چگونه لباسشویی را تراز کنیم؟

برنامه ریزی ماشین لباسشویی را می توان اولین قدم بعد از خرید ماشین در نظر گرفت. اگر ماشین لباسشویی تراز نباشد، می تواند آسیب جدی به ماشین وارد کند و آسیب جدی وارد کند. ماشین لباسشویی به گونه ای طراحی شده است که روی یک سطح ثابت و بدون لرزش قرار گیرد تا به درستی کار کند. به همین دلایل، در این مقاله با مجموعه آموزش خدمات آی پی امداد همراه باشید تا به سوالاتی مانند نحوه تراز کردن ماشین لباسشویی یا نحوه تراز کردن ماشین لباسشویی و پایه های آن و همچنین دلیل خارج شدن ماشین لباسشویی بپردازیم. هم ترازی. علاوه بر این، برای درک بهتر موضوع، یک آموزش ویدیویی برای بررسی نحوه تعادل ماشین لباسشویی قرار داده ایم. با پایدار سرویس تهران همراه باشید.
لباس | لباسشویی
علت عدم تعادل ماشین لباسشویی چیست؟

اگر در اولین نصب ماشین لباسشویی خود را تراز می کنید، اما بعد از مدتی متوجه می شوید که تراز نیست، ممکن است مربوط به بروز مشکلاتی باشد که در زیر به بررسی هر یک از آنها می پردازیم.

اگر کفی که ماشین لباسشویی در آن نصب می شود ناهموار، شل یا پوسیده باشد، باعث می شود ماشین از تراز خارج شود.

اگر ماشین لباسشویی شما در ابتدا به درستی تراز نشده باشد، به مرور زمان نامرتب می شود.

ماشین لباسشویی طوری طراحی شده است که روی سطح نرمی مانند فرش تراز نباشد.

با گذشت زمان، استفاده مکرر از ماشین لباسشویی می تواند باعث شل شدن کف و ناهمواری آن شود.

جابجایی و حمل ماشین لباسشویی باعث شل شدن پاها و ناهماهنگی آنها می شود.

به طور کلی، ماشین لباسشویی درب جلو سریعتر از ماشین لباسشویی درب از بالا می چرخد ​​و عدم تطابق ایجاد می کند. این شرایط می تواند دستگاه را از تراز خارج کند.

فریم پلاستیکی ماشین لباسشویی از حالت عادی خارج شده و دستگاه از کار افتاده است.

ضربه گیرها نقش مهمی در حفظ تعادل ماشین لباسشویی دارند. خرابی یا ضعف کمک فنرها می تواند باعث لرزش و ناهماهنگی دستگاه شود.

نشانه هایی که نشان می دهد ماشین لباسشویی یکسان نیست

اگر ماشین لباسشویی شما به درستی در جای خود تراز نشده باشد، اگر به هر یک از این موارد نگاه کنید و بلافاصله اقدام به تراز کردن آن کنید، می توانید متوجه شوید که ماشین لباسشویی شما تراز نشده است.

صدا و لرزش ماشین لباسشویی در حین کار یکی از بارزترین نشانه های تراز نبودن ماشین است که می تواند صدمات و هزینه های جدی را به همراه داشته باشد.

تکان دادن و حرکت دادن ماشین لباسشویی در حین کار نشان دهنده عدم تعادل و ناهماهنگی آن است. این مشکل می تواند در زمان چرخش دیگ بویژه در سرعت های بالا رخ دهد.

در برخی موارد، خاموش کردن واشر می تواند باعث نشت آب از زیر لباسشویی شود. آب ممکن است از زیر در، لوله ها یا اتصالات نشت کند.

اگر ماشین لباسشویی شما هر چهار پایه را در یک راستا قرار ندهد، ممکن است به دیوارها برخورد کند و به جلو و عقب بچرخد. این نه تنها برای خود ماشین لباسشویی مضر است، بلکه می تواند به دیوارها، کف و سایر اشیاء نزدیک ماشین نیز آسیب برساند. بنابراین در صورت مشاهده هر یک از علائم ذکر شده در بالا، بهتر است هر چه سریعتر ماشین لباسشویی خود را تمیز کنید. تنظیم به موقع دستگاه های شما می تواند از مشکلات جدی تر و هزینه های اضافی جلوگیری کند.
برای تعمیر ماشین لباسشویی خود به تعمیرگاه مجاز بوش در تهران مراجعه نمایید.

9 مرحله برای متعادل کردن و تنظیم پایه ماشین لباسشویی

تراز کردن ماشین لباسشویی به معنای تنظیم ارتفاع پاهای آن است تا روی یک سطح صاف قرار گیرد. با تنظیم صحیح ماشین لباسشویی خود می توانید از مزایای بسیاری مانند کاهش لرزش و صدا، افزایش راندمان شستشو و افزایش عمر ماشین لباسشویی بهره مند شوید. بنابراین در این قسمت از مقاله نحوه شستن لباس ها را گام به گام یاد می گیریم.

در اینجا 9 مرحله برای تنظیم ارتفاع ماشین لباسشویی آورده شده است:

زیر لباسشویی را چک کنید

برای بررسی اینکه آیا ماشین لباسشویی خوب است یا نه

نحوه باز کردن پیچ ترانزیت

ضمیمه ماشین لباسشویی

کلید پایه را باز کنید

تنظیم پاهای جلو

تنظیم پای عقب

قفل قفل را ببندید

آزمون تسویه حساب

دکمه بازگشت به بالا