عمومیمطالب برتر

شیرآلاتی که کمترین افزایش قیمتی را در این روزها تجربه کردند

معرفی تخصصی شیرآلات خاطره و شیر قهرمان

یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که در یک‌خانه یا به‌طورکلی در یک ساختمان وجود دارد شیرآلات خانه یا ساختمان است. شیرآلات ساختمان باید ویژگی‌های داشته باشند تا بتوانند نیازهای ما را برطرف کنند و خرابی آن در خانه ما کمتر بوده و عمر طولانی‌تری داشته باشد. شیرآلات خاطره همانند شیر kwc یکی از شیرآلاتی است که در هنگام خرید گارانتی مناسب و معتبری داشته است و از کیفیت بسیار زیادی برخوردار است. همچنین در ساخت شیرآلات خاطره سعی شده استاندارد بودن فرایند ساخت رعایت شود و مواد اولیه آن از مرغوب‌ترین فلزات انتخاب شوند.

در دنیای امروزه که زیبایی و طراحی نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می‌کنند و بخشی از معیارهای مخاطبان را برای انتخاب بهترین شیرآلات بازار را شامل می‌شوند، شیرآلات خانگی که تنها جنبه کاربردی صرف داشته باشند مخاطب چندانی ندارند. خریداران فقط به دنبال شیر آب نیستند؛ بلکه برای آنها مهم است محصولی که می‌خرند علاوه بر کاربرد و کیفیت مناسب، ظاهری زیبا داشته باشد از همین رو زیبایی محصول نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برند شیرآلات خاطره تلاش کرده زیبایی را نیز در طراحی خود اعمال کند تا مشتریان و مخاطبان خود را راضی نگه دارد و برند خود را بیشتر از پیش در بازار به خریداران شیرآلات معرفی کند.

آدرس کارخانه شیرآلات قهرمان | جدیدترین شیرآلات قهرمان

راهنمای خرید شیرآلات خاطره

خرید شیرآلات ساختمان در بیشتر اوقات یکی از مراحل سخت نازک‌کاری خانه است؛ زیرا باید از بین گوناگونی برندها و محصولات بسیار متنوع با رنگ و طرح‌های مختلف انتخاب داشته باشیم. انتخاب در بین تنوع کیفیت و زیبایی کار سختی است؛ ولی یونیک‌لند به شما همراهان عزیز کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در هنگام خرید معیارهایی مختلفی هست که ما باید به آنها توجه کنیم و برسی این معیارها به ما کمک ویژه‌ای می‌کند تا ما انتخابی درست داشته باشیم و به محصول موردنیاز خود دست پیدا کنیم. برای مثال می‌توانیم برخی از معیارها برای شما بگویم:

  • خدمات پس از فروش
  • مصرف بهینه مصرف آب
  • جنس شیرآلات
  • زیبایی و طراحی متفاوت شیرآلات
  • و دیگر موارد.

چندی از این موارد را برای شما به طور تیتروار و خلاصه آوردیم، در ادامه این موارد و دیگر معیارهای مهم که حائز اهمیت است را به طور کامل و جامع برسی می‌کنیم. شما با خرید ست شیرآلات خاطره درحالی‌که محصولاتی با طراحی یونیک و زیبای دارید کیفیت زبانزد و قابل‌توجه این برند نیز استفاده می‌کنید. در ادامه شما را راهنمایی می‌کنیم تا معیارهای خرید یک ست شیرآلات مناسب و باکیفیت را بدانید و بیشتر با شیرآلات خاطره آشنا بشوید.

معرفی برند شیرآلات خاطره

شیرآلات خاطره یکی از برندهایی است که سابقه خوبی در ارائه محصولات با کیفت و زیبا دارد. خوب است بدانید محصولات برند خاطره، شیرآلات ساخته شده از ۱۰۰ % آلیاژ برنج باکیفیت و مرغوب بدون هیچ‌گونه سرب است را به بازار ارائه می‌دهد و رضایت مشتریان را جلب کرده است. جالب است بدانید که برند دارای نشان استاندارد ایران و گواهینامه سلامت است و به مدت ۵ سال ضمانت کتبی معتبر بر روی محصولات خود دارد. کارخانه شیرآلات خاطره بیش از ۱۵ سال سابقه در امر تولیدات محصولات باکیفیت دارد و یکی از شرکت‌های تولیدکننده است که با برندهای بزرگ رقابت می‌کند و کالاهای خود را به بازار ارائه می‌کند. شیرآلات خاطره دارنده نشان استاندارد ملی است.

نکات خرید شیرآلات خاطره

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم در هنگام انتخاب برند و مدل شیرآلات در بازار باید به نکاتی توجه کرد تا بهترین و جامع‌ترین انتخاب را داشته باشیم. شیرآلات خاطره در بازار بسیار محبوب هستند؛ زیرا دارای حد بالایی از استانداردها هستند و مواردی که در ادامه می‌گوییم تا به آن توجه کنید را شیرآلات خاطره دارا هستند.

تعمیرپذیری شیرآلات

برخی افراد به این نکته کمتر توجه می‌کنند و دقت نکرده‌اند و در نهایت به مشکلاتی بر می‌خورند. این نکته این است که انواع شیرآلات ساختمانی ما باید یک ویژگی به نام تعمیرپذیری داشته باشند. یعنی شیرآلاتی که ما برای ساختمانمان تهیه می‌کنیم باید قابل تعمیر باشند. شاید برای شما این سؤال پیش بیاید که اگر جنس خوب و باکیفیتی بخریم چرا باید نگران این موضوع باشیم؟ جواب سؤال شما این است که شما حتی اگر باکیفیت‌ترین و گران‌ترین محصولات بازار را هم بخرید باز هم محصول خریداری شده شما خراب می‌شود.

این به این دلیل است که تمامی محصولات عمر مفید دارند و زمان این عمر برای هر محصول متفاوت است برای مثال برای یک محصول ۷ سال و برای محصولی باکیفیت بالاتر ۱۲ سال است. اما نکته مهم این است که زمانی که عمر مفید محصول شما تمام شد و شروع به خراب‌شدن کرد شما بتوانید محصول را تعمیر کنید و دوباره از آن استفاده کنید. اینجاست که مفهوم تعمیرپذیری معنای خود را پیدا می‌کند و اهمیت ویژه‌ای بر خود می‌گیرد.

خدمات پس از فروش

همان‌طور که گفتیم معیار تعمیرپذیری یکی از مهم‌ترین معیارهای خرید شیرآلات ساختمانی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم. به زبان ساده‌تر اینکه باید دقت داشته باشیم که محصول مورد تأیید خود را از مارکی خریداری کنیم که خدمات پس از فروش داشته باشد. این ویژگی سبب شده که شیرآلاتی که ما می‌خریم در زمان ضمانت یا حتی بعد از آن از طریق نمایندگی یا تعمیرکنندگان شیرآلات قابل تعمیر باشد.

دقت داشته باشید علاوه بر کیفیت لعاب و روکش و جنس مغزی شیرآلات که بسیار مهم است خدمات پس از فروش نیز بسیار مهم است. چرا که تهیه و تعویض برخی از قطعات یا لوازم‌یدکی نیز به شکلی است که از طریق خدمات پس از فروش انجام می‌شود. پس شیرآلات خود را از برندی تهیه کنید که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی باشد. تا بتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی شیرآلاتتان به دردسر نیفتید و مجبور به تعویض کل شیر نشوید.

برای این امر لازم است تا شما سابقه و کیفیت برند محصولی که را که می‌خواهید تهیه کنید برسی کنید. از تجربه دیگر افراد که قبلاً خرید شیرآلات را انجام داده‌اند و الان در حال استفاده از آن هستند را مورد بررسی قرار دهید. این امر سبب می‌شود تا شما برای خرید شیرآلات منزل خودآگاهی و آمادگی داشته باشید و بهترین انتخاب‌ها را انجام دهید.

مصرف بهینه مصرف آب

یکی دیگر از معیارهای که باید در نظر بگیرید مسائل اقتصادی در دید بلندمدت است. در نظر افرادی که خریدار هستند، زیبایی ظاهری شیرآلاتشان و تنوع طرح آنها بسیار مهم است. قطعاً این مسئله تأثیر مستقیمی و بسیار زیادی را بر انتخاب شما می‌گذارد؛ اما مسئله مهم و مورد اهمیت مصرف بهینه آب و به‌اصطلاح رایج کم‌مصرف بودن شیرآلات شما است. این مورد مهم در طولانی‌مدت می‌تواند هزینه‌های قبض‌های شما را به مقدار قابل‌توجهی کاهش دهد که این خود امری مثبت و بسیار خوب است. از سمتی دیگر مسئله کمبود آب است که بسیار حائز اهمیت است که کم‌مصرف بودن در حال حاضر اهمیت ویژه‌ای دارد و در آینده نه‌چندان دور اهمیتش چندین برابر خواهد شد. در نتیجه باید به سراغ طرح‌هایی برویم که با سیاست‌های کلان کاهش مصرف آب همراه است و مصرف آب را به حداقل خود برساند.

ست شیرآلات خاطره

مصرف‌کنندگان شیرآلات معمولاً گروهی از افراد هستند که برای ساخت یا بازسازی ساختمان نیاز به شیرآلات هماهنگ و دارای یک‌پارچگی در طراحی و کیفیت دارند. این افراد نیاز به ست شیرآلاتی دارند که دارای مرغوبیت و زیبایی باشد و بتوان آن‌ها را در ساختمان‌های خود مورداستفاده قرار دهند. ست شیرآلات خاطره که معمولاً ۴ عددی است، انتخاب مناسبی برای ساختمان‌ها یا منازل است. این مجموعه شیرآلات برای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی بسیار مناسب است و می‌تواند بهترین کاربرد را داشته باشد و رضایت مشتریان را در بر بگیرد.

نمایندگی شیرآلات خاطره

ازآن‌رو که ست شیرآلات خاطره یکی از ست‌های شیرآلات محبوب بازار است و خریداران زیادی دارد، کارخانه شیرآلات خاطره نمایندگی‌های خود را در سراسر ایران گسترش داده است. این برند در اکثر استان‌های کشور عزیزمان ایران نمایندگی‌های را تأسیس کرده است که این نشانه رضایت و تقاضای بسیار زیاد از محصولات این برند خوش‌نام است.

کیفیت شیرآلات خاطره

جنس شیرآلات و استاندارد بودن آنها نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم و حائز اهمیت است که توجه به آن بسیار حیاتی و واجب است. اگر بخواهیم به‌طورکلی به شیرآلات بهداشتی نگاه کنیم می‌توانیم بگویم: شیرآلات دارای دو بخش عمده یعنی پوسته داخلی (پایه اصلی شیر) و پوشش خارجی است که تولیدکنندگان شیرآلات باتوجه‌به سفارش‌هایی که دارند و بر اساس استانداردهای آن شرکت معمولاً از آلیاژ برنج یا سرب خشک به میزان موردنیاز استفاده می‌کنند.

جالب است بدانید درگذشته بیشتر از شیرآلات سربی استفاده می‌شد؛ ولی به‌خاطر آسیب زار بودن و مضر بودن آنها ازرده‌خارج شدند و در حال حاضر بیشتر از شیرآلات برنجی استفاده می‌شود و متخصصان خرید آن‌ها را توصیه می‌کنند. علت اینکه شیرآلات سربی مناسب نیستند این است که سرب درصورتی‌که آبکاری شیرآلات به‌خوبی انجام نشود در مقابل آب به‌مرورزمان حل می‌شود و آلودگی‌های خطرناکی برای افراد ایجاد می‌کند.

برای اینکه بدانید در بخش خارجی یا همان پوشش خارجی شیرآلات خاطره و دیگر برندهایی که محصولات استاندارد و باکیفیت تولید می‌کنند، معمولاً کارخانه‌ها از فلزاتی همچون برنج، برنز، مس یا استیل استفاده می‌کنند. شاید نمی‌دانستید که رایج‌ترین نوع آبکاری در بین موارد ذکر شده آبکاری استیل است و دیگر فلزات برای سفارش‌های خاص و منحصربه‌فرد استفاده می‌شوند. بهترین نوع آبکاری در بازار به PVD معروف است که بسیار گزینه مناسب و خوبی است. شیرآلاتی که پوشش pvd را دارا هستند علاوه بر افزایش طول عمر شیر، کیفیت آنها در مقابل ساییدگی، خوردگی، زنگ‌زدگی و ده‌ها مورد دیگر تضمین خواهد شد.

خرید اینترنتی شیرآلات خاطره

خرید اینترنتی شیرآلات خاطره یا به‌طورکلی دیگر مارک‌های شیرآلات یکی از روش‌های بسیار هوشمندانه است چرا که شما در یک‌زمان واحد می‌توانید علاوه بر دیدن انواع مدل‌های شیرآلات در تنوع قیمت و کیفیت آنها را با هم به‌خوبی مقایسه کنید. خرید اینترنتی به شما این قدرت را می‌دهد تا تمام مدل‌ها و محصولات یک یا چند برند را ببینید و این در صورتی است که مغازه‌های که آنلاین نیستند تنوع محصول کمتری داشته‌اید این امر سبب شده انتخاب شما محدود به مدل‌های موجود در مغازه‌ها شود که این خود یک عیب به‌حساب می‌آید.

همچنین زمانی که در مغازه‌ها به طور حضوری خرید می‌کنید ممکن است خجالت بکشید که درباره تمام مدل‌ها و جزئیات هر یک سؤالاتی را بپرسید؛ ولی در فروشگاه‌های آنلاین مانند یونیک‌لند شما در کمترین زمان و به‌راحتی می‌توانید از جزئیات و ویژگی‌های محصولات به طور کامل و جزئی اطلاعات موردنیاز خود را به دست آورید و خریدی کاملاً آگاهانه و همراه با رضایت داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا