اقتصادیمطالب برتر

معرفی پر فروش ترین محصولات مفتولی ( توری حصاری،پایه فنس و …) در حصار آنلاین

ساختمان سازی یکی از پر اهمیت ترین صنایع کشور می باشد. در این صنعت از مصالح بسیاری استفاده می شود که انتخاب بهترین و با کیفیت ترین انواع مصالح همواره یکی از مهم ترین دغدغه های افراد فعال در این صنعت می باشد. از انواع مهم ترین و پرکاربردترین مصالح مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی تیرچه کرومیت، تیرچه بتنی و …. را می توان نام برد. هریک از این محصولات در انواع متنوع و روش تولید بخصوصی ساخته می شوند. همچنین هر یک از آن ها در ساخت بخش ای ویژه ای از ساختمان به کار گرفته می شوند. در واقع همانطور که می دانید در صنعت ساخت و ساز از قطعات فلزی و غیر فلزی بسیاری استفاده می شود، که یکی از مهم ترین مصالح فلزی مورد استفاده در این صنعت میلگرد ساده یا میلگرد A1 می باشد.

توری مرغی پلاستیکی | توری مرغی پلاستیکی دیجی کالا

میلگرد ساده یکی از مهم ترین محصولات فولادی مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی به حساب می آید. این محصول فولادی از نظر ظاهری دارای سطح مقطع دایره ای شکل توپر است که دارای صاف و یکنواخت بوده، و طول آن در مقایسه با قطرش بسیار بیشتر است. همچنین این محصول در انواع گوناگون و سایز های متنوع مطابق با استاندارد های مختلف تولید و در بازار به فروش می رسد، که هر یک از انواع این محصول مناسب برای کاربرد های بخصوصی می باشد.

از جمله مهم ترین مصارف میلگرد ساده می توان به استفاده از این محصول به عنوان میلگرد حرارتی در سقف‌، استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان، تهیه تیرچه بلوک و تولید شفت های مختلف صنعتی اشاره نمود.مجموعه حصار آنلاین یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های ارائه دهنده انواع محصولات مفتولی چون توری حصاری ، توری پرسی ، پایه فنس و …. می باشد همچنین این مجموعه محصولات ساختمانی مانند یونولیت، پشم شیشه، واتراستاپ و.. را نیز در انواع و سایز های متنوع به بازار عرضه می کند.

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد تیرچه کرومیت و تیرچه بتنی را می توان از مهمترین انواع محصولات فولادی مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز نامید. تیرچه ها در واقع قطعاتی از پیش ساخته شده هستند که از میلگرد و بتن ساخته ‌شده و از آن ها برای ساختن سقف استفاده می شود. در اصل می توان گفت که تیرچه ها وظیفه تحمل بارهای مرده و زنده سقف را برعهده دارند.این محصولات بایستی به طور دقیق مطابق با استاندارد های ساختمان سازی تولید شده باشند تا توانایی تحمل بار پیش بینی شده را در زمان طولانی را داشته باشد.

عوامل متعددی در تعیین قیمت تریچه موثر هستند، از جمله این موارد می توان به اندازه طول و ارتفاع آن، هزینه مواد اولیه، هزینه های جوشکاری، میزان فولاد استفاده شده در تیرچه را نام برد. همانطور که گفته شد قیمت روز مواد اولیه سازنده تیرچه مانند سیمان، آهن، میلگرد، بتن و … در تعیین قیمت نهایی این محصول تاثیر بسیاری دارند. به عنوان مثال در تیرچه هایی که دهانه آن ها تقریبا 85 می‌باشد، بیشترین عامل موثر در قیمت آن قیمت اولیه میلگرد است و در تیرچه هایی با دهانه کوتاه، میلگرد های با قطر کمتر استفاده می‌شود و این مقدار به 60 درصد کاهش می‌یابد.

توری مرغی پلاستیکی | توری مرغی پلاستیکی دیجی کالا

از آنجایی که هزینه های مربوط به استاندارد سازی نیز در قیمت نهایی تیرچه تاثیرگذار هستند از این رو برخی واحد های تولیدی این محصول به صورت غیرمجاز فعالیت می کنند در نتیجه این محصول را با قیمت پایین تر در بازار به فروش می رسانند. اما به طبع واحد هایی که محصول خود را براساس استاندارد های ملی تعیین شده تولید می کنند از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و متناسب با آن با قیمت بالاتری نیز در بازار به فروش می رسند.

تیرچه در کشور ایران در انواع متنوع تولید و به بازار عرضه می شود، از این رو توصیه می شود پیش از اقدام به خرید این محصول دقت لازم در خصوص مواردی چون قیمت میلگرد و کیفیت آن، کیفیت بتن مورد استفاده در تیرچه داشته باشید و در نهایت پس از در نظر گرفتن این موارد براساس کاربرد و نیاز پروژه خود این محصول را خریداری نمایید. با توجه به این که تیرچه نیز همانند یونولیت و پشم شیشه در ساختمان سازی مورد بهره برداری قرار می گیرد، و بالا بودن کیفیت یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که این محصولات بایستی داشته باشند، از این رو توصیه می شود که خرید این محصول را از فروشگاه های معتبر انجام دهید.

توری مرغی پلاستیکی | توری مرغی پلاستیکی دیجی کالا

مجموعه حصار آنلاین یکی از فروشگاه های معتبر عرضه کننده انواع توری های فلزی نظیر توری مرغی، توری گابیون، توری حصاری  و ….   در ایران است، و با ارائه مشاوره رایگان در خصوص خرید این محصولات همواره در تلاش است تا مشتریان خود خریدی مطمئن و مطابق با نیاز داشته باشند. از این رو شما می توانید از طریق شماره تلفن 55449400-021 با کارشناسان این مجموعه جهت دریافت مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید و یا از طریق وب سایت حصار آنلاین به آدرس https://hesaronline.com قیمت تمامی محصولات این مجموعه را استعلام بگیرید..

دکمه بازگشت به بالا