علمی و پزشکی

عمل زیبایی بینی؛ تکرار تاریخ با عنوان متفاوت

کار بینی یکی از این پدیده ها؛ مطالعات مربوط به باقی مانده های پاپری در مصر باستان نشان داده است که جراحی زیبایی بینی بر روی بینی انجام شده است ، که جراحی زیبایی بینی را بطور کامل از بین برد ، که رسماً جراحی پلاستیک محسوب می شود. این علوم یا به دلایل مختلف به مرور زمان ناپدید شده اند ، یا به یک جغرافیای خاص محدود شده اند. اما امروز و پس از جنگ جهانی دوم ، با رشد ارتباطات ، علوم مختلفی در بین ملل به اشتراک گذاشته شده است. در این روش ، متخصصان از موفقیت یکدیگر استفاده می کنند و فعالیت های شکست خورده را تکرار نمی کنند.

عملیات مشابهی روی سربازان ایتالیایی زخمی شده در جنگ انجام شد ، اما جان اورلاندو ، جراح گوش و بینی در اواخر قرن نوزدهم ، نزدیک به عمل بینی فعلی است. وی با ریزش بافت بینی ناشی از ضعف در غضروف با یک کاشت مصنوعی ، که رینوپلاستی یا رینوپلاستی محسوب می شد ، عمل بینی را انجام داد.

طبقه بندی کلی جراحی بینی

  • جراحی ترمیمی بینی
  • جراحی زیبایی بینی

هنگامی که برای اولین بار نیاز به جراحی رینوپلاستی تجربه شد ، بیمار وقتی به ضربات شدیدی به صورت وارد شد ، به مطب پزشک منتقل شد و خونریزی داشت. جراحی زیبایی بینی فقط نقش درمانی دارد به طوری که فرد بتواند به درستی نفس بکشد و هوشیاری مجدد بوی را بدست آورد. شاید آشناترین نام برای شما جراحی پولیپ باشد که در این دسته قرار می گیرد. با این حال ، گروه دوم کاربردهای کاملاً متفاوتی با تکنیکهای مشابه داشتند ، با هدف تقویت زیبایی افراد. نخستین افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام دادند ستاره های پاپ در اواخر قرن بیستم بودند و پس از آن ، اکثر پزشکان یاد گرفتند که چگونه عمل جراحی زیبایی بینی انجام دهند و جراحی کم هزینه در دسترس اقشار مختلف جامعه قرار گرفت.

طبقه بندی فنی جراحی بینی

  • عمل بینی را باز کنید
  • عمل بینی بسته شده است

تیغه ای که در زیر بینی قرار دارد و دو بینی را از هم جدا می کند ، columella نام دارد. در جراحی بینی بسته ، کاشت ایزیون در کلوملا انجام می شود و پزشکان با دید محدود تری نسبت به تغییرات در بافت بینی فرد کار می کنند. از طرف دیگر عمل بینی باز است که به دلیل گسترش دید پزشک امروزه اغلب مورد استفاده قرار می گیرد. در این عمل جراحی کاشت ایزیون بر روی کلوملا و لانه گزینی ایزون در قسمت بالای بینی انجام می شود ، سپس پوست کاملاً برداشته می شود و جراح می تواند متوجه تمام مشکلات آناتومیکی شود. اگر شخصی یک بار کار بینی داشته باشد ، از هر علتی راضی نبوده و می خواهد مجدداً جراحی انجام شود ، فقط عمل جراحی وی باز است.

انواع رینوپلاستی بر اساس نوع بینی

  • جراحی بینی گوشتی
  • جراحی زیبایی بینی

تفاوت این دو بینی بر اساس گوشت و استخوان نیست. تفاوت اصلی بین بینی گوشتی و استخوانی در پوست بینی است. پوست بینی گوشتی ضخیم و روغنی است و استخوان بینی آن نازک است ، بینی گوشتی دارای غضروف است که در وسط بسیار گسترده است و بافت چربی در انتهای آن تجمع زیادی دارد. در جلوی بینی استخوانی ، غضروف قوی و زاویه ای وجود دارد که می توان آن را به طور کامل در زیر پوست کم رنگ لمس کرد.

جراحی زیبایی بینی؛ تاریخ را با عنوان دیگری تکرار کنید

اگر از اصطلاح رینوپلاستی برگشت پذیر شنیده اید یا در آشنایی دیده اید که شکل بینی بعد از یک سال یا بیشتر جراحی زیبایی بینی تغییر کرده است ، باید بدانید که اینها مشکلات جراحی بینی هستند. دقیق است با توجه به ضعف غضروف در بینی های گوشتی ، لازم است پزشک با کاشت غضروف ساختار غضروف بینی را تقویت کند. اگر این کار به درستی انجام نشود و غضروف ضعیف قادر به تحمل بافت های تغییر شکل نباشد ، بینی شما مختل می شود و جراحی بینی گوشتی شما تکرار می شود.

جراحی زیبایی بینی؛ تاریخ را با عنوان دیگری تکرار کنید

اکنون جراحی زیبایی بینی شایعترین جراحی در جامعه ما است ، اما دلیل دریافت این حجم چیست؟ بینی در وسط صورت فرد قرار دارد که از نظر ساختار زیبایی صورت مهمترین جنبه است. موارد کوچک زیادی در رابطه با زاویه غضروف بینی ، فاصله بین بینی و لبها ، نسبت اندازه بینی و شکل صورت و بینی وجود دارد که در زیبایی فرد نقش اساسی دارند. جراح با دقیق ترین محاسبات ریاضی شرایط بهینه را برای هر یک از این موارد پیدا می کند و سپس سعی می کند در حین جراحی به اعداد مورد نظر برسد. پیچیدگی ، سهولت و هزینه جراحی زیبایی بینی شما تا حد زیادی به بینی شما بستگی دارد. حال که می دانیم این اعداد برای افراد مختلف متفاوت است ، بهتر است که میلی متر را در چهره خود امتحان نکنید و زمان مشاوره خصوصی را بگیرید.

یک جراح قابل اعتماد برای انجام کار بینی پیدا کنید

سه عامل مهمی که باید هنگام انتخاب و مدیریت جراح در نظر بگیرید ، تجربه ، دقت و خلاقیت است. در کشور ما ، به ویژه در کلان شهرها ، کلینیک های شبه بالینی وجود دارند که جراحی زیبایی بینی با قیمت پایین تر از میانگین بازار جراحی پلاستیک ارائه می دهند. در این مکان ها روزانه چندین عمل جراحی انجام می شود و در بعضی موارد چندین عمل جراحی بینی توسط پزشک در همان اتاق انجام می شود. این حتی اگر پزشک متخصص و باتجربه باشد ، صحت آنها را از بین می برد. آشنایی با تجربه و خلاقیت پزشک بسیار آسان است ، زیرا می توانید با مشاهده ادامه تصاویر و تصاویر بیماران آنها قبل و بعد از جراحی رینوپلاستی متوجه شوید. به خاطر داشته باشید که یک پزشک باتجربه نیازی به داشتن موهای سفید ندارد و به دلیل محبوبیت جراحی زیبایی بینی در کشور ما ، پزشکان جوان و باتجربه زیادی وجود دارند.

مجهزترین کلینیک جراحی زیبایی بینی در تهران

اگر به دنبال مجموعه پزشکان متخصص برای انجام جراحی رینوپلاستی هستید یا قصد دارید چندین روش آرایشی مختلف را انجام دهید و در انتخاب یک مکان شک دارید ، ما یک مجموعه داریم. دکتر. زیبایی های تهران ما به شما پیشنهاد می کنیم؛ این مجموعه آماده است تا کامل ترین توصیه را به شما ارائه دهد ، به سؤالات ذهن خود پاسخ دهید و برنامه ای را تهیه کنید که برای هر نوع جراحی زیبایی که قصد دارید مناسب باشد.

* مخزن آگهی

دکمه بازگشت به بالا