علمی و پزشکی

مصرف الکل 4 نفر را در آذربایجان شرقی کشته است


افزایش اخبار Sun:

محمد ردا بورمحمدی از تعداد کل موارد مسمومیت با الکل در استان خبر داد و افزود: متأسفانه حوادث مسمومیت های فرهنگی زیادی در جامعه وجود دارد که به دلیل کمبود بهداشت و مراقبت های پزشکی ، افراد دارای معلولیت جسمی و پزشکی را ایجاد می کند و هزینه های گزافی را برای بخش زیادی از امکانات انجام می دهد. واردات از کشور و استان.

به گزارش روابط عمومی در استان آذربایجان شرقی ، وی اظهار داشت: تاکنون از بین دو مورد مسمومیت با الکل در آذربایجان شرقی ، 5 نفر به دلیل شرایط شدید خود که در شرایط شدید قرار دارد از دستگاه تنفسی و پزشکی برای بیماریهای حاد کرونری استفاده کرده اند. جریان ضربه ای به سیستم بهداشت و درمان است.

مصرف الکل 4 نفر را در آذربایجان شرقی کشته است

بندر محمدی با اشاره به تلاش پلیس منطقه و دادگستری برای شناسایی افراد درگیر در تولید و تولید مشروبات الکلی گفت: این افراد توسط موسسات شناسایی شده و با آنها برخورد جدی صورت گرفته است.

به گفته وی ، یکی از مهمترین دلایل ادامه جراحات و جراحات ناشی از مصرف مشروبات الکلی در آذربایجان شرقی اقدامات و درگیری های پلیس و دستگاه قضایی در استان است و افزود: بر این اساس ، در روزهای اخیر افزایش آماری در این زمینه نداشته ایم.

استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: میانگین آمار مرگ و میر ناشی از الکل در کشور در روزهای اخیر 6 درصد است که این رقم از میانگین کشوری در استان پایین تر است.


تمامی محتوای منتشر شده در سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به نشر محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه آنلاین مخبران هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا