اجتماعیمطالب برتر

نکات مهم قبل از خرید مبل برای منزل

نکات مهم در انتخاب مبلمان سالونی

مبلمان سالونی با توجه به مواد داخل مبل شنی و تولید محصولات با کیفیت، بادوام و زیبا می تواند یکی از گزینه های انتخابی شما برای انتخاب مبل راحتی باشد چرا که پس از مطالعه نکات مهم در انتخاب مبلمان به راحتی می توانید مناسب ترین مبلمان را برای خانه ی خود انتخاب نمایید که این موضوع بستگی به خانه، نوع چیدمان و سلیقه ی زیبای شما دارد.

بنابراین قبل از تصمیم باید به نکات خرید مبل شنی راحتی توجه ویژه ای داشته باشید چرا که پس از خرید ممکن است محصول دیگری را مورد پسند قرار داده و با توجه به اینکه از قبل محصولی را خریداری کرده اید بر روی احساسات شما تاثیر منفی بگذارد، به همین دلیل پیشنهاد می گردد که از تمام محصولات دیدن کرده و در صورت نیاز با استفاده از پرسش و پاسخ و مطالعه ی نکات مهم در انتخاب مبلمان محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید تا منجر به رضایت شما از خرید شوید.

خرید مبل شنی | قیمت مبل شنی بزرگ
intexland

اصول انتخاب مبلمان منزل

 با توجه به رعایت اصول انتخاب مبلمان به راحتی می توانید  مناسب ترین مبلمان ها را برای خانه ی خود خریداری کنید که برخی از آن ها به شرح زیر است:

  •  در برخی موارد نیاز نیست که حتما از مبل های بزرگ استفاده کنید بلکه در برخی خانه ها تنها با مبل های کوچک زیباتر دیده می شوند.
  • سلیقه ی شخصی و زیبای شما تاثیر مستقیمی بر روی انتخاب صحیح دارد که البته در برخی موارد ممکن است با راهنمایی فروشنده یا مشاورین همراه باشد.
  • قبل از خرید، مبل را به صورت ذهنی در خانه ی خود بچینید، دکوراسیون و چینش خانه ی شما می تواند تاثیر مستقیم بر روی انتخاب داشته باشد.
  • بعد از بررسی نوع و مدل مبل، مهم ترین بخش انتخاب رنگ محصول و یا انتخاب پارچه است که با رنگ بندی داخلی خانه سازگاری داشته باشد.
  • مبل انتخابی باید با دوام و با کیفیت باشد که شرکت سالونی تمامی محصولات خود را از استفاده می کند.

نکات مهم و کاربردی در مورد مبل

زمانی که به نحوه انتخاب مبل و نکات کاربردی آن فکر می کنید مطمئنا در ذهن خود به دنبال مناسب ترین مبلمان برای منزل خود هستید که با رعایت نکات خرید مبل راحتی می توانید یک خرید ایده آل را تجربه کنید که برخی از آن ها عبارت است از:

  • از مهم ترین نکات انتخاب مبل منزل فضای قابل چیدمان محصول مورد نظر است که باید از لحاظ اشغال فضا و نورگیری مورد بررسی قرار گیرد.
  • در صورت نورگیر بودن منزل حتما منطقه ی نورگیر را با یک پارچه ی ضخیم بپوشانید تا بر روی رنگ پارچه تاثیر نگذارد.
  • به منظور جلوگیری از کدر شدن پارچه به صورت هفتگی و مرتب پارچه را تمیز کنید چرا که گرد و خاک تاثیر مستقیم بر روی پارچه می گذارد.
  • در صورت استفاده از مبل چرم مانند حتما هر دو هفته ی یکبار با دستمال مرطوب آن را تمیز نگه دارید.
  • محصول خریداری شده را نزدیک به گرمای زیاد مانند بخاری قرار ندهید چرا که به مرور باعث خرابی محصول می شود.
  • در هنگام بخارشو حتما به این نکته توجه داشته باشید که بخار وارد شده به مبل می تواند باعث ایجاد خرابی و فرسایش مبل شود.
  • عمر محصول خود را با رعایت نکاتی از قبیل: کاور مبل، رسیدگی مرتب، راه نرفتن بر روی مبل و قرار ندادن اجسام سنگین بالا ببرید.

نکات کلیدی قبل از خرید مبلمان

مناسب ترین مبلمان ها با توجه به نکات مهم در انتخاب مبلمان به دست می آید که در خرید مبلمان راحتی بسیار موثر است که برخی از نکات به شرح زیر است:

  • اگر بخواهیم اصول انتخاب مبلمان منزل را رعایت کنیم قبل از هر چیز باید از بودجه ی خود اطلاع داشته باشیم که قرار است برای محصول انتخابی چقدر هزینه کنیم.
  • سبک مبلمان باید با توجه به سبک خانه ی شما انتخاب شود(مدرن، کلاسیک، سلطنتی).
  • انتخاب محصول با طرح، رنگ و چیدمان.
  • قبل از خرید، در فروشگاه از محصول تست بگیرید تا احساس راحتی را به شما وارد نماید.
  • محصول باید جذاب و گیرا باشد.
  • پارچه ی انتخابی باید کیفیت بالایی داشته باشد تا مرور زمان تاثیری بر روی رنگ پارچه نداشته باشد.
  • محصول از بهترین چوب تهیه شده باشد که البته سالونی از چوب راش در محصولات خود استفاده می نماید.
  • اندازه ی مبلمان با فضای داخلی همخوان باشد و تا حدالامکان از خرید مبل های سلطنتی و بزرگ برای خانه خودداری کنید چرا که مبل راحتی حملی آسان به همراه داشته و بسیار سبک تر از سبک سلطنتی است.
  • پیشنهاد می گردد که از میز ناهارخوری خود مبل استفاده کنید چرا که در زیباسازی دکوراسیون تاثیر بسزایی دارد.
  • دقت لازم بر روی انتخاب جلو مبل و کنار مبل داشته باشید که احساس راحتی و کنترل به شما دست دهد.
  • اگر عادت به تماشای تلویزیون بر روی کاناپه را دارید در صورت وجود فضای مناسب از کاناپه جداگانه استفاده کنید تا کاناپه مبلمان در طولانی مدت کیفیت خود را از دست ندهد؛ البته سالونی از بهترین اسفنج ها برای محصولات خود استفاده می نماید.

نکات مهم در خرید مبل مناسب، چگونه مبل خوب بخریم؟

یکی از بزرگترین لذت های زندگی استراحت روی یک مبل گرم و نرم بعد از یک روز سخت کاری است. اما خرید یک مبل منحصر به فرد نیاز به دقت بالا و بررسی تمام جوانب آن دارد. امروز در چیدانه نکات مهم در خرید مبل را برای شما بازگو می کنیم پس اگر قصد خرید یک مبل ایده آل و مناسب با فضای دکوراسیون منزل تان را دارید این مطلب را از دست ندهید.

نکات مهم در خرید مبل: تناسب

ابعاد و اندازه یکی از نکات مهم در خرید مبل محسوب می شود. مبل جدید شما باید متناسب با اندازه و شکل فضای نشیمن تان انتخاب شود. پیش از خرید مبلتان فضای رفت و آمد در اتاقتان را در نظر بگیرید حتی می توانید روی زمین علامت گذاری کنید تا مطمئن شوید فضای اشغال شده فعالیت های شما را مختل نخواهد کرد.

نکته: به همان اندازه تناسب یک مبل در فضای داخلی مهم است، تناسب آن برای رسیدن به فضای داخلی خانه تان نیز اهمیت دارد. در انتخاب مبل خود به ابعاد درگاه، ورودی و یا راه پله خود دقت کنید که آیا به راحتی از آن عبور می کند یا نه .

نکات مهم در خرید مبل: راحتی

راحتی یکی دیگر از نکات مهم در خرید مبل است. توجه داشته باشید که علاوه بر زیبایی یک مبل ایده آل باید حتما راحت و با کیفیت باشد چرا که دست کم پنج سال دیگر می خواهید از آن استفاده کنید، پس راحتی و کیفیت ساخت باید شاخص مهمی برای خرید مبل شما باشد.

نکات مهم در خرید مبل: شکل و اندازه

اگر اتاق نشیمن شما باریک و کوچک است و با قرار دادن یک مبل در این فضا سایر عملکردهای شما مختل می شود، پس به دنبال خرید یک مبل هماهنگ با شکل و اندازه ی فضای نشیمن خود بروید و از داشتنش لذت ببرید.

نکات مهم در خرید مبل: کاربرد

یکی از نکات مهم در خرید مبل در نظر گرفتن کاربرد آن است به طور مثال اگر مبل انتخابی شما برای تماشای تلوزیون است پس انتخاب مبل L شکل و یا U شکل نسبت به مبلمان استیل گزینه ی ایده آل و صحیح تری برای شما می باشد چرا که همه ی اعضای خانواده را می تواند دور هم جمع کند و با استفاده از آن ها راحتی مناسبی در این فضا خواهید داشت.

نکات مهم در خرید مبل: انتخاب بدنه مقاوم

انتخاب یک مبل با بدنه ی محکم و مقاوم از نکات مهم در خرید مبل به شمار می رود که باید به آن توجه بیشتری داشت. قاب های چوبی بهترین انتخاب برای بدنه مبلمان محسوب می شود، فریم و قاب فلزی نیز برای این منظور مناسب است اما جا به جایی مبلمان را با چالش مواجه خواهد کرد.

نکات مهم در خرید مبل: شکل دسته

شاید شکل دسته مبل از نکات مهم در خرید مبل محسوب نشود، اما باید بگوییم که راحتی دسته مبل نیز به اندازه نشیمنش دارای اهمیت است، یک دسته باریک و سفت مانع از آرامش شما در زمان استراحت، فیلم دیدن و یا گپ و گفتگو می شود پس در انتخاب مبلمتان حتما به راحتی دسته ها نیز توجه کنید.

نکات مهم در خرید مبل: کوسن

 به طور معمول سه کوسن برای پشتی مبل ها در نظر می گیرند، اما می توانید خودتان کوسن های اضافی و تزئینی به مبلمانتان اضافه کنید حتما توجه داشته باشید که نهایتا دو کسن روی مبلمان خود قرار دهید، مبل برای نشستن است نه ویترین نمایش کوسن های شما!

نکات مهم در خرید مبل: پارچه

انتخاب پارچه یکی از نکات مهم در خرید مبل به شمار می آید نکته ای که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جلوه فضای داخلی شما خواهد داشت. در انتخاب طرح و رنگ پارچه تان باید به هماهنگی آن با فضای نشیمن تان بپردازید. برای داشتن یک انتخاب مناسب بهتر است پیش از خرید به مطلب انواع پارچه رومبلی را قبل از خرید بشناسید! از چیدانه سری بزنید.

نکات مهم در خرید مبل: جنس

جنس پارچه رو مبلی در واقع تاثیر زیادی در زیبایی و ظاهر سبک دکوراسیون شما دارد. باید توجه داشته باشید که حتما نوع بادوام آن ها را انتخاب کنید و سال ها در دکوراسیون خود داشته باشید و مثل روز اول در فضای داخلی تان بدرخشد، پس بهتر است در هنگام خرید از فروشگاه های معتبر خرید کنید و از آن ها نحوه ی نگهداری و مراقبت آن ها را بپرسید تا بتوانید همیشه مبلمانی منحصر به فرد داشته باشید.

نکات مهم در خرید مبل: رنگ

برای انتخاب رنگ مبل مورد علاقه تان حتما به سبک، ابعاد و سایر جزییات دکوراسیون خود باید توجه داشته باشید. در این انتخاب خود ست کردن پرده، مبلمان و فرش در دکوراسیون منزل را فراموش نکنید! و توجه داشته باشید که اگر فرزند کوچکی دارید و رفت و آمد در فضای نشمن شما زیاد است و یا زمان نظافت را ندارید پس رنگ های چرک تاب بهترین انتخاب برای شما محسوب می شود.

سخن پایانی در خصوص انتخاب مبل راحتی

موارد ذکر شده بالا در خصوص نحوه انتخاب مناسب ترین مبل است که در صورت رعایت هر کدام از آن ها می توانید خریدی موفق و ایده آل را تجربه کنید که مهم ترین آن ها مشخص کردن بودجه، اطلاع از چیدمان و دکوراسیون داخلی، مشخص کردن سبک و همچنین رنگ بندی محصول است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه داشته باشید، البته مشاورین و یا فروشندگان پیشنهادات خود را با شما در میان می گذارند که در صورت صلاحدید می توانید از آن ها استفاده کنید، امیدواریم از نکات مهم در انتخاب مبلمان منزل استفاده لازم را جهت انتخاب مبلمان برده باشید.

منبع : اینتکس

دکمه بازگشت به بالا