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه های آنلاین فروش خودرو را در دسترس دارد، انواع ماشین ها را مشاهده خواهید کرد.

همچنین می توانید برای داشتن یک خرید بهتر از کارشناسان این فروشگاه با توجه به نیازی که دارید کمک بگیرید. برای اطمینان از سلامت فنی و بدنه خودرو نیز می توانید از در محل این سایت استفاده کنید.

از دیگر مزیت های خوب و ویژه این پلتفرم ابزار محاسبه قیمت خودرو است که به عنوان ابزاری برای محاسبه افت قیمت خودرو کارکرده و دست دوم به صورت رایگان در دسترس مخاطبان خود قرار داده است.

برای دسترسی راحت تر نیز فیلترهای جست و جوی خوبی در داخل سایت قرار داده شده و همینطور با راه‌اندازی اپلیکیشن همراه مکانیک می توانید راحت تر از خدمات مختلف آن استفاده کنید.

2: بانی خودرو

بانی خودرو یکی دیگر از سایت های برتر خرید و فروش آنلاین ماشین است که بیش از 23 هزار آگهی خودرو تا به الان در این سایت ثبت شده و به طور تخصصی با هدف ایجاد فضای اختصلصی برای درج آگهی های فروش خودرو هموطنان و اطلاع رسانی از آخرین شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو های صفر شرکت های معتبر خودرویی ایران می پردازد.

شما می توانید با استفاده از این سایت آگهی فروش خودرو خود را به اشتراک بگذارید.

همچنین می توانید با استفاده از گزینه” خودرویاب” خودرو خود را با شرایط خاص و دلخواه خود پیدا کنید.

فیلترهای دیگری مانند تخمین قیمت خودرو، فضایی برای فروش لوازم یدکی و ابزارهای مختلف دیگر از دیگر مزیت های جست و جو در این سایت محسوب می شود.

همچنین شما می توانید از طریق این سایت به صورت آنلاین ترافیک های جاده ای را بررسی کنید.

3: سوییچ

این شرکت که از تیمی متخصص و با سابقه تشکیل شده است در زمینه فروش خودرو گرفته تا معاوضه و خدمات دیگر مخصوص به خودرو فعالیت می کند و هدف آن کاهش دردسرهای خرید و فروش خودرو و ایجاد تجربه شیرین برای مشتریان است.

شما می توانید در این وب سایت با استفاده از فیلترهای جست و جو از بین تنوع زیاد خودروها، خودروی مورد نظر خود را خریداری کنید.

همچنین ایجاد ثبت درخواست خرید خودرو بر اساس بودجه در دسترس شما، ثبت آگهی برای فروش خودرو و ماشین، مزیت های ویژه دیگر این فروشگاه می باشد.

سایر خدمات این فروشگاه شامل موارد زیر می شود.

خدمات سوییچ برای خریداران:

  • ضمانت عودت خودروهای خریداری شده
  • انتقال مالکیت در 3 روز کاری
  • تایید وضعیت کیفی خودرو
  • کنترل اصالت مدارک مالکیتی
  • اطمینان از اصالت انتظامی
  • تسویه کامل بدهی های خودرو

خدمات سوییچ برای فروشندگان:

  • کارشناسی فنی رایگان
  • کارشناسی قیمت رایگان
  • عدم تردد با پلاک مشتری برای جلوگیری از به وجود آمدن جرائم
  • سلامت پرداخت

و …

4: دورهاتو

این شرکت با سابقه ای چندساله در زمینه خودرو و قطعات خودرو و بررسی نیازهای بازار ایران، از سال 97 به صورت آنلاین به هموطنان خدمات خود را ارائه می دهند.

خدمات این مجموعه شامل موارد زیر است:

  • فروش اختصاصی خودرو به صورت رایگان
  • معاوضه خودروی کارکرده و صفر
  • خرید اقساطی خوردو
  • مشاوره در خرید و فروش
  • ایجاد فرایند فروش فوری خودرو
  • کارشناسی خودرو
  • خرید خودروهای کارشناسی شده
  • و ….

همچنین این وب سایت علاوه بر خرید و فروش خودروهای سواری، در زمینه خودروهای سنگین و موتور سیکلت نیز فعالیت می کند.

5: کاراپ

کاراپ نیز از دیگر سایت های برتر با خدمات ویژه در حوزه خودرو است که با دسته بندی های کاملا به صرفه و مفید در این حوزه فعالیت می کند.

شما در این سایت می توانید قیمت های روز خودروهای صفر و کارکرده داخلی و وارداتی را مشاهده کنید و همینطور از قیمت لحظه ای خودرو در کارخانه و بازار با خبر شوید.

از خدمات دیگر این مجموعه می توان به مقایسه قیمت، امکان جست و جوی پیشرفته، کارشناسی خودرو، مشاوره تلفنی و … اشاره کرد.

همچنین شما می توانید براساس بودجه ای که در دسترس دارید با گزینه “با پولم چی بخرم” خوردهایی که می توانید خریداری کنید را مشاهده کنید.

6: ایران پلاک

ایران پلاک از سال 94 با هدف ایجاد محیطی امن و آسان در فضای مجازی در حوزه خرید و فروش خودرو، اطلاعات، قیمت و اخبار خودرو و همینطور تعامل ساده‌تر خریداران و فروشندگان، تاسیس شد.

این سایت به صورت لحظه ای آگهی های ارسال شده را که توسط کاربران مختلف ثبت شده به نمایش می گذارد و همینطور امکان جست و جوی پیشرفته مطابق نیاز خود برای پیدا کردن خودرو در قسمت جست و جو فراهم شده است.

از مزیت های دیگر این سایت ارائه به روز ترین و جدید ترین اطلاعات خودروها با انواع برندهای موجود در کشور است و که تمامی آن از منابع داخلی و خارجی جمع‌آوری شده است.

همچنین با راه‌اندازی اپلیکیشن موبایلی ایران پلاک، شما می توانید از خدمات مختلف این مجموعه راحت تر استفاده کنید.

7: ماشین بانک

از سایت های برتر دیگر در حوزه خرید و فروش خودرو سایت ماشین بانک است که در راستای کمک به فرایندهای خرید و فروش خوردرو خدمات خود را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

فضای کلی سایت ماشین بانک دسترسی راحتی را برای خرید و یا فروش خودرو به وجود آورده است.

امکان تخمین قیمت خودرو برای جلوگیری از ضرر ما، امکان مشاهده پرطرفدارترین جست و جوها داخل سایت، خرید خودرو صفر و کارکرده، کارشناسی خودرو قبل از انجام معامله و … داخل سایت ماشین بانک وجود دارد.

همچنین امکان ثبت مشخصات مورد نیاز شما از خودرو است و جست و جوی خودرو مطابق با مشخصات درج شده شما به محض آگهی شدن مناسب ترین گزینه، از دیگر ویژگی های برتر این سایت می باشد.

8: خودرو 45

این شرکت به صورت حرفه ای در زمینه فروش فوری خودروهای کارکرده در کوتاه ترین زمان فعالیت می کند.

ارائه جدید ترین و مطمئن ترین سبک معاملات خودرو از اهداف این مجموعه است.

فرایند فروش فوری در این سایت اینگونه است که شما با ثبت مشخصات خود در فرم ثبت نامی، یک قرار کارشناسی  حضوری رزرو خواهید کرد تا خودروی شما بر اساس 145 فاکتور به صورت رایگان کارشناسی شود، بعد از این فرایند قیمت خودرو شما براساس منصفانه ترین قیمت روز اعلام خواهد شد.

همچنین از مزیت های دیگر این سایت وبلاگ تخصصی آن است که در آن مقالات خوبی در رابطه با موضوعات مختلف و مرتبط با ماشین تهیه شده است.

راه‌اندازی اپلیکیشن این مجموعه برای راحتی در فرایند خرید و فروش از دیگر ویژگی های مثبت خودرو45 می باشد.

9: کارنامه

کارنامه که زیر مجموعه سایت دیوار است، در جهت تسهیل در خرید و فروش خودرو به عنوان یکی از سایت های خوب و برتر در حوزه خوردو به شمار می رود.

شهرهای تحت پوشش این سایت شامل استان های تهران، اصفهان، کرج، مشهد و شیراز است.

خدمات این وب سایت شامل: در مراحل خرید و فروش، ارائه گارانتی و ضمانت جبران خسارت، تضمین اصالت فنی و بدنه خودروها، ارائه انواع قیمت های خودروهای کارکرده، خودروهای صفر، فروش سفارشی خودرو و … است.

از مزیت های خوب این سایت که به آن اشاره کردیم، درخواست خرید سفارشی خودرو است که این سایت بر اساس نیاز شما از یک ماشین، خودرویی که می خواهید را پیدا خواهد کرد.

تخمین قیمت خودروهای کار کرده و نقد و بررسی انواع خودرو نیز از دیگر ویژگی های این سایت است.

بهترین سایت خرید و فروش خودرو | بهترین شهر برای خرید ماشین دست دوم

10: باما

از بهترین سایت های خرید و فروش خودرو می توان به سایت باما اشاره کرد که مرجعی کامل و تخصصی در صنعت خودروسازی است.

فضای این وب سایت کاملا ساده ولی در عین حال بسیار مفید است.

شما می توانید بر اساس فیلترهای مختلف مانند برند ماشین، قیمت، شاسی و یا فیلتر جست و جوی میانبر که برای جست و جوی پیشرفته‌تر است، خودروی مورد نظر خود را پیدا کنید.

قیمت گذاری استاندارد نسب به بازار و امکان مقایسه قیمت ها از مزیت های خوب این سایت به حساب می آید.

همچنین بررسی 360 درجه ای و کارشناسی دقیق خودرو از بهترین ویژگی هایی است که سایت کارنامه برای رضایت هرچه بیشتر مخاطبان خود ایجاد کرده است.

دکمه بازگشت به بالا