عمومیمطالب برتر

کره بدن حاوی کره کاکائو

لوسیون بدن کره کاکائو وازلین 200 میل وقتی پوست به دلایل مختلف دچار خشکی و کم آبی می‌شود، خشک حالتی کدر، زبر، پوسته پوسته و حتی ترک خورده پیدا می‌کند. همچنین برای ابتلا به پیری زودرس و پیدایش چین و چروک بسیار آسیب‌پذیر می‌شود. با کمک محصولاتی مثل لوسیون بدن و دست کاکائو وازلین می‌توان هم از پوست رد برابر خشکی محافظت کرد و هم درخشندگی طبیع پوست سالم را جایگزین حالت کدر و بی روح آن نمود.

شما میتوانید با کمک مشاوران پرله سوآ، نوع پوست خود را بشناسید و بر اساس نوع پوست خود، محصول پوستی متناظر با آن را انتخاب کنید.مشاوران پرله سوآ، شما را تا رسیدن پوستی شفاف همراهی خواهند کرد.

این لوسیون بدن اصل قادر است بطور موثر پوست خشک و کدر را ترمیم کرده و به بازگرداندن سد محافظ طبیعی آن کمک کند. لوسیون بدن حاوی کره کاکائو وازلین یکی از پرطرفدارترین لوسیون‌ها از بین محصولات برند وازلین است که با کمک گلیسیرین، میکرو قطره‌های ژل وازلین و کره کاکائو پوست خشک را بهبود می‌بخشد.

کره کاکائو یک مرطوب کننده‌ی قوی و بسیار خوشبو برای آب‌ بندی پوست است که هم پوست را نرم می‌کند و هم عطر و درخشندگی خاص و دلنشینی به آن هدیه می‌دهد. فرمول غنی این لوسیون می‌تواند به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و با ایجاد لایه‌ای محافظ، از تبخیر و خروج آب درون پوست جلوگیری کند. لوسیون بدن وازلین پوست خشک و کدر را ترمیم و تغذیه می‌کند تا درخشش طبیعی از دست رفته‌ی خود را دوباره بدست آورد.

این لوسیون هیچ رد چربی، چسبندگی یا احساس لزجی روی پوست باقی نمی‌گذارد. همچنین قادر است در عرض 3 هفته، پوست خشک را کاملا تسکین داده و به نرمی پوست نرمال و سالم برساند. به‌علاوه با رطوبت‌رسانی عمیق به پوست، احساس خارش و تحریک در آن را به حداقل می‌رساند.

پوست شاداب، مرطوب و باطراوت، برای همه مردم فارغ از جنسیت یا سن‌وسال، مهم است. کشیدگی پوست، پوسته‌پوسته‌شدن و یا التهاب و خارش، همه از عوارض خشکی بیش از حد بوده و بسیار آزاردهنده است. همان‌گونه که احتمالا شما هم به‌خوبی می‌دانید، محصولات مختلفی برای رفع خشکی پوست وجود دارند.

انواع کرم‌ها، لوسیون‌ها و کره بدن، همه مدل‌های مختلف محصولات مناسب خشکی پوست است.

کره بدن یا همان بادی باتر، همراه با کرم‌های مخصوص بدن، به‌صورت اختصاصی برای آبرسانی عمیق، مرطوب‌کردن و البته محافظت از پوست طراحی و تولید می‌شوند. این محصولات معمولا بافت چرب و سنگینی دارند و مشابه کره‌های خوراکی هستند.در ترکیبات کره بدن، معمولا از روغن‌های معطر نیز استفاده می‌شود. کره‌های مختلف هم‌چون کره کاکائو نیز در بادی باترها وجود دارد. کره بدن با داشتن این بافت غنی و چرب، مزایای مختلفی برای پوست دارد.

کره های بدن (بادی باتر)افتی غلیظ تر از لوسیون و کرم ها دارند و از کره های طبیعی از جمله شی باتر، کره کاکائو و روغن نارگیل و چندین روغن ضروری دیگر که بسیار برای تغذیه پوست مفیدند درست شده اند.کره های بدن بسیار مناسب پوست های خشک و حتی نواحی ضخیم شده مانند آرنج و زانو هستند.همچنین نقش مهمی در احیا و سلامت پوست بدن دارند به دلیل داشتن ویتامین ها و اسیدهای چرب و امگا ۳٫

كره بدن يا ( body butter) دستساز يكي از محصولات مراقبت از پوست هاي خشك و فوق خشكه . كره بدن يك مرطوب كننده غليظ هست كه از كره شي ( شي باتر ) ، كره كاكائو ، روغن بادام شيرين ، روغن سبوس برنج و روغن نارگيل تهيه شده . بهترین زمان برای استفاده از کره بدن پس از دوش روزانه برای حفظ رطوبت در پوست و آبرسانی آن در کل روز است .

اين كره همچنين به جوانسازي پوست بدن ، درمان ترك كف پا و خشكي ارنج و زانو كمك ميكند .

در ادامه، برخی از مهم‌ترین مزایای آن را با هم مرور خواهیم کرد:

  • درمان مؤثر خشکی پوست
  • مرطوب کننده عمیق پوست
  • رفع بیماری های پوستی همچون اگزما و پسوریازیس
  • جلوگیری از خشکی پوست
  • مناسب بعد از استحمام
  • رفع ترک پا و بیماری های ناشی از خشکی پوست
  • لطافت بخشی به پوست
  • محافظت از پوست

مناسب برای : پوست های مختلط تا خشک

  • مرطوب‌کردن عمیق پوست: با داشتن ترکیباتی هم‌چون کره کاکائو، کره انبه یا شی باتر، پوست بدن را به‌صورت عمیق و کامل مرطوب‌ کرده و ظاهر بسیار نرم و شادابی را به پوست می‌دهد؛
  • ماندگاری زیاد: مهم‌ترین تفاوت کره بدن و لوسیون بدن زمان ماندگاری آن‌ها است. کره بدن به دلیل بافت چرب‌تر، ساعات بسیار بیشتری بر پوست باقی مانده و اثر طولانی‌تری دارد؛
  • احیا کننده: بادی باترها با تمرکز بیشتر بر روی احیاکنندگی پوست‌های خشک ساخته می‌شوند. به همین خاطر استفاده از این محصولات بر روی بخش‌های بسیار خشک بدن هم‌چون زانو یا آرنج، نرم‌کنندگی بسیار بهتری در اختیار شما خواهد گذاشت.

کره بدن با داشتن این مزایای اختصاصی، بهترین گزینه برای یک نرم‌کنندگی عمیق پوستی است. بهتر است استفاده از کره بدن را به‌صورت هفتگی در برنامه روتین پوستی خود قرار دهید.

سوالات متداول

۱- لوسیون بدن چیست؟

لوسیون‌های بدن نوعی کرم مرطوب‌کننده سریع است که بافتی نرم و سبک دارد. لوسیون‌ها را می‌توان به‌صورت روزانه و در هر موقعیتی استفاده کرد و مواد سازنده آن، اغلب بر پایه آب است. عطر کمتری دارد و برای پوست‌های چرب فوق‌العاده است.

۲- کره بدن (بادی باتر) چیست؟

کره بدن با داشتن انواع روغن‌های طبیعی و گیاهی هم‌چون کره کاکائوف کره نارگیل، روغن آرگان یا روغن نارگیل، بافتی سفت و سنگین دارند. بهتر است از بادی باتر هفته‌ای یک یا دو بار استفاده کنید و پیش از آن و برای کسب بهترین نتیجه، حتما پوست خود را با استفاده از لایه‌بردارهای ملایم، لایه‌برداری کنید.

۳- تفاوت کره بدن و لوسیون بدن در چه چیزهایی است؟

بافت این دو محصول، مهم‌ترین تفاوت آن‌ها است. کره بدن چرب و مغذی بوده و لوسیون‌ها، معمولا سبک و بر پایه آب هستند. از هر دو محصول برای نرم‌کردن و مرطوب‌کردن پوست استفاده می‌شود، اما لوسیون برای استفاده روزانه مناسب‌تر است. کره بدن تا چند دقیقه بعد از مصرف اثر چرب بر روی پوست باقی می‌گذارد، اما لوسیون به‌سرعت جذب شده و تنها حس نرمی پس از مصرف آن باقی می‌ماند.

۴- آیا لوسیون بدن همان کرم بدن است؟

لوسیون‌ها و کرم‌های بدن شباهت زیادی با هم دارند اما بافت کرم معمولا کمی چرب‌تر است. لوسیون‌های معمولا بافت رقیق‌تری داشته و بر پایه آب ساخته می‌شوند.

۵- بادی باتر مناسب چه کسانی است؟

بادی باتر برای افرادی با پوست بسیار خشک و ضخیم مناسب‌تر است. البته افراد دارای پوست چرب و معمولی نیز می‌توانند از بادی باتر استفاده کنند. هرچند میزان استفاده آن‌ها از کره بدن کمتر خواهد بود و حدودا استفاده هر ۱۰ روز یک بار، نتیجه مورد نظر را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

دکمه بازگشت به بالا