ورزشی

پاسخ رسمی سازمان نظام وظیفه به درخواست استقلالی‌ها

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو بحث و تبادل نظر در خصوص جایگاه دو ورزشکار شاغل در لیگ برتر فوتبال، نکات زیر جهت اطلاع افکار عمومی اعلام می شود.

1- طبق قوانین و مقررات قبلی، هر ورزشکار در رشته‌های مختلف با رسیدن به سن مشمولیت موظف است در قالب تسهیلات ویژه برای کمک به توسعه ورزش کشور و بقای آن به خدمت اعزام شود. مجوزهای مربوط در تیم ملی ورزشکاران حرفه ای در رشته های فوتبال، والیبال و بسکتبال ورزشکاران حرفه ای حداکثر تا 30 سال و لیگ برتر حداکثر تا 28 سال مجاز است. ، و بلافاصله. پس از انقضای مهلت مقرر به سرویس دوره اضطراری اعزام خواهند شد.

لازم به تاکید است ورزشکاران نمی توانند پس از پایان مهلت مقرر به فعالیت خود در باشگاه های مرتبط ادامه دهند. همچنین عدم حضور به موقع این افراد در خدمت سربازی باعث غیبت آنان شده و در این صورت ادامه فعالیت ورزشی در باشگاه ها و تیم ملی را از دست می دهند.

2- در خصوص بازیکنان فوتبال آقایان سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادموند که طبق قوانین باشگاه ورزشی استقلال موظف به خدمت در زمان حواله مقرر در تاریخ 31 اسفند 93 می باشند. مدت زمان نیاز به اعزام. البته این ورزشکاران می توانند در یگان های نیروهای مسلح به فعالیت ورزشی خود ادامه دهند و در صورت درخواست وزارت ورزش و جوانان و دعوت به تیم ملی، شرکت در اردوها و بازی های تیم ملی نامحدود است.

بیشتر بخوانید:

258 251

دکمه بازگشت به بالا