کاهش ۵۰ درصدی روشنایی معابر اصلی شهر اهواز

مخبران / خوزستان مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز اهواز از کاهش 50 درصدی در روشنایی خطوط اصلی و قطع برق در دفاتر پرکاربرد در این شهر خبر داد.

هان کریمی در گفت وگو با مخبران ، با اشاره به اجرای هفتمین برنامه جامع کاهش مصرف برق دفاتر در اهواز ، اظهار داشت: در کلانشهر اهواز اجرا می شود.

وی اظهار داشت: این اقدام باعث کاهش 50 درصدی مصرف دفاتر قبل و بعد از 90 درصد مواقع امروز ، پنجشنبه و فردا ، جمعه 13 و 14 خرداد و قطع برق می شود. از دفاتر در کلانشهر اهواز استفاده کنید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: امسال به ویژه در استان خوزستان به دلیل کاهش تولید نیروگاه های برق آبی و شرایط آب و هوایی شدید کشور ، اقدامات ویژه ای برای غلبه بر رفاه و آسایش شهروندان لازم است.

کریمی افزود: با حمایت استاندار خوزستان و ایجاد جلسات متعدد مدیریت بحران ، تاکنون تصمیمات مناسبی اتخاذ شده است که مهمترین آنها کاهش ساعات اداری به 30:12 برای مدیریت و کنترل بار است. شبکه برق در قوه مجریه.

وی گفت: طی چند روز گذشته ، با نظارت بر میزان استفاده از ادارات ، مدیران اجرایی و افراد وابسته به دولت ، شاهد بوده ایم كه برخی از دستگاه ها قدرت تعریف شده در توافقنامه تقاضا را برای استفاده از آنها كه پنج شنبه 13 و فردا 14 ژوئن است ، نقض می كنند. ، برق این بخشها را قطع کنید.

کریمی افزود: علاوه بر نظارت بر تجهیزات اجرایی ، ما موظف هستیم روشنایی معابر اصلی شهر را 50 درصد کاهش دهیم. در زمینه تجهیزات غیرقانونی استخراج معادن ، بهترین اقدامات تاکنون با همکاری پلیس و دادگستری انجام شده است ، اما هنوز گزارش هایی از شهروندان دریافت می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا