عمومیمطالب برتر

معرفی نرم افزار پخش مویرگی رستاک

شرکت های تولیدی یا فروش بدون ایجاد شبکه فروش و زیرساخت های لازم برای ایجاد مشتری به هدف نهایی خود یعنی سودآوری دست نمی یابند. برای ایجاد این شبکه استفاده از نرم افزار مویرگی اسپرد یا نرم افزار حسابداری اسپرد مویرگی در بازار رقابتی امروزی ضروری است. با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای ارائه محصولات و خدمات با سیستم های حمل و نقل و تحویل سروکار دارند، امکان اتصال نرم افزارهای توزیع مویرگی با زیرسیستم در این شرکت فرصت مهمی برای مدیریت و بهینه سازی امور می باشد. توزیع بین مشتریان شناخته شده است

سیستم توزیع ریشه رستاک از دو روش توزیع ریشه سرد و گرم پشتیبانی می کند و بستر لازم را برای مدیریت توزیع و فروش محصول ایجاد می کند. در نرم افزار مویرگی رستاک استار امکان ثبت و ارسال سفارش به معامله گران، ثبت امور مالی و … می باشد. تعریف شده است. با استفاده از این نرم افزار علاوه بر خود نرم افزار، امکان صدور یا صدور فاکتور با استفاده از دستگاه های اندرویدی، به صورت آنلاین و یا با استفاده از برنامه ویندوز رستاک ، می توانید از نرم افزار فروش و حسابداری رستاک اسمارت برای گوشی های هوشمند و فروش استفاده کنید. با قابلیت فروش آنلاین و آفلاین برای فروش به بازدیدکنندگان و مدیریت بازدیدکنندگان.

یک اپلیکیشن می تواند عنوان بهترین اپلیکیشن و نرم افزار پخش مویرگی را به خود اختصاص دهد که ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. رستاک علاوه بر ارائه اپلیکیشن‌های بخش مویرگی اندروید به کاربرانی که می‌توانید آن‌ها را بر روی دستگاه‌های اندرویدی مانند کارت‌خوان‌های اندروید، گوشی‌ها و تبلت‌ها نصب کنید، اپلیکیشن‌های دپارتمان مویرگی هوشمند را ایجاد کرده است که مشتریان شما می‌توانند به طور موثر و کارآمد ارتباط برقرار کنند. در پیچیدگی اقتصادی شما 24 ساعت شبانه روز.

امکان ثبت انواع فاکتور و تراکنش به صورت آنلاین

امکان انجام کارها به صورت آفلاین در صورت عدم دسترسی به سرور یا اینترنت

امکان ثبت انواع فاکتورهای فروش و برگشت از فروش و ارسال به سرور

امکان ثبت نام و ارسال انواع فاکتور خرید و برگشت به برنامه

امکان ثبت سفارشات نزد فروشنده و ارسال آنها به برنامه

امکان ثبت دریافت ها و پرداخت ها

امکان ثبت درخواست برای یک محصول

امکان ثبت انواع حواله و قبض انبار

امکان ثبت نقل و انتقالات بین انبارها و درخواست انتقال

امکان ثبت تغییرات شغلی مهمان

یک سیستم باید بتواند گزارش های دقیق و به موقع برای عملکرد بهتر و بهتر تولید کند. برای این منظور بخش مویرگی رستاک گزارش های دقیق و به موقع را برای تصمیم گیری بهتر به مدیران برنامه ارائه می دهد.

گزارش فروش هر بازاریاب

گزارش هزینه و هزینه دقیق و جمع آوری شده برای هر فاکتور

گزارش تفصیلی و خلاصه سود و زیان کالا

ارائه گزارش های مورد نیاز مشتریان از شرکت مرتبط

بهترین گزارش مشتری

گزارش های بازاریابان پیشرو

گزارش عملکرد دقیق هر بازاریاب

دکمه بازگشت به بالا