عمومیمطالب برتر

مزیت محصولات آکووکس چیست؟

معرفی سیستم خانه هوشمند آکووکس

این روزها فن‌آوری خانه هوشمند روز به روز رایج‌تر می‌شود و تکنولوژی خانه‌ی هوشمند با ویژگی راحت‌تر ساختن زندگی، طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. آکووکس (Akuvox) نیز با ارائه‌ی راه‌حل‌های هوشمند اینترکام به شما امکان می‌دهد از زندگی هوشمند و کار هوشمند بیشترین استفاده را ببرید. سیستم خانه هوشمند آکووکس از جمله اینترکام خانه هوشمند، کنترل دسترسی (Access Control) و پنل‌های پاسخگوی درب، با همکاری و مشارکت با بسیاری از پیشروترین سیستم‌های اتوماسیون خانگی، سیستم مدیریت ساختمان و پلتفرم‌های مکالمه از راه دور می‌تواند به طور یکپارچه متصل شود تا یک سیستم کاملا یکپارچه در سراسر خانه یا محل کار ارائه دهد.

Akuvox | آموزش راه اندازی تاچ پنل آکووکس

اینترکام و یا کنترل دسترسی خانه‌ی هوشمند آکووکس با ادغام با برندهای خانگی و پیشرو مانند کرسترون (Crestron)، کنترل 4 (Control4)، الکسا (Alexa) و ژنتک (Genetec) می‌تواند برای سیستم روشنایی، کنترل آب و هوا، آلارم و کنترل صوتی از یک پنل لمسی یا تلفن هوشمند بکار رود. در ادامه‌ی این مطلب تصمیم داریم در مورد سیستم خانه هوشمند آکووکس و محصولات این شرکت بیشتر صحبت کنیم.

هر کدام از این تکنولوژی ها (وایرلس و کابل) دارای یک تعداد پروتکل می باشند. به عنوان مثال در تکنولوژی وایرلس می توانه به پروتکل های Z-Wave و ZigBee و در تکنولوژی کابل نیز می توان به پروتکل KNX اشاره نمود.

زمانی که با یکی از شرکت هایی که در زمینه هوشمند سازی فعالیت می کنند تماس می گیرید و درخواست مشاوره می کنید، آنها معمولا سناریوهای مختلفی را برای هوشمند سازی خانه (ساختمان، ویلا، دفتر کار و ..) به شما معرفی می کنند. مثل سناریو هوشمند سازی روشنایی، هوشمند سازی سیستم گرمایشی و سرمایشی، هوشمند سازی امنیت و کنترل تردد، هوشمند سازی ایمنی و …

یکی از سناریوهای بسیار جالب در خانه هوشمند AKUVOX ، سناریو ورود به خانه و یا ساختمان هوشمند می باشد. شاید در بیشتر فیلم ها و یا در بعضی خبرها دیده و یا خوانده باشید فرد با کمک یک کارت، وارد کردن رمز عبور و یا از طریق اثر انگشت بتواند درب را باز کند و وارد خانه شود. یا اینکه از طریق تلفن هوشمند خود بتواند درب را بر روی مراجعه کننده به پشت درب باز کند.

قیمت آیفون تحت شبکه آکووکس

اختلاف قیمت مدل‌های متفاوت آیفون اکووکس بستگی به امکانات آن‌ها دارد. در صورتی که می‌خواهید آیفون‌های آکووکس را از نزدیک ببینید و با امکانات هرکدام آشنا شوید، می‌توانید به مراکز نمایندگی Akuvox در سراسر ایران مراجعه فرمایید.

فروش آیفون Akuvox

شرکت آرکا به طور تخصصی در حوزه فروش، نصب و خدمات پس از فروش ایفون akuvox فعالیت میکند. از این رو می‌توانید با خیال راحت ثبت سفارش انجام داده و از آموزش‌ها و پشتیبانی 24 ساعت این مجموعه بهره‌مند شوید.لازم به ذکر است در صورتی که آیفون آکووکس را از نمایندگی‌های غیر رسمی در شهرهای مختلف خرید کنید گارانتی و خدمات پس از فروش دریافت نمی‌کنید اما در صورت خرید از شرکت آرکا ، می‌توانید از گارانتی حداقل 2ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله بر بروی آیفون‌های آکووکس بهره‌مند شوید.

دیگر ویژگی‌های آیفون Akuvox

ارتباط داخلی بین واحدها و واحدها با نگهبانی
باز کردن درب پارکینگ
فراخوانی آسانسور
ارتباط با گوشی موبایل از راه دور از طریق اینترنت
پشتیبانی از سیستم خانه هوشمند

تلفن تحت شبکه تصویری Akuvox VP-R47P با صفحه رنگی لمسی و 27 کلید، طراحی مدرن، سیستم عامل Android 4.2 و نیز پشتیبانی از PoE و پشتیبانی فنی توسط شرکت ساعیان ارتباط به عنوان تنها نماینده انحصاری آکووکس در ایران، جهت برقراری ارتباط تصویری و برگزاری جلسات مهم و فوری مدیران بسیار مناسب است.

اگر به دنبال یک تلفن تصویری آکووکس برای دفتر کارتان هستید، Akuvox VP-R47P بهترین انتخاب است. IP Phone تصویری لمسی مدل VP-R47P شرکت آکووکس، با دوربین 2M Pixel و صفحه نمایش 7 اینچی و در نتیجه تصویر واضح و با پشتيبانی از 4 خط SIP و خروجی پورت HDMI جهت برقراری تماسهای تصویری و استفاده از Application های مورد علاقه تان تدارک دیده شده است.

مهمترین مزایای خانه هوشمند چیست؟

مزایای خانه هوشمند بسیار زیاد است، کنترل لوازم خانه با ابزارهای نوین می‌تواند در مصرف انرژی به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی کرده و هزینه‌های زندگی شما را در دراز مدت کاهش دهد.

هوشمند سازی ساختمان به شما این توانایی را می‌دهد که از راه دور لوازم خانه را کنترل کنید و امنیت خانه را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. شما با گوشی تلفن همراه هوشمند یا تب لت و لپتاپ خود می‌توانید دوربین‌های خانه را چک کنید و اطمینان حاصل کنید غریبه‌ای وارد نشده.

نور چراغ‌ها را کنترل کنید یا اگر موقع بیرون آمدن از خانه فراموش کرده‌اید وسیله‌ای را خاموش کنید جای نگرانی وجود ندارد از راه دور می‌توانید آن را خاموش کنید.

راحتی و کنترل بزرگترین ارمغان هوشمند سازی ساختمان برای شما است که ارزش آن را دارد برایش هزینه کنید. زمانبندی عملکرد وسایل خانه که به کمک هوشمند سازی انجام می‌شود به شما این امکان را می‌دهد که با فعالیت کمتر کارهای بیشتری را مدیریت کنید.

خانه‌هایی که به این فناوری مجهز می‌شوند لوکس و مدرن می‌شوند و در نتیجه قیمت آن‌ها به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

برخی از سوالات شما از همکاران بخش فروش شرکت پاردیک درباره محصولات آکووکس Akuvox

پروتکل ارتباطی این محصولات چیست و آیا قادر به اتصال به خانه هوشمند می باشد؟

پروتکل ارتباطی محصولات آکووکس، پروتکل SIP می باشد. اگر کنترلر مرکزی یا همان هاب خانه هوشمند شما از این پروتکل پشتیبانی کند قادر به اتصال به خانه هوشمند شما می باشد.

برای استفاده از محصولات آکووکس آیا خانه ما باید به سیستم خانه هوشمند مجهز باشد؟

خیر، محصولات آکووکس (اینترکام یا همان پنل درب ورودی و مانیتور هوشمند) بصورت کاملا مستقل عمل می کنند. این سیستم دارای سیتم عامل بوده (لینوکس / اندروید) و از اپلیکیشن خاص خود (iOS, Android) بهره می برد.

آیا اپلیکیشن خانه هوشمند ما قابلیت نصب بر روی این محصول را دارد؟

مانیتورهای هوشمند آکووکس Akuvox دارای دو نوع سیستم عامل هستند. سیستم عامل اندروید و سیستم عامل لینوکس. اگر اپلیکیشن خانه هوشمند شما قابلیت نصب بر روی سیستم عامل اندروید را داشته باشد براحتی می تواند بر روی این سیستم نصب گردد.

 از کجا مطمئن شویم سیستم خانه هوشمند ما قابلیت کار کردن با سیستم Akuvox را دارد؟

شما می توانید با کمک دفترچه راهنما، سایت سازنده و یا شرکتی که مجری پیاده سازی سیستم خانه هوشمند شما بوده این موضوع را پیگیری نمایید.

Akuvox تولید کننده چه نوع محصولاتی است؟

برند آکووکس تولید کننده اینترکام های هوشمند (در زبان عامیانه همان آیفون تصویری هوشمند) مانیتورهای هوشمند (صفحه نمایش داخلی است که به اینترکام متصل می شود) کیت مخصوص آموزش و نمایش محصول (این محصول یک کیف مجهز می باشد که فروشندگان می توانند از آن برای معرفی و نحوه کارکرد محصولات آکووکس به مشتری استفاده نمایند) و تلفن های تحت شبکه می باشد. برای دیدن تمامی محصولات آکووکس می توانید از قسمت برند محصولات آکووکس Akuvox استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا