بین المللمطالب برتر

چرا اپلای دانشگاه واترلو را انجام دهیم؟

چرا اپلای دانشگاه واترلو را انجام دهیم؟

در مقاله امروز به مقدماتی در مورد دانشگاه واترلو ، آزمون آیلتس و اپلای می پردازیم. دانشگاه واترلو یکی از بهترین دانشگاه های کانادا است که رنکینگ های قابل توجهی دارد.

اپلای چیست | اپلای دانشگاه های آلمان

دانشگاه واترلو

همه می‌دانند که واترلو یکی از بهترین‌های دنیا برای علوم کامپیوتر، مهندسی و ریاضی است. احتمالاً وقتی به موضوعاتی که واترلو در آنها برتری جهانی دارد فکر می کنید، مدیریت گردشگری و تحقیقات آب به ذهنتان خطور نمی کند. یک رتبه‌بندی جدید از دانشگاه‌ها بر اساس موضوع می‌گوید که باید دوباره فکر کنید، و اینکه واترلو در زمینه‌هایی در سطح جهانی است که حتی نمی‌دانید در اینجا اتفاق افتاده است.

رتبه بندی جهانی سالانه رشته های دانشگاهی البته نشان دهنده جایگاه واترلو در مهندسی است، با 20 مورد برتر در مهندسی مخابرات (یازدهم)، علوم و مهندسی محیط زیست (12) و مهندسی برق و الکترونیک (هجدهم)، و همچنین در اوج قرار دارد. در چندین رشته مهندسی دیگر نیز. سپس این رتبه بندی های شگفت انگیز وجود دارد:

  • 21 در جهان برای مدیریت هتلداری و گردشگری
  • 28 در جهان برای علم و فناوری حمل و نقل
  • 34 در جهان برای تحقیقات منابع آب (خوب، موسسه آب UW!)
  • 40 در جهان برای سنجش از راه دور
  • در میان 75 مورد برتر برای فیزیک
  • در میان 100 مورد برتر روانشناسی
  • در میان 100 نفر برتر جامعه شناسی

شاید رشته فیزیک در اینجا شگفت‌انگیز نباشد، اما دونا استریکلند از واترلو برنده جایزه نوبل فیزیک در سال 2018 شد و محققان ما فعالانه در حال کشف رازهای کیهان هستند.

برای آزمون آیلتس به چه مهارت هایی نیاز دارید؟

آیلتس هر چهار مهارت زبانی گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن را آزمایش می کند. شما باید به همه این مهارت‌ها به همان اندازه تسلط داشته باشید زیرا در طول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به همه آنها نیاز خواهید داشت.

بیایید روال روزمره خود را تصور کنیم. شما در سخنرانی ها شرکت خواهید کرد و باید بتوانید آنچه را که اساتیدتان می گویند، درک کنید. در مدت زمان کوتاهی باید متون تخصصی طولانی را بخوانید. از شما انتظار می رود که تکالیف و ارائه های کتبی تهیه کنید. شرکت در بحث های کلاسی و پروژه های گروهی بخشی ضروری از تجربه یادگیری شما است و وزن زیادی در نمره نهایی شما دارد. بنابراین، شما نباید با درک صحبت کردن یا شنیداری مشکل داشته باشید.

اگرچه آیلتس یک آزمون بریتانیایی است، اما نیازی به تسلط بر لهجه یا املای انگلیسی ندارید. آیلتس تمام انواع اصلی زبان انگلیسی بومی را می پذیرد، به عنوان مثال. آمریکای شمالی، بریتانیایی، استرالیایی و غیره. در کلاس، اساتید و همتایان شما با لهجه های کاملاً متنوع صحبت می کنند.

چه نمره آیلتس برای برنامه کارشناسی ارشد یا MBA لازم است؟

نمره کلی در آیلتس بین 1 تا 9 متغیر است. 5 = کاربر متواضع. 7 = کاربر خوب 9 = کاربر متخصص. برای پذیرش در یک برنامه کارشناسی ارشد که به زبان انگلیسی تدریس می شود، باید به امتیاز 6.5 یا بالاتر برسید. دانشگاه ها و برنامه های منفرد نیازمندی های متفاوتی دارند.

ساختار آزمون آیلتس

آزمون کل آیلتس 2 ساعت و 45 دقیقه طول می کشد. بخش Listening شامل 40 سوال است که باید در 30 دقیقه آنها را کامل کنید. بخش Academic Reading شامل 40 سوال است و شما 60 دقیقه فرصت دارید. بخش Academic Writing مستلزم این است که شما دو کار رایتینگ را در عرض 60 دقیقه تکمیل کنید. قسمت Speaking بین 11 تا 14 دقیقه طول می کشد و دارای سه قسمت است. در طول بخش صحبت با یک ممتحن گفتگو خواهید کرد.

 

اپلای چیست | اپلای دانشگاه های آلمان

اپلای

از کدام بستر برنامه کاربردی کالج باید استفاده کنم؟

در مورد پلتفرم های درخواست کالج، دانشجویان گزینه های مختلفی دارند. یکی از گزینه های محبوب، برنامه مشترک است که توسط بیش از 900 کالج، از جمله برخی از دانشجویان خارج از ایالات متحده، پذیرفته شده است. چو می گوید، با این حال، علاوه بر برنامه اصلی، مدارس برنامه مشترک اغلب یک بخش تکمیلی دارند. ضمیمه گاهی اوقات شامل سؤالات مقاله اضافی است، بنابراین دانش آموزان ممکن است برای نوشتن بیشتر نیاز به زمان اختصاص دهند.

اما برخی از مدارس، مانند موسسه فناوری ماساچوست و دانشگاه جورج تاون در واشنگتن دی سی، برنامه مشترک را نمی پذیرند. گزینه های دیگر درخواست عبارتند از Coalition Application، یک پلتفرم جدیدتر که توسط بیش از 150 مدرسه پذیرفته شده است، و برنامه Common Black College که توسط بیش از 60 کالج و دانشگاه سیاه پوست پذیرفته شده است.

علاوه بر این، برخی از کالج‌ها دارای برنامه‌های کاربردی مخصوص سیستم مدرسه یا دانشگاه هستند. به عنوان مثال، سیستم دانشگاه کالیفرنیا برنامه کاربردی خود را دارد – تنها پلتفرمی که توسط مدارس UC استفاده می شود – و دانش آموزان می توانند با یک برنامه برای چندین دانشگاه درخواست دهند.

دانش‌آموزان می‌توانند از وب‌سایت کالج دیدن کنند تا مشخص کنند که کدام پلتفرم‌های کاربردی پذیرفته می‌شوند. همچنین، وب‌سایت‌های Common App، Coalition Application و CBCA مدارس شریک خود را فهرست می‌کنند.

چه چیزی باید در مورد مقاله درخواست کالج بدانم؟

به عنوان بخشی از فرآیند درخواست، اکثر کالج ها از دانش آموزان می خواهند که حداقل یک نمونه نوشتاری ارسال کنند: مقاله کالج. گاهی اوقات از این به عنوان یک بیانیه شخصی یاد می شود. معمولاً برای یک بیانیه شخصی محدودیتی در حدود چند صد کلمه وجود دارد. مقاله اصلی در مورد برنامه مشترک باید حدود 650 کلمه باشد. فارغ از اینکه از کدام پلتفرم کاربردی استفاده می‌کنند، دانش‌آموزان درخواست‌های مقاله متعددی دارند که می‌توانند از بین آنها انتخاب کنند.

 

اپلای چیست | اپلای دانشگاه های آلمان

اگر خودتان میخواهید در زمینه اپلای اقدام کنید، پیشنهاد این است که به وب سایت sirapply.com مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا