اقتصادیمطالب برتر

پارچه نسوز چیست ؟ و نخ نسوز از کجا بخریم ؟

پارچه نسوز چیست؟

شما برای اینکه بدانیدپارچه نسوز چیست ، باید با ویژگی‌ها و کاربردهای آن آشنا شوید. مجموعه نسوز ویرا یکی از وارد کنندگان این محصولات است. پارچه‌های نسوز ویژگی‌هایی دارد که مورد توجه صنعت‌گران قرار گرفته است. این محصولات با توجه به مواد اولیه‌ای که دارند از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند. پارچه‌های نسوز در برابر بعضی از مواد شیمیایی از خود مقاومت نشان می‌دهند. پارچه نسوز محصولی است که در برابر حرارت و گرمای بسیار بالا از خود مقاومت نشان می‌دهد. این نوع پارچه‌ها در صنایع و در مجاورت آتش و گرما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای تهیه و تولید این پارچه‌های نسوز از ترکیبات متفاوتی استفاده می‌کنند. مواد اولیه و نوع بافت این محصول به گونه‌ای است که احتمال حریق را بسیار پایین می‌آورد. این پارچه‌ها به دلیل مقاومت در برابر گرما در دوخت لباس آتش نشانی، لباس اتومبیلرانی، چتر و چادرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. لباس‌های محافظتی باید از پارچه‌های بسیار مقاوم تهیه شده باشند.

پارچه‌های نسوز انتخاب مناسبی برای دوخت لباس‌های محافظتی است. در صنایع مختلف ابعاد متفاوتی از این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارچه‌های نسوز در انواع مختلف سرامیکی، فایبر، آزبستی، کربن‌دار و تفلونی موجود است. این پارچه‌ها در صنایع مختلف و در دمای ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ درجه سانتی‌گراد مقاومت می‌کنند.

این پارچه‌ها در دماهای بسیار بالا و در شرایط بسیار سخت دچار حریق می‌شوند.‌ مقاومت پارچه‌های نسوز باعث بالا رفتن ایمنی کارگاه شما می‌شود. مجموعه نسوز ویرا با کیفیت‌ترین پارچه‌های نسوز را با قیمت مناسب به صنعت‌گران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از تمام نقاط کشور این محصولات را سفارش دهید.

نوار سرامیکی نسوز | نوار نسوز 5 سانتی

قیمت لاستیک منجید دار

لاستیک منجیددار مدتی است که جایگزین محصولات قدیمی و مضر شده است. این لاستیک‌ها از الیاف طبیعی تشکیل می‌شود.قیمت لاستیک منجید‌ داربه نوع و مواد اولیه آن بستگی دارد. هرچه کیفیت و مواد اولیه این محصول بهتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. از ویژگی‌های مهم لاستیک منجید دار می‌توان به مقاومت در آب و هوای مختلف، جلوگیری از فرسایش ماشین آلات صنعتی، خاصیت کشسانی و مقاومت حرارتی اشاره کرد. به دلیل ویژگی‌های گسترده این محصول، می‌توان از آن در صنایع و در نقاط مختلف استفاده کرد.

در ساخت بعضی از لاستیک‌های منجید دار از الیاف و کتان استفاده می‌کنند. این لاستیک‌ها را لاستیک‌های کتان می‌نامند. لاستیک‌های کتان از استحکام بیشتری نسبت به دیگر لاستیک‌ها برخوردار هستند. لاستیک‌های منجید دار در دمای ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد از خود مقاومت نشان می‌دهند. به واسطه ویژگی‌های فراوان این محصول، از آن در ساخت لباس‌های محافظتی استفاده می‌کنند. از لاستیک‌های منجید‌دار برای آب بندی و تولید واشر استفاده می‌کنند.

این محصولات همچنین به عنوان ضربه گیر در قسمت‌های مختلف کارگاه‌ها یا کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در گذشته محصولات دیگری جایگزین لاستیک‌های منجیددار بوده است. این محصولات برای سلامتی انسان مضر بودند و تنفس انسان را با مشکل روبه‌رو می‌کردند. اکنون لاستیک‌های منجیدار از الیاف طبیعی تشکیل شده‌اند و برای انسان مضر نیستند. قیمت لاستیک منجید دار در مجموعه نسوز ویرا بسیار مناسب است.

نوار سرامیکی نسوز | نوار نسوز 5 سانتی

خرید نخ نسوز

نخ نسوز از محصولات نسوزی است که کاربرد فراوانی دارد. این محصولات در صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این نخ‌های نسوز همچنین در تولید پارچه‌های نسوز استفاده می‌شود. ویژگی‌های نخ نسوز و پارچه نسوز مانند هم است. برای خرید نخ نسوز باید از یک مجموعه معتبر کمک بگیرید تا به کیفیت آن مطمئن باشید. کیفیت این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتی که نخ نسوز شما کیفیت خوبی نداشته باشد، کارخانه یا کارگاه شما با مشکل روبه‌رو می‌شود.

در مواد اولیه نخ‌های نسوز از الیاف مقاومی استفاده شده است. این الیاف مقاوم باعث شده است که نخ نسوز در برابر حرارت و گرما مقاومت داشته باشد. نخ نسوز علاوه برمقاومت در برابر گرما، در مقابل سایش و خوردگی هم از خود مقاومت نشان می‌دهد. مواد اولیه در ساخت تمام نخ‌های نسوز یکسان نیست. نخ‌های نسوز در انواع پرفروش سرامیکی، فایبرگلاس و آزبستی موجود هستند و بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. نخ‌های نسوز با توجه به مواد اولیه‌ای که دارند، از مقاومت و ویژگی‌های متفاوتی هم برخوردار هستند.

این محثولات همچنین از استحکام بالایی برخوردار‌ هستند. نخ‌های نسوزی که مجموعه نسوز ویرا در بازار عرضه می‌کند در برابر کشش هم مقاوم هستند. برای خرید نخ نسوز از این مجموعه می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

نوار سرامیکی نسوز | نوار نسوز 5 سانتی

وارد کننده نوار نسوز در ایران

یکی از محصولاتی که در نقاط مختلف صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد، نوار نسوز است. مجموعه نسوز ویرا این محصولات را در بازار عرضه می‌کند. این مجموعه وارد کننده نوار نسوز در ایران است. شما می‌توانید با اطمینان محصولات این مجموعه را خریداری کنید. نوارهای نسوز در صنایع مختلف و در کنار حریق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در دمای ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ درجه سانتی‌گراد و بالا‌تر از آن هم از خود مقاومت می‌کند. به دلیل مشاهده مقاومت بالا از این محصول، صنعت‌گران برای عایق‌بندی ماشین آلات صنعتی خود از این نوارهای نسوز استفاده می‌کنند.

نوارهای نسوز در انواع فایبرگلاس، سرامیکی، آزبستی، تفلونی و کربن‌دار تولید می‌شوند. این محصولات در مواد اولیه با هم متفاوت هستند. تغییر مواد اولیه باعث می‌شود که ویژگی‌های آن‌ها با یکدیگر متفاوت باشد. مجموعه نسوز ویرا به عنوان وارد کننده نوار نسوز در ایران انواع و اقسام‌ این محصولات را در بازار عرضه می‌کند. این محصولات ایمنی کسب و کار شما را تامین می‌کند. فروش این محصولات به صورت رولی و متری انجام می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا