استان هامطالب برتر

کدام هتل های مشهد استخر دارند؟

در چند سال اخیر یکی از مهم‌ترین امکانات هتل‌ها، وجود مجموعه آبی و استخر می‌باشد که در میان مهمانان از محبوبیت بالایی برخوردار است. از آپشن‌های مهم برای رزرو هتل مشهد، امکانات و خدمات متنوع هتل‌ها به ویژه وجود استخر و مجموعه آبی در هتل می‌باشد که می‌تواند اقامت را برای مهمانان دلنشین‌تر کند؛ چراکه پس از گشت و گذار، آب تنی و شنا بسیار لذت‌بخش و نشاط‌آور خواهد بود.

استخر خصوصی دو نفره مشهد | استخر هتل درویشی مشهد

مشهد به عنوان یک شهر زیارتی و سیاحتی در طول سال، میزبان مسافران و گردشگران بسیاری است و همین باعث شده تا در این کلان‌شهر، هتل‌های زیاد و متنوعی وجود داشته باشد. در ادامه برخی از هتل های استخردار مشهد را که نسبت به سایر هتل‌ها کیفیت بهتری دارند، معرفی می‌کنیم.

هتل‌های 5 ستاره استخردار مشهد

اکثر هتل‌های 5 ستاره مشهد دارای مجموعه آبی بزرگ و مجهز و بسیار بهداشتی می‌باشند که امکاناتی از قبیل استخر، جکوزی، سونا خشک و بخار، سالن ماساژ، کافی‌شاپ و… در آنها وجود دارد. هتل‌های هما، پردیسان، قصر طلایی، هتل درویشی، هتل سی‌نور، هتل پارک حیات، هتل مدینه الرضا، هتل الماس 2، هتل ضیافت الزهرا، هتل پارسیس، هتل میثاق، هتل بزرگ جهان، هتل پارس و… از هتل‌های 5 ستاره استخردار مشهد می‌باشند.

هتل قصر طلایی

هتل ۵ ستاره قصر طلایی مشهد یکی از بهترین هتل های استخردار مشهد به‌شمار می‌رود. این هتل شیک و لوکس با ارائه بهترین امکانات و خدمات، اقامت دلنشینی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. امکاناتی همچون سالن همایش و کنفرانس، کافی‌شاپ، رستوران و دیگر امکانات رفاهی را در اختیار مهمانان خود قرار داده و مهمانان بدون احساس هیچ کمبودی می‌توانند اقامت لذت‌بخشی را تجربه نمایند.

از مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به استخر و مجموعه آبی آن اشاره کرد که در بین گردشگران محبوبیت بسیاری دارد. مجموعه آبی هتل قصر طلایی، یکی از عالی‌ترین بخش‌های هتل می‌باشد که امکاناتی همچون سونا، حمام ترکی، اتاق بخار، جکوزی، استخر آب سرد و گرم، اتاق مراقبت کودکان و سالن ماساژ ازجمله مواردی است که در این مجموعه آبی ارائه می‌شود.

یکی از اصلی‌ترین موارد رعایت شده در استخر هتل قصر طلایی، تصفیه مداوم آب، طراحی سیستم گاتر و دستگاه اُزن زن هوشمند بوده که برای حفظ سلامت افراد در این مجموعه آبی استفاده شده است. در استخر هتل قصر طلایی، سانس آقایان و بانوان همه روزه فعال می‌باشد و مهمانان گرامی می‌توانند علاوه‌بر یک اقامت دلنشین از امکانات این مجموعه آبی نهایت لذت را ببرند.

هتل درویشی

یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل های استخردار مشهد، هتل ۵ ستاره درویشی می‌باشد که بسیار لوکس و مدرن است و فاصله بسیار نزدیکی با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد. هتل درویشی دارای 23 طبقه با لوکس‌ترین اتاق‌ها و سوئیت‌های لاکچری می‌باشد که با ارائه بهترین خدمات و امکانات، اقامت خوشی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. همچنین رستوران و کافی‌شاپ هتل با ارائه بهترین و متنوع‌ترین غذاها و نوشیدنی‌های گوارا از مهمانان خود به شایستگی پذیرایی می‌کند.

استخر هتل درویشی مشهد یکی از بهترین امکانات هتل به‌شمار می‌رود که در تمام ایام سال می‌توان از این مجموعه آبی لذت برد. استخر هتل درویشی به لحاظ مقدار آب، بهداشت محیط، نورپردازی، امکانات، طراحی و سرویس‌دهی استخر، رتبه بسیار خوبی در بین استخرهای مشهد دارد. در مجموعه آبی هتل، می‌توان از امکاناتی همچون استخر، سالن بدنسازی، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، رودخانه مصنوعی، سالن ماساژ، حمام ترکی، ماهی درمانی و… بهره‌مند شد.

استخر خصوصی دو نفره مشهد | استخر هتل درویشی مشهد

هتل پردیسان

یکی دیگر از بهترین هتل های استخردار مشهد، هتل 5 ستاره پردیسان است که در یکی از بهترین مناطق مشهد قرار گرفته است. این هتل با ارائه بهترین امکانات و خدمات، اقامت فوق‌العاده‌ای را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. از امکانات ویژه هتل، استخر سرپوشیده و مجهز هتل پردیسان است که با بهترین امکانات در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. همچنین در مجموعه آبی هتل، علاوه‌بر استخر، امکانات دیگری مانند ماساژ، حمام ترکی، سونا و جکوزی فراهم شده است.

هتل هما ۱

هتل ۵ ستاره هما ۱ از هتل‌های لوکس و شیک شهر مشهد می‌باشد که قدمت و سابقه زیادی در صنعت هتلداری دارد. این هتل در خیابان احمد آباد واقع شده و موقعیت مکانی مناسبی نسبت به مراکز و جاذبه‌های مهم شهر دارد و گردشگران می‌توانند دسترسی راحتی به حرم مطهر امام رضا، پارک کوهسنگی، آرامگاه فردوسی، مرکز خرید الماس شرق، سرزمین موج‌های آبی و… داشته باشند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل هما ۱ بسیار شیک و مجهز بوده و با بهترین امکانات و خدمات در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. فضای سرسبز و دلباز هتل، به زیبایی و جذابیت این هتل افزوده است. هتل هما۱ با ارائه بهترین امکانات و خدمات، اقامت خوشی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. هتل هما۱ یکی از هتل های استخردار مشهد بوده که دارای یک مجموعه آبی کامل و بهداشتی است. مهمانان می‌توانند بعد از تفریح و گشت و گذار در شهر، با آب تنی و شنا در استخر هتل، خستگی را از تن خود بزدایند.

هتل هما ۲

هتل هما ۲ مشهد یکی از زیباترین هتل‌های درجه یک مشهد به‌شمار می‌رود که با فضای زیبا و امکانات رفاهی مجهز، اقامت خوشی را برای مهمانان رقم می‌زند. هتل هما ۲ در بلوار خیام مشهد واقع شده که این منطقه به دلیل وجود باغ‌های اطراف، دارای آب و هوای مطبوعی می‌باشد. هتل هما دارای امکانات و خدمات متنوع و عالی ازجمله استخر سرپوشیده است. مجموعه آبی هتل هما ۲ شامل امکاناتی همچون استخر، سونا، حمام ترکی، ماساژ و جکوزی می‌باشد.

هتل الماس ۲

از دیگر هتل های استخردار مشهد، هتل ۵ ستاره الماس ۲ مشهد است که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد نیز به‌شمار می‌رود. این هتل با ارائه بهترین امکانات رفاهی، میزبان شایسته‌ای برای مهمانان هتل می‌باشد. گردشگرانی که هتل الماس۲ را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند، می‌توانند از بهترین امکانات و خدمات هتل بهره‌مند شوند و اقامتی دلنشین را برای خود ثبت نمایند.

مجموعه آبی هتل، یکی از مهمترین امکانات هتل الماس 2 مشهد است. چراکه در این مجموعه تفریحی، علاوه‌بر محیطی زیبا و مجهز، محیطی کاملا بهداشتی را برای تفریح و شنا بانوان و آقایان فراهم کرده است. در این مجموعه آبی علاوه‌بر استخر می‌توان از امکانات دیگری همچون سونای خشک و بخار، حمام ترکی، استخر آب سرد، جکوزی، ماساژ ماهی و استخر کودکان نیز استفاده کرد.

هتل مدینه الرضا

هتل مجلل و شیک مدینه الرضا یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های مشهد است که با انواع واحدهای اقامتی و سوئیت‌های شیک و مجهز، اقامت را برای مهمانان هتل دلنشین می‌کند. این هتل شیک جزء هتل های استخردار مشهد می‌باشد که دارای یک مجموعه آبی مجهز و بهداشتی است.

استخر هتل در یک محیط شیک و دنج قرار گرفته و همه روزه سانس همزمان خانمها و آقایان فعال می‌باشد. این مجموعه آبی vip شامل امکانات دیگری مانند سالن بدنسازی، جکوزی، ماساژ، کافی‌شاپ، بوفه، حوضچه آب سرد و سونا نیز می‌باشد.

هتل پارس

هتل ۵ ستاره پارس مشهد، یکی از بهترین و بزرگترین هتل‌های مشهد است که در بلوار وکیل آباد مشهد واقع شده است. هتل پارس با ارائه بهترین امکانات و خدمات، در زمره بهترین هتل های استخردار مشهد قرار گرفته و می‌توان انتظار داشت که مجموعه آبی هتل، بسیار مجهز و شیک باشد. امکانات مجموعه آبی هتل پارس شامل استخر، سالن ماساژ، حمام ترکی، جکوزی، سونا و… است.

هتل ضیافت الزهرا

هتل ضیافت الزهرا مشهد یکی دیگر از هتل‌هایی است که در لیست هتل های استخردار مشهد قرار دارد. این هتل شیک و لاکچری شامل ۱۱ طبقه می‌باشد که در بلوار شهید شوشتری مشهد واقع شده است. واحدهای اقامتی و سوئیت‌های شیک و مجهز هتل، اقامتی سرشار از آرامش را برای مهمانان رقم می‌زند. مجموعه آبی هتل با بهترین امکانات و بهداشت کامل، لحظات خوشی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. از جمله امکانات این مجموعه آبی می‌توان به سونا، حمام ترکی، جکوزی و سالن ماساژ اشاره کرد.

استخر خصوصی دو نفره مشهد | استخر هتل درویشی مشهد

هتل میثاق

هتل 5 ستاره میثاق یکی دیگر از هتل های استخردار مشهد است که با ارائه امکانات مجهز و مدرن، اقامت راحت و دلنشینی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. از امکانات ویژه هتل میثاق، استخر و مجموعه آبی هتل است که با نورپردازی و ایجاد فضایی بزرگ، لحظات مفرح و شادی را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

سایر هتل های استخردار مشهد

برخی از بهترین هتل‌های 4ستاره مشهد نیز دارای استخر می‌باشند که می‌توان به هتل‌های توس، هتل تارا، هتل الماس نوین، هتل نگین پاسارگاد، هتل سلام، هتل خورشید تابان، هتل رفاه، هتل لیان و… اشاره کرد. هتل دیپلمات، هتل پارمیدا و هتل شیراز هم از هتل‌های 3 ستاره مشهد هستند که دارای استخر می‌باشند.

هتل توس مشهد

هتل ۴ ستاره توس یکی از بهترین هتل‌های مشهد به‌شمار می‌رود که در ابتدای خیابان شیرازی قرار گرفته و در طول سال میزبان گردشگران و زائران بسیاری می‌باشد. مجموعه آبی هتل، بسیار تمیز و مجهز بوده و دارای استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ بوده تا ساعات خوشی را برای مهمانان خود رقم بزند.

هتل خورشید تابان مشهد

هتل ۴ ستاره تابان مشهد از دیگر هتل های استخردار مشهد است که در خیابان امام خمینی قرار گرفته و با واحدهای اقامتی متنوع و خدمات و امکانات رفاهی مجهز، اقامت را برای مهمانان خود دلچسب نماید. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل، آماده خدمت گذاری به مهمانان گرامی هتل می‌باشند. استخر هتل در محیطی مجهز و بهداشتی قرار گرفته که در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

کارگروه خبری اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا