اقتصادیمطالب برتر

چگونه در رپورتاژ آگهی لینک ها را قرار دهیم؟

رپورتاژ آگهی در واقع نوعی آگهی است که در آن شما در خصوص کسب و کار خود و محصولات و خدماتی که ارائه می‌کنید، در قالب یک مقاله صحبت می‌کنید. نکته این است که این آگهی را در یک سایت دیگر که دارای بازدیدکنندگان خوبی است درج می‌کنید و آن‌ها را به سایت خود دعوت می‌کنید. رپورتاژ آگهی به شرط رعایت اصول می‌تواند یک راه مؤثر برای تبلیغ کسب و کار و جذب مشتریان جدید باشد. در این روش، شما باید اطلاعات مفیدی در مورد محصولات و خدمات خود را در قالب یک مقاله ارائه کنید. این نوشته‌ها به صورت آگهی‌های جذاب منتشر می‌شوند و خوانندگان را به سمت کسب و کار شما جذب می‌کنند.

رپورتاژ آگهی تأثیر بسیار مثبتی در سئو دارد و می‌تواند به شما کمک کند که رتبه سایت خود را بهبود دهید. در واقع با انجام رپورتاژ آگهی شما از دو جهت سود می‌کنید. جهت اول این است که افرادی از طریق سایتی که رپورتاژ شما در آن منتشر شده است به کسب و کارتان جذب می‌شوند و از طرف دیگر، سئوی شما بهبود پیدا می‌کند. در این مقاله قصد داریم در خصوص یکی از مهم‌ترین نکات در رپورتاژ آگهی یعنی نحوه لینک سازی در رپورتاژ صحبت کنیم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

بک لینک چیست؟

یکی از مهم‌ترین اصطلاحاتی که در دنیای سئو و در زمینه رپورتاژ آگهی استفاده می‌شود بک لینک است. شاید با این اصطلاح آشنایی نداشته باشید؛ اما جای نگرانی وجود ندارد، زیرا در این قسمت با آن آشنا خواهید شد. بک لینک در واقع لینکی است که یک سایت به سایت دیگر داده است. زمانی که شما رپورتاژ آگهی خود را در سایت دیگری منتشر می‌کنید، یکی از کلمات مقاله‌ی شما به صفحه‌ای از سایت که قصد تبلیغ آن را دارید لینک شده است. به این لینک، بک لینک گفته می‌شود. زمانی که افراد روی لینک کلیک کرده و وارد سایت شما می‌شوند، اصطلاحاً سایت شما بک لینک گرفته است.

هر چه تعداد بک‌لینک‌هایی که دریافت می‌کنید بیشتر باشد، برای سایت شما بهتر است. چرا که افزایش تعداد کلیک‌هایی که روی سایت شما انجام شده است نشان می‌دهد که کاربران سایت شما را پسندیده‌اند. این موضوع برای موتورهای جستجو به معنای مفید بودن شما است و به شما رتبه بهتری اختصاص خواهد داد. از همین رو مهم است که لینک سازی را به بهترین نحو انجام دهید.

چگونه در محتوای رپورتاژ لینک ایجاد کنیم؟

برای این که در رپورتاژ لینک بدهید، باید ابتدا انکر تکست خود را انتخاب کنید. انکر تکست را به عنوان کلمه‌ای که لینک در آن ایجاد می‌شود نیز می‌شناسند. متن لینک یا عنوان لینک یکی دیگر از نام‌های این کلمه است. برخی از افراد از کلماتی مثل “کلیک کنید” و یا “اینجا بخوانید” به عنوان انکر تکست استفاده می‌کنند که توصیه نمی‌شود. به جای این کلمه، بهتر است از کلمات کلیدی برای لینک دادن استفاده کنید. برای مثال اگر کسب و کار شما در مورد رپورتاژ آگهی است، می‌توانید به کلمه رپورتاژ آگهی ارزان (https://www.ro0tin.com/guest-post/) لینک بدهید.

خرید رپورتاژ آگهی از مجله روتین

برای این که رپورتاژ آگهی خود را در سایتی ثبت کنید، باید به اصطلاح آن را از آن سایت بخرید. پرکاربرد بودن و هم چنین پرکاربرد بودن سایت از جمله موضوعات بسیار مهمی هستند که در خرید رپورتاژ آگهی باید به آن‌ها دقت کنید. سایتی که شما رپورتاژ خود را در آن ثبت می‌کنید باید بازدیدکنندگان بالا و نرخ تبدیل مناسب داشته باشد تا بتوانید روی آن برای گرفتن بک‌لینک‌های مناسب حساب کنید. توجه کنید که گرفتن بک لینک از سایت‌های نامناسب نه تنها خوب نیست، بلکه برای سایت شما مضر نیز می‌باشد. یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید رپورتاژ آگهی، سایت مجله روتین است. این سایت با کاربران بالا و متنوعی که دارد و موضوعات متنوعی که پوشش می‌دهد، می‌تواند به خوبی به شما در جذب مشتریان جدید و بهبود رتبه سئو کمک کند.

خلاصه‌ی مطلب

رپورتاژ آگهی یک روش مؤثر برای تبلیغ کسب و کار است که با ارائه مقالات جذاب در سایت‌های دیگر، مشتریان جدید را جذب می‌کند و به بهبود سئو سایت کمک می‌کند. بک‌لینک‌ها نیز لینک‌هایی هستند که از سایت‌های دیگر به سایت شما داده می‌شوند. تعداد بک‌لینک‌هایی که دریافتمی کنید می‌توانند بهترین عامل برای رشد سایت شما باشند. برای ایجاد لینک در رپورتاژ آگهی، باید نکات زیادی را رعایت کنید که آن‌ها را در متن توضیح دادیم. بهتر است رپورتاژ خود را در سایت‌های پربازدید و پرکاربرد منتشر کنید تا با تعداد بیشتری دیده شوید. در این مطلب این نکات را به تفصیل بیان کردیم. امیدواریم از این نکات برای بهبود شرایط سایت خود بهره ببرید.

دکمه بازگشت به بالا