عمومیمطالب برتر

لوازم یدکی لیفان را از کجا بخرم؟

گروه لیفان (به انگلیسی: Lifan Group ) یک شرکت خودروسازی چینی است که تولید نخستین محصولات خود را در سال ۲۰۰۵ آغاز نمود. محصولات این گروه شامل سدانهای کوچک، ونهای کوچک و خودروهای هاچ بک است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ در رتبه ۸۸ شرکت‌های چینی قرار داشت و دارای ۱۳۶۵۳ پرسنل است. لیفان یک خودرو خارجی است و در صورت خرابی باید لوازم آن را در کشور سازنده جست و جو کرد البته شرکت هایی هستند که کارشان واردات قطعات است از جمله فروشگاه اینترنتی آذین یدک تهران که در این زمینه فعالبت دارد. 
تفاوت قطعات یدکی در مدل های مختلف لیفان X60

تفاوت قطعات یدکی لیفان X60 به قطعات خاص و تفاوت بین مدل ها بستگی دارد. با این حال، در اینجا چند عامل کلی وجود دارد که می تواند بر قطعات یدکی مدل های مختلف لیفان X60 تأثیر بگذارد:

اندازه موتور: یکی از بزرگترین عواملی که می تواند در دسترس بودن و سازگاری قطعات یدکی برای مدل های مختلف لیفان X60 تاثیر بگذارد، حجم موتور است. مدل هایی با سایز موتورهای مختلف ممکن است به قطعات مختلفی مانند فیلتر هوا، شمع و تسمه های مختلف نیاز داشته باشند.

سطح تجهیزات: سطوح مختلف تریم لیفان X60 ممکن است ویژگی ها و گزینه های متفاوتی داشته باشند که ممکن است بر قطعات مورد نیاز برای تعمیر یا نگهداری تأثیر بگذارد. برای مثال، مدل‌های سطح بالاتر ممکن است سیستم‌های سرگرمی اطلاعاتی پیشرفته‌تری داشته باشند که ممکن است به قطعات جایگزین خاصی نیاز داشته باشند.

سال تولید: لیفان X60 از سال 2011 تولید شده است و مدل های مختلف ممکن است قطعات و مشخصات متفاوتی داشته باشند. هنگام خرید قطعات یدکی، بررسی سال مدل و مشخصات هر مدل لیفان X60 مهم است.

تفاوت های منطقه ای: لیفان X60 در بازارهای مختلف در سراسر جهان فروخته می شود و ممکن است تفاوت های منطقه ای در مشخصات و قطعات موجود وجود داشته باشد. به عنوان مثال، برخی از مدل های فروخته شده در چین ممکن است ویژگی ها یا قطعات متفاوتی نسبت به مدل های فروخته شده در کشورهای دیگر داشته باشند. هنگام خرید قطعات یدکی لیفان X60، مهم است که از سازگاری قطعات با مدل و سال خاص خودرو اطمینان حاصل کنید. برای اطمینان از استفاده صحیح از قطعات، اغلب ایده خوبی است که با یک مکانیک یا فروشنده واجد شرایط مشورت کنید. علاوه بر این، تامین قطعات از تامین کنندگان معتبر برای اطمینان از کیفیت و قابلیت اطمینان می تواند مفید باشد.

لوازم یدکی لیفان 520 | لوازم یدکی لیفان 620

منظور از قطعات اصلی، شرکتی یا اورجینال در قطعات یدکی خودرو لیفان X60 چیست؟

در بازار قطعات خودرو از اصطلاحات مربوط به نوع قطعات خودرو استفاده می شود و برای برخی از مشتریان تفاوت آنها مشخص نیست. انواع قطعات یدکی موجود در بازار به شرح زیر تقسیم می شوند:

قطعات یدکی OEM: محصول تولید کننده تجهیزات اصلی (OEM) محصول یا قطعه ای است که توسط یک تولید کننده پس از فروش تولید می شود که لزوماً خود شرکت خودروسازی نیست، برای خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی.قطعات یدکی اصلی یا شرکتی: کالاهای OEM در صورتی که سازنده خودرو آنها را با برند خودرو بسته بندی کند، قطعات اصلی یا شرکتی نامیده می شوند.

قطعات یدکی اورجینال: یک محصول OEM اگر بدون بسته بندی برند خودرو یا بسته بندی های دیگر به بازار عرضه شود، اورجینال یا اورجینال است. لازم به ذکر است که اکثر لوازم یدکی اورجینال به صورت عمده و در جعبه مقوایی بدون هیچ گونه علامت و نوشته وارد کشور می شود.

قطعات یدکی پس از فروش یا وارداتی: قطعاتی هستند که توسط سایر شرکت های تولیدی تولید می شوند و در نتیجه کیفیت و بسته بندی متفاوتی نسبت به محصولات OEM دارند. قطعات یدکی پس از فروش ممکن است علامت گذاری شوند یا نباشند. بنابراین، انواع مختلفی از قطعات یدکی پس از فروش خودروهای داخلی، خارجی و چینی در بازار وجود دارد و هر فروشنده عرضه کننده متفاوتی دارد.

لازم به ذکر است که تشخیص اصل یا تقلبی اکثر لوازم یدکی خودرو در بازار ایران بسیار مشکل است و متاسفانه قطعات تقلبی زیادی در بازار وجود دارد. تنها راه برای اطمینان از کیفیت مطلوب قطعه ای که خریداری می کنید این است که به فروشندگان لوازم یدکی اعتماد کنید و لوازم یدکی خود را از فروشندگان و نمایندگی های معتبر خریداری کنید.بنابراین، باید مطمئن شوید که قطعات یدکی را از فروشندگان قابل اعتماد خریداری می کنید. اعتماد یدک یکی از واردکنندگان معروف لوازم یدکی انواع خودروهای چینی از جمله لوازم یدکی لیفان، ام وی ام، گریت وال، جیلی، راین و جک می باشد. اعتماد یدک در تلاش است تا با ارتباط مستمر با مشتریان و تعمیرکاران، لوازم یدکی اصل چینی را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. سرمایه ما اعتماد شماست.

لوازم یدکی لیفان را از کجا تهیه کنیم؟

برای خریدی آسان می توانید از فروشگاهی با طیف وسیعی از محصولات خرید آنلاین را انتخاب کنید. لوازم یدکی لیفان آذین یدک تهران بهترین گزینه در این امر است.

لوازم یدکی لیفان 620
لیفان 620 یک سدان متوسط ​​و اقتصادی است که دارای طراحی مدرن، صندوق عقب بزرگ، شتاب و کشش خوب، امکانات رفاهی و تجهیزات عالی، ایمنی بالا و مصرف کم نسبت به قدرت موتور است. در صورت استفاده از لوازم یدکی درجه دو و سه برای این خودرو، احتمال خرابی قطعات یدکی و مشکلات عملکرد آن افزایش می یابد. بنابراین برای داشتن بهترین عملکرد لیفان 620 می توانید به راحتی لوازم یدکی اورجینال این خودرو را از لوازم یدکی اکسپرس خریداری کنید و بهترین کیفیت را برای لوازم یدکی خود به ارمغان بیاورید.

لوازم یدکی لیفان 820
لیفان 820 خودرویی جادار است و مزایایی مانند صندوق عقب بزرگ، موتور مشترک با کمری x740، تجهیزات عالی و ایمنی بالا دارد. لوازم یدکی لیفان 820 شامل سه دسته کلی بدنه خودرو، جلو و گیربکس خودرو می باشد. لوازم یدکی لیفان با کیفیت و اصل برای حفظ عملکرد صحیح خودرو و کاهش خطر خرابی آن بسیار مهم است.

لوازم یدکی لیفان X60
لیفان X60 یک کراس اوور اقتصادی است که دارای طراحی بیرونی و داخلی مناسب، کابین بزرگ، امکانات رفاهی متعدد و مشخصات فنی قابل قبولی است. البته باید به صدای ورودی به کابین، متریال نامناسب کابین، کیفیت مونتاژ پایین و استهلاک زیاد نیز توجه کرد. برای بهبود عملکرد و کارایی خودرو لیفان X60 استفاده از قطعات یدکی باکیفیت و ممتاز ضروری است. لذا می بایست از وارد کننده لوازم یدکی لیفان X60 (اکسپرس یدکی) خرید نمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا