اقتصادیمطالب برتر

معرفی سایت Fulfillman برای دراپ شیپینگ + مزایا و معایب

یکی از روش‌های محبوب دراپ شیپینگ، چاپ بر حسب تقاضا، به‌ویژه کالاهای سفارشی آمازون است.چاپ بر اساس تقاضا به شما امکان می دهد محصولات سفارشی مانند تی شرت، لیوان، پوستر و حتی کتاب را بدون خرید موجودی تبلیغ کنید. سپس، هنگامی که فروش انجام شد، تامین کننده محصول را برای شما ایجاد می کند، سپس آن را ارسال می کند. شما قبل از نحوه انتخاب محصولات پرفروش برای دراپشیپینگ باید کاملا درباره دراپشیپینگ اطلاع کافی داشته باشید

دراپ شیپینگ چیست؟ – مزایا و معایب dropshipping + راهنمای قرارداد با تأمین کنندگان کالا – آکادمی کاپریلا

آیا دراپ شیپینگ آمازون سودآور است؟

بله، Dropshipping در آمازون می تواند سودآور باشد – در واقع، طبق داده های گزارش وضعیت فروشنده آمازون از Jungle Scout، 94٪ از فروشندگانی که در آمازون dropship می کنند سودآور هستند. همه چیز بستگی به این دارد که محصولات خود را برای چه منبعی تهیه می کنید، آنها را به چه قیمتی می فروشید، و پس از هزینه های آمازون چه چیزی باقی می ماند.

به یاد داشته باشید، dropshipping فقط یک روش تکمیلی است، و نحوه فروش محصولات در آمازون با خرید عمده محصولات تفاوتی ندارد. شما باید بر روی تحقیقات محصول تمرکز کنید (که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد) و یافتن تامین کننده ای که بتواند محصولاتی را که می خواهید بفروشید با قیمتی سودآور ارائه دهد.

هزینه dropship در آمازون چقدر است؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم، dropshipping در آمازون یک راه عالی برای شروع فروش است زیرا هزینه های اولیه معمولاً پایین است.از آنجایی که نیازی به خرید موجودی از قبل ندارید، صدها یا هزاران دلاری که برای موجودی خرج کرده اید صرفه جویی می کند.

تنها هزینه های اولیه، هزینه اشتراک ماهانه برای یک حساب فروشنده آمازون (39.99 دلار در ماه) و احتمالاً برای نرم افزار تحقیق محصول خواهد بود.هنگامی که محصولی را می فروشید، آمازون برای هر فروش از شما هزینه ارجاع دریافت می کند که معمولاً 15٪ است.

نکات مثبت دراپ شیپینگ آمازون

دراپ شیپینگ در آمازون مزایای زیادی نسبت به عمده فروشی، برچسب خصوصی و سایر روش های فروش در آمازون دارد.هزینه های راه اندازی پایین. برخلاف سایر روش های رایج تجارت الکترونیک مانند برچسب خصوصی و عمده فروشی، دراپ شیپینگ نیازی به مالکیت موجودی خود ندارد.

درعوض، هنگامی که در فروش توسط مصرف کننده پول دریافت می کنید، صرفاً بخشی از درآمد را برای خرید محصول از عرضه کننده استفاده می کنید و از آنها می خواهید که آن را برای خریدار شما ارسال کنند.

راه اندازی سریع از آنجایی که هنگام dropshipping در آمازون مجبور نیستید موجودی خود را داشته باشید، تنظیم آن سریع و آسان است. از این گذشته، لازم نیست منتظر بمانید تا موجودی شما تولید و/یا به محل تکمیل ارسال شود. آماده رفتن است. تنها چیزی که نیاز دارید فروش است!

کسب و کار کاملا خودکار برنامه ها و پلاگین های زیادی به صورت آنلاین وجود دارد که به شما امکان می دهد dropshipping در آمازون را کاملاً خودکار کنید. به همین دلیل، شما می توانید (تقریبا) کاملاً از کسب و کار dropshipping خود دور باشید.

آمازون اجازه dropshipping را می دهد. طبق سیاست dropshipping آمازون، dropshipping “به طور کلی قابل قبول است.” فقط مطمئن شوید که دستورالعمل های خاص آمازون را برای dropshipping دنبال می کنید.

آسان برای تحقیق. Dropshipping در آمازون می تواند شامل فروش محصولات از قبل موجود از تولید کنندگان باشد (البته می توانید محصولات dropship را که با تامین کننده خود سفارشی می کنید) را شامل شود.

به همین دلیل، می توانید از ابزارهایی مانند Jungle Scout – یک پلتفرم همه کاره برای فروش در آمازون – استفاده کنید تا ببینید که فروشندگان دیگر آن محصول خاص چقدر در آمازون عملکرد خوبی دارند.

معایب dropshipping در آمازون

به طور طبیعی، همانطور که از نظر مزایای آن خوب به نظر می رسد، دراپ شیپینگ دارای واقعیت ها و چند معایب است. رقابت. از آنجایی که موانع ورود با dropshipping بسیار کم است، رقابت می تواند زیاد باشد. علاوه بر این، در حالی که برخی از احتمال وجود دارد

تفاوت با محصولاتی که می فروشید، هیچ چیز مانع فروش سایر فروشندگان آمازون از فروش محصولات یکسان نمی شود.به این ترتیب، قیمت یکی از معدود اهرم هایی است که باید برای متمایز کردن خود از دیگران بکشید، که می تواند منجر به “مسابقه به سمت پایین” شود.

زمان تحویل کند اغلب، کالاهایی که در آمازون ارسال می‌شوند، از تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال می‌شوند – و اغلب، این تامین‌کنندگان در خارج از کشور هستند.به همین دلیل، زمان حمل و نقل از تامین کنندگان خارج از کشور ممکن است چند هفته طول بکشد تا به دست کاربر نهایی برسد. به همین دلیل، باید به دنبال تامین کنندگان محلی باشید که dropshipping را ارائه می دهند.

عدم کنترل کیفیت. از آنجایی که اقلام مستقیماً از سازنده به خریدار ارسال می شوند، هیچ راهی برای کنترل کیفیت محصول برای شما وجود ندارد.وقتی فکر می کنید که محصولات ممکن است هزاران مایل را طی کنند تا به مقصد نهایی خود برسند، به راحتی می توان دید که چگونه در این فرآیند آسیب می بینند.

نحوه دراپ شیپ در آمازون در چهار مرحله

اکنون که کمی بیشتر در مورد dropshipping در آمازون و نحوه عملکرد آن می‌دانید، در اینجا نحوه راه‌اندازی به‌عنوان dropshipper آورده شده است.

دراپ شیپینگ آمازون

دراپ شیپینگ آمازون، به عنوان یک روش بدون نیاز به نگهداری موجودی فیزیکی در انبار، به فروشندگان امکان می دهد تا محصولات را به مشتریان ارسال کنند. فروشنده محصولات خود را بدون داشتن آنها در انبار، به فروش می رساند و تحویل محصول به مشتری از طریق تامین کننده صورت می گیرد. این روش به فروشندگان اجازه می دهد که بدون سرمایه گذاری بزرگ در موجودی، به فعالیت فروش در آمازون بپردازند و هزینه های مربوط به مدیریت انبار و حمل و نقل را کاهش دهند.

از دید مشتریان، محصول به نام فروشنده در آمازون فروخته می شود، اما در واقع، ارسال و تحویل محصول از طریق تامین کننده انجام می شود. این روش باعث می شود که فروشنده بدون نیاز به سرمایه گذاری بزرگ در موجودی، بتواند به فعالیت فروشندگی خود در آمازون بپردازد و از زمان و هزینه های مربوط به مدیریت انبار و حمل و نقل کاسته شود.

البته آمازون به عنوان یکی از بزرگ ترین بازارهای آنلاین جهان، سیاست های خاصی را برای فروشندگانی که از روش دراپ شیپینگ استفاده می کنند، تعیین کرده است. این سیاست ها برای حفظ تجربه مشتریان، ارتقای کیفیت محصولات و افزایش اعتماد به فروشنده ها تدوین شده اند. تعدادی از این سیاست ها شامل موارد زیر می شود:

  1. ارسال به موقع: فروشندگان باید قادر باشند سفارشات را به موقع ارسال کرده و تحویل دهند. تاخیر در ارسال ممکن است منجر به تجربه نامطلوبی برای مشتریان شود.
  2. اطلاعات دقیق محصول: توضیحات دقیق و صحیح در مورد محصولات بسیار حیاتی است. این شامل ویژگی ها، ابعاد، وضعیت موجودی و سایر جزئیات مربوط به محصول است.
  3. رعایت قوانین و مقررات بازاریابی: آمازون دارای قوانین خاصی درباره تبلیغات و بازاریابی است که فروشندگان باید آنها را رعایت کنند. این شامل استفاده از تصاویر، توضیحات و ارتباط با مشتریان است.
  4. مدیریت بازخوردها: آمازون اهمیت زیادی به بازخوردهای مشتریان می دهد. فروشندگان باید به بازخوردها و نظرات مشتریان پاسخ دهند و سعی کنند مشکلات را بهبود بخشند.
  5. کنترل کیفیت: محصولات باید با کیفیت مناسبی به مشتریان ارائه شوند. این شامل بسته بندی، وضعیت محصول و همچنین اصالت محصول می شود.

این سیاست ها به منظور حفظ اعتماد مشتریان و تضمین تجربه مثبت آن ها از خرید از طریق آمازون تدوین شده اند. رعایت این سیاست ها برای فروشندگانی که از روش دراپ شیپینگ استفاده می کنند، بسیار حیاتی است تا بتوانند در این بازار رقابتی موفقیت آمیز عمل کنند. کسب درآمد دلاری دراپ شیپینگ نوعی از مدل‌های تجارت الکترونیک است به این صورت است که در این مدل کسب‌و‌کار سه مرحله‌ی تهیه‌ی محصول، انبارداری و ارسال را به شخص ثالثی که معمولا خود تأمین‌کننده است، واگذار می‌کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا