اقتصادی

کاهش روشنایی بوستان‌های تهران با هدف تامین برق منازل

بهره برداری و اعزام شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: با همکاری مشترک شرکت توزیع برق تهران بزرگ و شهرداری تهران برای تأمین برق شهروندان ، روشنایی برخی از پارک های پایتخت کاهش یافته است.

به گزارش مخبران ، حمیدرجا منصوری گفت: پس از برخی مشکلات ناشی از افزایش مصرف سوخت در زمستان سال جاری ، تصمیم بر این شد که بر اساس رایزنی و توافق با شهرداری تهران و سایر دستگاه های مسئول ، برق تأمین شود تا روشنایی برخی پارک های شهری تهران کاهش یابد. .

وی با بیان اینکه تمام تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تأمین آسایش و آسایش شهروندان است ، تأکید کرد: در خطوط شهری ، موازی پروژه های فنی اجرا شده ، برای تأمین موقت نیازهای مدیران پایتخت ، کاهش مصرف برق و همچنین کاهش روشنایی پارک های شهری .

به گفته وزارت نیرو ، منصوری با تمجید از صبر و تحمل شهروندان تهرانی ، گفت: از همه مشترکان و ساکنان پایتخت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بابت محدودیت ها و در نظر گرفتن شرایط موجود عذرخواهی می کنیم. از ایجاد اختلال در ارائه خدمات جلوگیری کرده و برق پایدار و مطمئن را به مشتریان ارائه دهید.

معاونان حمل و نقل و حمل و نقل شرکت توزیع برق تهران بزرگ بار دیگر هشدارها را در مورد عدم همکاری صحیح مدیران تهران در کاهش مصرف برق تأکید کردند. نام این ادارات در استانداری تهران نیز منعکس شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا