علمی و پزشکیمطالب برتر

هزینه جراحی پلک در سال 1401 در بهترین کلینیک جراحی پلک

جراحی پلک یکی از عمل های زیبایی است که جدیدا به طور عمده در تهران و دیگر شهرستان ها انجام می‌شود. این عمل عمدتا به دلیل زیبایی انجام شده و در موارد کمی برای موارد پزشکی انجام می‌شود. در بلفاروپلاستی یا جراحی پلک، زمانی که پلک ها دچار افتادگی می‌شوند، با برداشتن چربی های اضافی زیر پوست، به پلک ها جوانی دوباره می‌دهند. این عمل به صورت سرپایی انجام می‌شود. برای اشخاصی که نیازمند و خواهان بلفاروپلاستی هستند، این سوال پیش می‌آید که هزینه جراحی پلک در سال 1401 چقدر است؟ در این مقاله با یکدیگر به بررسی قیمت بلفاروپلاستی می‌پردازیم.

چرا به بلفارو احتیاج پیدا میکنیم؟
چرا به بلفارو احتیاج پیدا میکنیم؟

تفاوت کلینیک و بیمارستان در هزینه جراحی پلک در سال 1401

عوامل زیادی بر بالا و پایین شدن این قیمت تاثییر دارد. عواملی مثل پزشک، کلینیک یا بیمارستان، تجربه های موفقیت آمیز جراح و مرکز جراحی بر هزینه بلفاروپلاستی تاثیر دارند. اما مهمترین عامل تاثیرگذار بر روی هزینه، فرق بین کلینیک و بیمارستان در انجام این عمل است. این تفاوت در چندین مورد است. مورد اول بیمه است. جراحی بلفاروپلاستی به طور کلی شامل بیمه نمی‌شود اما اگر این عمل را به دلایل پزشکی –مانند زمانی که افتادگی پلک مانع دید شما شده باشد- انجام دهید، بیمه هزینه آزمایشات اولیه و بعد از عمل شما را به عهده می‌گیرد. اما در غیر اینصورت تمام هزینه عمل به پای خود شماست. جراحی پلک به دلیل پزشکی فقط در بیمارستان ها انجام می‌شود.

مورد بعدی که در کلینیک ها و بیمارستان ها تفاوت دارد، جراحان بلفاروپلاستی آنهاست. در کلینیک ها به دلیل اینکه هزینه بیشتری می‌کنند و امکانات بیشتری ارائه می‌دهند، پزشکان بهتری به ارائه خدمت می‌پردازند. این پزشکان تجربه های موفق بیشتری نسبت به دیگر پزشکان دارند و به همین دلیل هزینه بیشتری را دریافت می‌کنند.

عامل بعدی امکانات کلینیک هاست. کلینیک ها به این دلیل که خصوصی هستند از امکانات و بهداشت بیشتری برخوردارند هزینه بیشتری دریافت می‌کنند و همینطور کیفیت بیشتری را نیز ارائه می‌دهند.

کلینیک تخصصی بلفاروپلاستی تهران
کلینیک تخصصی بلفاروپلاستی تهران

با بررسی این موارد نتیجه می‌گیریم که هزینه کلینیک کمی بیشتر از هزینه دریافتی برای بلفاروپلاستی در بیمارستان است اما با کیفیت بیشتری که دریافت می‌کنید و نتیجه بهتری را دریافت می‌کنید، این هزینه کاملا مقرون به صرفه است و انتخاب درست برای انجام بلفاروپلاستی کلینیک ها هستند. اما انتخاب بهترین کلینیک بفاروپلاستی در سال 1401 مورد مهم بعدی است که باید رعایت شود.

برای بهترین کیفیت و قیمت جراحی پلک در سال 1401 به کجا مراجعه کنم؟

با بررسی تفاوت بین بیمارستان و کلینیک، متوجه شدیم که انجام بلفاروپلاستی در کلینیک ها بسیار به صرفه تر و مقرون به صرفه تر است. حال برای انتخاب بهترین کلینیک باید تمام موارد بالا را برای تمام کلینیک ها بررسی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. کلینیک RMC با دانستن تمام موارد بالا، بهترین پزشکان بلفاروپلاستی را در کلینیک خود متحد کرده است؛ همچنین با ارائه بهترین امکانات و ابزار جراحی جهانی سعی در انجام هرچه بهتر بلفاروپلاستی دارد. مراقبت های قبل و بعد از عملی که باید رعایت کنید را کارشناسان RMC برای شما پیگیری کرده و سعی در گوشزد کردن این مراقبت ها به شما دارند. برای بهترین نتیجه بلفاروپلاستی در تهران و ایران، می‌توانید با مشاوران RMC تماس گرفته و هزینه جراحی بلفاروپلاستی در سال 1401 را پرسیده و از تصمیم خود مطمئن تر شوید.

دکمه بازگشت به بالا