عمومیمطالب برتر

شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال خارجی

در سال های اخیر، محبوبیت بیت کوین به شدت افزایش یافته است و توجه بسیاری از شرکت‌های سرمایه گذاری بزرگ را به خود جلب کرده‌است. این شرکت‌ها به پتانسیل بیت کوین در سال‌های آینده پی برده‌اند و سرمایه گذاری هنگفتی روی آن انجام داده‌اند و به دنبال سود بردن از محبوبیت روزافزون و افزایش ارزش آن هستند. در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی بزرگترین شرکت‌های سرمایه گذار در بیت کوین می‌پردازیم.

 10 تا از بزرگترین شرکت های سرمایه گذار روی بیت کوین

بیت کوین یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در جهان است و اخیراً شرکت‌های بزرگ زیادی روی آن سرمایه گذاری کرده‌اند. برخی از بزرگترین شرکت‌هایی که در بیت کوین سرمایه گذاری کرده‌اند، به شرح زیر هستند:

پیشنهاد مطالعه بیشتر

شرکت یکی از برجسته‌ترین شرکت‌هایی است که میلیاردها دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده‌است و سبد سرمایه گذاری آن در این بازار بسیار قابل توجه است. مدیر عامل این شرکت (مایکل سایلر) از حامیان جدی بیت کوین است و از پذیرش آن به عنوان یک وسیله تبادل جهانی حمایت می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۲۰، در چهار مرحله مجموعاً حدود ۱۰ هزار بیت کوین به ارزش ۴۵۰ میلیون دلار خریداری کرد. این سرمایه گذاری باعث شد که ارزش سهم شرکت میکرو استراتژی در بازار سرمایه چندین برابر شود و موجب افزایش اعتماد سرمایه گذاران نسبت به این شرکت شد. در تصویر زیر پورتفولیو سرمایه گذاری شرکت میگرو استراتژی در سه سال گذشته را مشاهده می‌کنید.

» پیشنهاد مطالعه

چارت سرمایه گذاری میکرو استراتژی در بیت کوین

این شرکت که نرم‌افزار موبایل و خدمات مبتنی بر Cloud تولید می‌کند، به شدت خرید بیت‌کوین خود را در سال‌های اخیر دنبال کرده‌است و میلیون‌ها دلار ارزش این ارز دیجیتال را به دست آورده است. مایکل سیلور، در یک مصاحبه گفت که او در هر ثانیه 1000 دلار بیت کوین می‌خرد.  ظبق نمودار، این شرکت در حال حاضر 140 میلیون بیت کوین در اختیار دارد.

تولیدکننده خودروهای الکتریکی () در دسامبر 2020 به جمع شرکت‌های دارای بیت کوین پیوست. پرونده SEC نشان می‌دهد این شرکت «مجموعاً 1.50 میلیارد دلار» در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده‌است. شرکت تسلا یکی از بازیگران اصلی بازار بیت کوین است. سرمایه گذاری تسلا در بیت کوین به عنوان تأیید بزرگی از پتانسیل بیت کوین توسط یکی از نوآورترین و آینده نگرترین شرکت‌های جهان تلقی می‌شود. این سرمایه گذاری در بیت کوین، یکی از راه‌های تسلا برای تنوع بخشیدن سبد سرمایه‌گذاری خود بوده‌است و با توجه به افزایش ارزش بیت کوین، تسلا توانسته است سود بسیار زیادی را از این سرمایه گذاری کسب کند. اما این سرمایه گذاری نیز همانند سرمایه گذاری در هر بازار دیگری، با ریسک‌هایی همراه است و تسلا نیز در برخی موارد با ضررهای بالایی در بازار بیت کوین روبرو شده‌است. تسلا 10 درصد از دارایی‌های بیت کوین خود را در سه ماهه اول 2021 فروخت. به گفته ایلان ماسک (مدیر عامل شرکت) این کار برای اثبات نقدینگی بیت کوین به عنوان جایگزینی برای نگهداری وجه نقد در ترازنامه بود.

پیشنهاد مطالعه:

با این حال، ماسک و تسلا با بیت‌کوین رابطه‌ مستقیم داشته‌اند. همچنین تسلا اعلام کرد پرداخت بیت کوین را برای محصولات و خدمات خود می پذیرد. شرکت تسلا اعلام کرده‌است که هدف اصلی آن در سرمایه گذاری در بیت کوین، حفاظت از ارزش دارایی‌های خود در برابر تورم است. این سرمایه گذاری نشان دهنده توجه شرکت تسلا به فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال است و نشان می‌دهد که این شرکت به دنبال کسب سود و تنوع سبد سرمایه گذاری خود است.

دارایی‌های کریپتو گری اسکیل

پیشنهاد مطالعه

شرکت بلاک (اسکوئر سابق)

از آن زمان، شرکت بلاک به سرمایه گذاری در بیت کوین ادامه داد و فاش کرد که 170 میلیون دلار دیگر در بیانیه درآمد سه ماهه چهارم 2020 خود به دست آورده است. با توجه به اینکه جک دورسی (مدیر عامل شرکت) مدافع مشتاق بیت کوین است، این تصمیم سرمایه گذاری تعجب آور نبود. بلاک همچنین بیش از ۴۰۰۰ بیت کوین به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ به دارایی خود اضافه کرد. این سرمایه گذاری، در راستای هدف شرکت برای افزایش فعالیت‌های مربوط به بیت کوین در سیستم خود بوده‌است.

این سرمایه‌گذاری در بیت کوین، همچنین نشان دهنده توجه شرکت بلاک به ارزهای دیجیتال و بلاکچین است. این شرکت قصد دارد تا در صنعت پرداخت‌های دیجیتال، موقعیت قوی‌تری را کسب کند و به مشتریان خود پرداخت‌های دیجیتالی امن و مطمئن‌تری ارائه دهد.

سبد سرمایه گذاری دیجیتال گلگسی در کریپتو

پیشنهاد مطالعه

هات 8 ماینینگ کورپ (Hut 8 Mining Corp)

بیت کوین گروپ اس ای (Bitcoin Group SE)

اهمیت سرمایه گذاری شرکت های بزرگ و شناخته شده بر بیت کوین

سرمایه گذاری شرکت های بزرگ و شناخته شده در بیت کوین اهمیت زیادی دارد. این شرکت‌ها توانسته‌اند روی رفتار و اعتماد سرمایه گذاران و سایر شرکت‌ها در قبال بیت کوین تاثیر بگذارند. به عنوان مثال، وقتی یک شرکت بزرگ مانند تسلا در بیت کوین سرمایه گذاری می‌کند، باعث می شود که بسیاری از سرمایه گذاران دیگر نیز به این بازار جذب شوند. علاوه بر این، سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ در بیت کوین، می‌تواند به عنوان یک اعتمادساز در بازار عمل کند. این شرکت ها به دلیل موقعیت و تاثیری که دارند، می توانند به بازار اعتماد بیشتری بدهند و در نتیجه باعث بالا رفتن ارزش بیت کوین شوند.

 با این حال، این سرمایه گذاری‌ها نیز به خطراتی از جمله نوسانات بالای قیمت بیت کوین، نداشتن حمایت قانونی کافی و بحران های امنیتی مربوط به تکنولوژی بلاکچین مواجه هستند. در کل، سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ و شناخته شده در بیت کوین، تاثیر بسزایی بر رفتار و اعتماد به بازار دارد. با افزایش تعداد شرکت‌هایی که در این بازار سرمایه گذاری می کنند، می توان انتظار داشت که بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت و سرمایه گذاری محسوب شود.

از جمله شرکت‌های بزرگ و شناخته شده که در بیت کوین سرمایه گذاری کرده‌اند، شرکت تسلا، شرکت مایکرو استراتژی، شرکت سکوئر و شرکت سنت مایکرو می‌باشند. این شرکت‌ها با سرمایه گذاری در بیت کوین، در کنار کمک به رشد این بازار، به دنبال افزایش سرمایه و سود خود نیز هستند. در نهایت، می‌توان گفت که سرمایه گذاران و شرکت ها باید خطرات مربوط به این سرمایه گذاری را در نظر گرفته و با تحلیل دقیق، تصمیم گیری کنند. همچنین، برای اطمینان از اعتبار بازار، نیاز به حمایت قانونی و امنیتی بیشتری در این بازار وجود دارد.

سخن نویسنده:

در این مقاله با  شرکت‌هایی که در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری‌ کرده‌اند آشنا شدید. این شرکت‌‌های سهم زیادی از بیت کوین‌های استخراج شده‌ را در بر دارند که به آن‌ها در مهار تورم و ایجاد پشزمان مطالعه: 7 دقیقه

شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال چیست؟

هر چقدر دنیای (DeFi) تکامل پیدا می‌کند، پلتفرم‌های بیشتری برای استیک ارز دیجیتال توسعه داده می‌شود. شرکت‌ های سرمایه گذاری ارز دیجیتال به شما این امکان را می‌دهند که دارایی خود را برای مدتی سپرده‌گذاری کنید تا سودی مشابه حساب‌های پس‌انداز سنتی کسب کنید. تفاوت اینجا است که کریپتو به خودی خود می‌تواند سالانه ۱۰ درصد سود داشته باشد. در این مطلب ۵ پلتفرم برتر از میان بهترین شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲ را بررسی خواهیم کرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

بهترین شرکت‌ های سرمایه گذاری ارز دیجیتال در سال 2022

از ۵ پلتفرم زیر می‌توان به عنوان بهترین گزینه‌ها برای دریافت سودهای سپرده‌گذاری رمزارزی نام برد:

Crypto.com

Crypto.com برای تبدیل شدن به یکی از بهترین شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال و بسترهای معاملاتی کریپتو تلاش‌های زیادی انجام داده است. این پلتفرم اکنون از 50 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند. بسیاری از آلت‌کوین‌ها و دارایی‌های محبوب در Crypto.com قابل خرید و فروش یا سپرده‌گذاری هستند.

سرویس‌های سپرده‌گذاری Crypto.com بسیار جذاب است. اگر قصد سپرده‌گذاری رمزارز USDC را دارید، می‌توانید تا ۱۴ درصد سود سالانه دریافت کنید. این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد که دوره زمان سپرده‌گذاری را انتخاب کنید. در حال حاضر امکان استیک دارایی در بازه‌های زمانی سه‌ماهه و یک‌ماهه وجود دارد. همچنین امکان سپرده‌گذاری به صورت روزشمار نیز میسر است. بستر Crypto.com یک ماشین حساب برای تخمین سود حاصل از سپرده‌گذاری در شرایط مختلف را طراحی کرده است تا کاربران با آگاهی کامل دارایی خود را در حساب‌های این پلتفرم بلوکه کنند.

BlockFi

حساب سرمایه گذاری ارز دیجیتال BlockFi سرویس نسبتاً جدیدی محسوب می‌شود. بنابراین هنوز در دست توسعه است و به زودی به تکامل خواهد رسید. این موضوع باعث می‌شود که بلاکفای گزینه مناسب‌تری برای کاربران آماتور و مبتدی کریپتو باشد. از طریق کیف پول BlockFi می‌توانید به سرویس‌های بیشتری دسترسی داشته باشید و دارایی خود را بهتر مدیریت کنید. سرمایه گذاری در BlockFi کاملاً منعطف است؛ بدین معنی که می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در هر زمان و بدون جریمه یا پرداخت کارمزد سنگین برداشت کنید.

بایننس یکی از جامع‌ترین پلتفرم‌ها برای کسب سود در کریپتو است. این صرافی و بستر رمزارزی یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران و تریدرهای باتجربه است. افرادی که می‌خواهند روی پروژه‌های آینده‌دار با ریسک بالاتر سرمایه‌گذاری کنند و نرخ بهره بیشتری بگیرند، بهتر است را به عنوان بستر معاملاتی برگزینند.

بایننس دو سرویس مختلف را برای سپرده‌گذاری توکن ارائه می‌کند. در سرویس اول سود سرمایه تضمین نخواهد شد اما در سرویس دوم سود سرمایه تضمین شده است.

واضح است که نرخ سود در سرویس اول بیشتر است و در سرویس دوم سود سالانه کمتر خواهد بود. گاهی سود سالانه سرویس پررسیک تا ۱۷۸ درصد به صورت سالانه رشد کرده است اما در سپرده‌گذاری تضمینی حداکثر 104 درصد سود به کاربر تعلق خواهد گرفت.

بهترین انتخاب برای کاربران مبتدی جهت باز کردن حساب سرمایه گذاری ارز دیجیتال است. این صرافی از ۵ کوین در طرح سپرده‌گذاری پشتیبانی می‌کند و نرخ سود سالانه نیز ۵ درصد است. در نتیجه این صرافی گزینه خوبی برای افرادی است که تمایلی به درگیر شدن با فرآیندهای معاملاتی ندارند یا تازه‌کار هستند.

مزیت صرافی کوین بیس هماهنگی کیف پول این صرافی با سرویس‌های سپرده‌گذاری است. در حقیقت کاربران می‌توانند از حساب کاربری صرافی یا کیف پول موبایلی سپرده‌گذاری خود را انجام دهند و سودهای دریافتی را مدیریت کنند. تمام این حساب‌ها به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل خواهند بود.

اسم شرکت های ارز دیجیتال | بهترین صندوق سرمایه گذاری ارز دیجیتال

شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال چگونه کار می‌کنند؟

هنگامی که دارایی خود را در بهترین شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال بلوکه می‌کنید، در حقیقت سرمایه خود را به دو منظور در اختیار پلتفرم معاملاتی قرار داده‌اید. اولین کاربرد دارایی‌های بلوکه‌شده، اعطای وام‌های کریپتویی است. کاربرانی که وام را دریافت می‌کنند باید پس از مدت مشخصی اصل دارایی به علاوه بهره وام را بپردازند.

کاربری دوم رمزارزهای بلوکه‌شده، پردازش تراکنش‌ها و مشارکت در فرآیندهای مدیریت شبکه است. بدین ترتیب رمزارزها به نودهایی تبدیل می‌شوند که تراکنش را پردازش و تأیید می‌کنند یا بلاک‌های جدید را ایجاد می‌کنند. در ازای این فعالیت‌ها پاداشی به نودها تعلق خواهد گرفت.

نحوه سپرده‌گذاری در صرافی آکرو

صرافی‌ها سازوکارهای خاص خود را برای بازگشایی و مدیریت شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال طراحی کرده‌اند. در ادامه ایجاد حساب کاربری و سپرده‌گذاری ارز دیجیتال را در پلتفرم آکرو با هم بررسی خواهیم کرد.

بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، الگوراند، اتم، تزوس، یونی‌سواپ، چین لینک، تتر، یو‌اس‌دی، پکس، جنمی، بایننس یو‌اس‌دی و دای.

مرحله دوم: برای سپرده‌گذاری دارایی می‌توانید از کارت‌های اعتباری بین‌الملل استفاده کنید یا دارایی خود را از سایر بسترها به آدرس‌های حساب کاربری پلتفرم آکرو منتقل نمایید.

کم اسپرد ترین بروکر، در حساب های ECN و Pro ECN به معامله گران ارائه می گردد. یکی از کمترین اسپردها برای جفت ارزهای فارکس از 0.4 پیپ در آلپاری ارائه شده است. کمترین اسپرد در لایت فارکس حساب های ECN می باشد. در حساب پرایم ویندزور بروکر اسپرد از حداقل 1 پیپ و بدون کمیسیون می باشد

سخن پایانی

موارد ذکرشده فقط چند نمونه از پلتفرم‌هایی است که امکان استفاده به عنوان بهترین شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال را دارند. تشخیص بهترین شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال یا بهترین حساب بهره ای رمزارزی بر عهده خود شما خواهد بود. برای انتخاب یک پلتفرم مناسب باید به رمزارز استیک‌شده، نحوه کار با پلتفرم، قوانین برداشت و واریز رمزارز، میزان سود سالانه و شرایط سرمایه‌گذاری دقت کرد.

تواسرمایه گذاری روی به امری فراگیر و مورد پسند افراد عادی شده است. همین مساله باعث شد تا شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری هم به فکر ارائه خدمات در راستای سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال بیفتند. تقریبا از سال ۲۰۱۳ که بیت کوین آغاز به کار کرد، شرکت‌های سرمایه‌گذاری نیز شروع به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال کردند. در این مقاله به بررسی ۲۰ مورد از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال می‌پردازیم. علاوه بر نام و وضعیت فعلی برترین شرکت‌های سرمایه گذاری ارز دیجیتال، به بررسی مدیران و محصولات این شرکت‌ها می‌پردازیم.

سرمایه‌گذازی روی ارزهای دیجیتال به یکی از مهمترین انواع سرمایه‌گذاری در کنار بورس و فارکس تبدیل شده است. به همین دلیل افراد و شرکت‌های زیادی علاقه پیدا کردند که با سرمایه‌گذاری روی رمز ارزها در کنار ایجاد سود برای خودشان، با ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای افراد دیگر نیز سود ایجاد کنند. در میان این افراد و شرکت‌ها، نقش شرکت‌هایی که پیش از حهان‌گیر شدن ارز دیجیتال در زمینه مدیریت سرمایه افراد حقیقی و حقوقی نقش داشتند نیز پررنگ شد.

شرکت‌های سرمایه‌گذاری

برای درک عملکرد شرکت های بزرگ باید ابتدا بدانید این شرکت‌ها چه هستند و چگونه عمل می‌کنند. شرکت‌های سرمایه‌گذاری با تمرکز بر بازارهاب پول‌ساز و جذب سرمایه‌ افراد حقیقی و حقوقی، با کمک تحلیلگران بازارهای مالی و مختصصان در حوزه اقتصاد، سرمایه‌های این سرمایه‌گذاران را رشد می‌دهند و چند برابر می‌کنند.

علاوه بر این افراد زیادی علاقه دارند تا پورتفولیوی سرمایه‌گذاری متنوعی داشته باشند و به زبان ساده‌تر روی چند دارایی مختلف سرمایه‌گذاری کنند. این دارایی‌ها می‌توانند املاک، بورس و سهم‌های مختلف از شرکت‌های در حال رشد یا ارزهای دجیتال باشند. شرکت‌های سرمایه‌گذاری، دارایی‌های این افراد را برای ‌آن‌ها مدیریت می‌کنند و به افراد کمک می‌کنند سرمایه‌گذاری پرسود و کم خطری داشته باشند. در ادامه به بررسی بیست مورد از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال می‌پردازیم و نحوه عملکرد آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

شرکت BlockTower

«بلاک تاور» یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است که به کاربران خود خدمات متفاوتی در زمینه سرمایه‌گذاری روی بلاک چین و ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. شرکت در سال 2017 در استنفورد تاسیس شد. به صورت کلی هدف شرکت این است که به مشتریان خود اجازه می‌دهد پورتفولیوی تجاری خود را مدیریت کنند.

صندوق سرمایه‌گذاری بلاک تاور کپیتال در ژانویه 2018 اعلام کرد صد و چهل میلیون دلار سرمایه برای ایجاد اولین صندوق سرمایه خود جذب می‌کند. بودجه‌ی این صندوق عمدتا از دفاتر خانوادگی و موسسات مالی تامین می‌شود. این شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری به صورت کلی روی پروتکل‌ها و استارت آپ‌های و ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند.

او با این هدف کمپانی آف د چین را تاسیس کرد تا بتواند رقابت خوبی با سرمایه‌گذاری بر  ایجاد کند. او توانست در سال‌های گذشته سرمایه بسیار زیادی برای شرکت خود جذب کند. این شرکت محصولات مختلفی از جمله سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال و البته بلاک چین‌های مختف و مشاوره برای تغییر سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد.

با ظهور و تکامل بازار ارزهای دیجیتال، کمپانی «گری‌اسکیل» () به یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. گری‌اسکیل به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال توانست در سال ۲۰۲۱ حدود ۴۵.۱ میلیارد دلار سرمایه جذب کند. گری‌اسکیل روی ارزهای دیجیتال مختلف سرمایه‌گذاری می‌کند و سود آن را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

او توانسته است در چند سال گذشته مالتی کوین کپیتال را به یکی از مطرح‌ترین شرکت های بزرگ ارز دیجیتال تبدیل کرد. محصولات این کمپانی، انواع مشاوره برای سرمایه‌گذاری و بهبود وضعیت پورتفولیو هستند. کارمندان دقیق، سرمایه‌ی شرکت و سایر ویژگی‌های مثبت کمپانی باعث شده تا این شرکت به یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال تبدیل شود.

شرکت Bitwise

یک شرکت سرمایه‌گذاری در سان فرانسیسکو که در انجام سرمایه‌گذاری‌های تخصص دارد. شرکت «بیت وایز» (Bitwise) یکی از مهمترین شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است که به طرز شگفت‌انگیزی در مدت کوتاهی توانسته سرمایه بسیار زیادی جذب کند. با اینکه این شرکت در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده است، حدود یک میلیارد دلار سرمایه جمع آوری کرده است.

این شرکت همچنین اولین صندوف ارز دیجیتال را در سال ۲۰۱۶ ایجاد کرد و از آن زمان سیزده صندوق ارز دیجیتال، ۲۰ دارایی دیجیتال و ده مجموعه توکن غیرقابل معاوضه یا ایجاد کرده است. مدیر عامل بیت وایز «هانتر هورسلی» (Hunter Horsley) توانست در چند سال گذشته این شرکت را به طرز شگفت‌انگیزی بیت وایز را به یکی از بهترین شرکت‌های جهان تبدیل کرد. این شرکت هم اکنون به یکی از شرکت های ارز دیجیتال تبدیل شده است.

تیم این کمپانی شامل چندین متخصص هوش مصنوعی و چندین تحلیلگر اقتصاددان است که به کمک یکدیگر محصولات مخلتف نرم افزاری در اختیار شما قرار می‌دهند. این شرکت یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است.مدیر عامل سیستماتیک آلفا «پیتر لمبوکین»(Peter Lembokin) یکی از موثرترین افراد در بازار ارزهای دیجیتال است و در مدت کوتاهی توانست سرمایه بسیار زیادی برای سیستماتیک آلفا ایجاد کند. او در حال حاضر مدیر بخش سرمایه‌گذاری شرکت است و بر عملیات‌های تجاری، فعالیت‌های بازاریابی و تحقیقات شرکتی را نظارت می‌کند.

شرکت 10T Holding

کمپانی «بالانسر»() یک شرکت مدیریت پورتفولیوی اتوماتیک (خودکار) است. بالانسر برای کاربران معاملات را به صورت خودکار غیرمتمرکز با قیمت‌گذاری هوشمند انجام می‌دهد. در نهایت بالانسر برای سازندگانی که به دنبال ساخت ساختارهای دیفای خود هستند، مناسب است. در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه دیفای مثل آوه، المنت و اوشن بر روی پروتکل این کمپانی فعال هستند.

شرکت «اسکور»() یک شرکت سرمایه‌گذاری و اقتصادی است که در سال‌های گذشته توانسته به خوبی سرمایه‌های خود را در بازار ارزهای دیجیتال مدیریت کند. این کمپانی هم اکنون هم به کاربران خود خدمات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. این شرکت در دو سال گذشته توانست سرمایه و منابع خود را با سرمایه‌کذاری روی ارزهای دیجیتال چندین برابر کند. هم اکنون هم شما می‌توانید به راحتی در این کمپانی روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید. این کمپانی نیز یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است.

شرکت Index Coop

پروتکل «ایندکس کوپ»(Index Coop) یک پروتکل غیرمتمرکز است که به دارندگان توکن ایندکس، امکان این را می‌دهد که پورتفولیوی خود را ارتقا دهند. این شرکت که یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است، دارای محصولات سرمایه‌گذاری و ابزارهایی که وثیقه می‌شوند. مانند ETH ترکیبی سود، شاخص پالس دیفای، شاخص متاورس و شاخص نوآوری است. به عنوان یک کاربر و سرمایه‌گذار ایندکس کوپ نیز دسترسی خواهید داشت که دارایی برنامه‌ها و خدمات مانند کیف پول کوین‌بیس و جیمینای است که شما می‌توانید در کناد محصولات ایندکس کوپ از آن‌ها استفاده کنید.

یک شرکت مستفر در میامی است که در سال ۲۰۱۹ تاسیس شد. این شرکت مبتنی بر فناوری است و روی ارزهای دیجیتال و بلاک چین سرمایه‌گذاری می‌کند. مدیریت سرمایه‌ها در این کمپانی به سه شکل مختلف انجام می‌شود.

  • مدیریت سرمایه‌های تک دارایی(حساب تک کاربره)
  • حساب تک کاربره چند دارایی
  • حساب تک کاربره فعال

این شرکت به عنوان یک شرکت سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰۰ مشاور مالی دارد که این حساب‌ها را مدیریت دارایی را بررسی می‌کند. تخصص این کمپانی سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال است و یکی از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است. این شرکت نقدینگی زیادی دارد و به صورت روزانه برای کاربران در دسترس است.

این کمپانی نیز به دلیل محبوبیت و عملکرد شگفت انگیز خود در بازار ارزهای دیجیتال در میان شرکت های بزرگ ارز دیجیتال قرار می‌گیرد. «فانگ لی»(Phong Le) مدیرعامل کنونی مایکرواستراتژی است و مدیریت تمام مسائل اجرایی شرکت را به عهده دارد. میکرواستراتژی در کنار ارائه خدماتی از قبیل کمک به ایجاد پورتفولیو برای کاربران خود به آن‌ها نرم‌افرازهایی ارائه می‌دهد که از طریق‌ آن‌ها می‌توانند انواع سرمایه‌گذاری‌های مختلف را انجام دهند.

محصولات این شرکت در مقیاس جهانی به عنوان یکی از مهمترین و بهترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری شناخته می‌شوند. در میان شرکت های بزرگ ارز دیجیتال این شرکت می‌توانذ محل بسیار خوبی برای آغاز سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال باشد. معمولا بررسی پورتفولیو این شرکت برای کاربران عادی نیز می‌تواند مفید و موثر باشد.

در میان شرکت‌هایی که تاکنون نام بردیم به احتمال زیاد این شرکت برای شما از همه آشناتر است. کمپانی که توسط تاسیس شده تا خودروهای الکتریکی قابل استفاده ایجاد کند. ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل این شرکت، علاقه بسیار زیادی به ارزهای دیجیتال دارد و یکی از روش‌هایی که او دارایی‌های خود را سرمایه‌گذاری می‌کند ارزهای دیجیتال است. البته که بر خلاف سایر شرکت‌های نام برده شده تسلا، سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال را به عنوان بخشی از خدمات یا محصولات خود ارائه نمی‌دهد.

با این حال با بررسی توییتر ایلان ماسک و واکنش‌های او نسبت به جهان ارزهای دیحیتال می‌توان نظر او را نسبت به بسیاری از ارزهای دیجیتال دانست. شما می‌توانید با همین نگرش نسبت به ایلان ماسک نظر او را در مورد یک ارز دیجیتال بدانید و بر اساس آن درباره ارز دیجیتال خود تصمیم‌گیری کنید. این شرکت به این دلیل در این لیست قرار می‌گیرد که در میان شرکت های بزرگ ارز دیجیتال است یعنی سرمایه بسباری در بازار ارزهای دیجیتال دارد و آینده مالی ان نیز تا حد زیادی به ارزهای دیجیتال بستگی دارد.

همانطور که انتظار می‌رود بسیاری از صرافی‌‌های ارز دیجیتال نیز سرمایه‌های خود را در بازار ارزهای دیجیتال قرار می‌دهند. کوین بیس از مهمترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که سرمایه خود را در بازار ارزهای دیجیتال پس انداز کرده است. گفته می‌شود این شرکت یکی از نهنگ‌های بیت کوین است و رقمی حدود دویست میلیون دلار بیت کوین هولد کرده است. این عدد حتی برای یک متمرکز هم بسیار زیاد است.

محصولات این صرافی هم همانطور که انتظار می‌رود مشاوره سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال نیست. با این حال کوین بیس خدمات متفاوتی در راستای ارزهای دیجیتال به کاربران خود ارائه می‌دهد و بخشی از سرمایه خودش را نیز بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند. در نهایت این شرکت نیز در میان لیست شرکت های بزرگ ارز دیجیتال قرار می‌گیرد.

جمع‌بندی

و سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال در حال حاضر یکی از جدیدترین و بهترین انواع سرمایه‌گذاری است. ارزهای دیجیتال می‌توانند سرمایه شما را در زمان سرمایه‌گذاری چند برابر کنند و اگر شما تصمیم‌های مالی درستی بگیرید این اتفاق قطعی است. اما بسیاری از افراد، توانایی و سواد تصمیم‌گیری دقیقی درباره ارزهای دیجیتال ندارند و به همین دلیل است که شرکت‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند به کاربران بازار ارزهای دیجیتال سود زیادی برسانند. در این مقاله به بررسی اهمیت سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال پرداختیم و بیسا مورد از شرکت های بزرگ ارز دیجیتال را با هم بررسی کردیم.

نه مالی کمک می‌کند

 

زینب اصغری

علاقمند و مدرس بازار فارکس ، ارزهای دیجیتال و بورس. محتوا تولید نمیکنم، مگر اینکه خودم از محتوایی که ایجاد کردم چیزی یاد بگیرم. منتظر شنیدن نظراتتون هستم.
دکمه بازگشت به بالا