عمومیمطالب برتر

مشخصات دستگاه های دی وی ار 4k

دستگاه ضبط 8 کانال 4K (فورکی) یا دستگاه ایکس وی آر (XVR) دوربین مداربسته 8 کاناله 4K دارای ویژگی ها و امکانات فراوانی است که در پایان این مطلب به صورت یک لیست تمام آنها را ذکر کرده ایم. بنابراین ما همه مشخصات بی نظیر این دستگاه ضبط تصاویر دوربین مداربسته  را ذکر کرده ایم تا به خوبی با عملکرد و امکاناتی که این دستگاه ارائه می کند آشنا شوید. این دستگاه ایکس وی آر کیفیت تصویر عالی 8 مگاپیکسلی را با نرم افزار XMEYE برای شما ارائه خواهد داد که با این کیفیت تصویر خارق العاده شما قادر خواهید بود هر نوع جزئیات ریزی در تصویر را به وضوح مشاهده کنید.

این دستگاه XVR هشت مگاپیکسل تا 8 دوربین مداربسته را ساپورت خواهد کرد و به عبارتی دستگاه ضبط 8 کاناله 8 مگاپیکسل می باشد و تصاویر را بر روی صفحه نمایش شما به 8 قسمت مساوی تقسیم خواهد کرد البته شما می توانید 4 یا 6 یا هر تعداد دوربین مداربسته ای (حداکثر 8 دوربین مداربسته) را به این دستگاه ضبط  هشت کانال 4K وصل کنید.

دستگاه 4k می‌تواند به دو معنی باشد، بسته به زمینه بحث:

  1. تلویزیون یا مانیتور 4K: این دستگاه خروجی تصویری با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل را ارائه می‌دهد که چهار برابر رزولوشن فول اچ‌دی (1080p) است. این به معنای تصاویر بسیار واضح‌تر و جزئیات بیشتر در محتوا است.

  2. دوربین مداربسته 4K یا دستگاه ضبط کننده ویدیویی (DVR یا NVR) 4K: این دستگاه‌ها ویدئو را با رزولوشن 4K ضبط می‌کنند و به شما امکان می‌دهند جزئیات بیشتری را در ضبط‌های امنیتی خود مشاهده کنید.

Specifications of 4k DVR devices

نوع ذخیره سازی در دستگاه DVR دی وی آر

یکی دیگر از مواردی که قیمت دی وی آر DVR دوربین مداربسته را تعیین می‌کند نوع ذخیره سازی و در اصل فشرده سازی تصویری است که به یک دستگاه دی وی آر dvr می‌تواند از آن پشتیبانی نماید. معمولا برای اینکه در دستگاه دی وی آر برای ذخیره سازی در هارد دستگاه صرفه‌جویی شود تصاویر دریافتی را در هنگام ضبط و ذخیره سازی فشرده سازی می‌نمایند و با این عمل باعث می‌شوند که حجم دیتای ورودی به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند.

طرفندهای کاهش کلی هزینه سیستم دوربین مداربسته و دستگاه ضبط کننده تصویر

و نتیجتاً این امکان برای ما فراهم می‌شود که ظرفیت هاردی که قرار است برای دستگاه دی وی ار DVR دوربین مدار بسته به کار ببریم به صورت چشمگیری کاهش پیدا کرده و در نهایت قیمت سیستم دوربین مداربسته ما به صورت نسبی کاهش پیدا می‌کند.

فرمت های فشرده سازی دستگاه ضبط کننده تصویر فیلم دوربین مداربسته

فشرده سازی در انواع دی وی آر می‌تواند متفاوت باشد و هرچه دستگاه پیشرفته‌تر و به قولی پروژه‌ای تر باشد این فشرده سازی در دستگاه دی وی آر می‌تواند بالاتر باشد.البته در سال‌های اخیر اکثر دستگاه‌های ضبط تصویر و همچنین انواع دی وی آر DVR می‌توانند با فرمت‌های h۲۶۵ و همچنین فرمت h۲۶۵ پلاس ذخیره سازی داشته باشند که یکی از فرمت‌های بسیار پرکاربرد در انواع دی وی آر دوربین مداربسته می‌باشد.

فشرده سازی سازی هوشمند با خرید و قیمت دستگاه دی وی ار DVR H.265

به عنوان مثال قیمت دستگاه دی وی آر DVR ۸ کانال که دارای فرمت فشرده سازی h۲۶۵ می‌باشد نسبت به دستگاه دی وی آر DVR ی که از این آپشن کاربردی در آن استفاده نشده است به صورت نسبی بالاتر است و همین ابر سبب شده فرمت فشرده سازی در دستگاه دی وی ار به عنوان یک آپشن کاربردی به حساب بیاید.

تعداد هارد قابل پشتیبانی در دستگاه DVR

نکته دیگری که در قیمت دستگاه دی وی آر DVR می‌تواند به صورت نسبی تاثیرگذار باشد تعداد هاردی هست که دستگاه دی وی آر می‌تواند از آن پشتیبانی نماید به همین سبب هرچه دستگاه دی وی آر بتواند از تعداد هارد بیشتری پشتیبانی نماید به همان تناسب قیمت دستگاه دی وی آر بالاتر می‌رود یعنی قیمت دستگاه دی وی ار DVR ۱۶ کانال که قابلیت پشتیبانی از دو هارد را دارد نسبت به دستگاه دی وی آر DVR ۱۶ کانالی که از یک هارد پشتیبانی می‌کند به صورت نسبی بالاتر است.

تاثیر هارد در قیمت نهایی یک سیستم نظارتی دوربین مدار بسته و دستگاه دی وی ار dvr

اگر بخواهید بهترین دستگاه دی وی آر DVR را برای یک پروژه دوربین مداربسته انتخاب نمایید که از نظر تعداد روزهایی که می‌تواند بر روی هارد خود ذخیره سازی داشته باشد اول باید به تعداد هاردی که دستگاه می‌تواند پشتیبانی کند دقت کرده و در قدم بعدی باید به فرمت فشرده سازی که می‌تواند آن دستگاه دی وی ار ار آن پشتیبانی کند توجه خاصه را داشته باشید که هر دوی این مطالب در قیمت دستگاه دی وی آر می‌تواند به صورت چشمگیر دخیل باشد.

نکته:اگر شما هم به دنبال خرید محصولی با کیفیت و همیچنین مقرون به صرفه هستید کافی است از سایت پکیج امنیتی دیدن فرمایید.

دوربین سیم کارتی

در دهه اخیر که دوربین های بیسیم وارد بازار سیستم های امنیتی شده اند و برای استفاده در محیط های باز مورد استفاده قرار گرفته تنها چالشی که مالکین دوربین با آن مواجه می شدند، دوری دوربین از وای فای بود. از این رو شرکت های تولید کننده  به دستگاه های خود ماژولی اضافه کردند تا به کمک اینترنت سیم کارت انتقال تصویر را انجام بدهد. پس در پاسخ به این سوال که چیست باید بگوییم که،همان دوربین بیسیم است که از اینترنت سیم کارت نیز پشتیبانی می کند. این دوربین ها در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند از جمله دوربین چرخشی، دوربین ثابت،  و…

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته سیم کارت خور

دوربین های سیم کارت خور مزایای بسیاری دارند که موجب محبوبیت آنها شده است. در ادامه برخی از مهم ترین مزایای این دوربین ها را عنوان میکنیم

  • تنوع بالا
  • قیمت ممقرون به صرفه
  • فروش به همراه لوازم جانبی
  • نیاز نداشتن به کابل کشی و تجهیزات سنگین
  • عمر مفید بالای دوربین
  • مدیریت راحت
  • نصب آسان
  • ارسال سریع تصاویر همراه با کیفیت بالا به گوشی های هوشمند
  • داشتن برنامه های مخصوص مدیریت شخصی

معایب دوربین های سیم کارتی

استفاده از دوربین های سیم کارتی مانند هر دوربین دیگری در کنار مزایایی که دارد، معایبی هم دارد، به خصوص اگر در مکانی از این دوربین ها استفاده کنید که سیگنال شبکه اینترنت و تلفن همراه آنچنان مطلوب نباشد. عمده مشکل این دوربین ها عبارتند از:

  • افت کیفیت به مرور زمان
  • قیمت بالا
  • عمر کوتاه باتری دوربین
  • و…

دوربین لامپی

بدلیل ظاهر جذاب و کاربر پسند و نصب بسیار آسانی که دارد، از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات نظارتی در چندسال اخیر در بازار  بوده است. چرا که تشخیص دوربین مدار بسته لامپی از یک لامـپ معمولی کار نسبتا سختی است و افراد متوجه نخواهند شد که در این مکان دوربیـن نصب شده است.

مزایای دوربین مداربسته لامپـی

  • پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD بدون نیاز به دستگاه DVR یا NVR
  • ذخیره و نگه داری فیلم و صدا در حافظه خود به مدت 20 روز
  • دارای اسپیکر و میکروفن داخلی جهت ارتباط دو طرفه
  • امکان مشاهده تصاویر بدون نیاز به اینترنت از طریق hotspot
  • امکان تفکیک دقیق رنگ
  • امکان زوم دیجیتال 4x
  • امکان دریافت هشدار به محض تشخیص صدا
  • امکان تعریف زمانبندی برای ضبط تصاویر
  • نمایش حجم کلی کارت حافظه و حجم باقی مانده
  • نمایش فایل های ضبط شده بر روی کارت حافظه ی داخل دوربین
  • امکان مشاهده تصاویر یک دوربین توسط 5 نفر دیگر بصورت ادمین
  • امکان گرفتن عکس و فیلم و ذخیره بر روی موبایل

نکته:برای ارتباط با کارشناس های ما روی لینک زیر کلیک کنید

cctv dahua

دکمه بازگشت به بالا