«دیجیتال مارکتینگ»؛ از همراهی با استارت‌آپ‌ها تا توسعه کسب‌وکار‌های کوچک

گسترش علم‌گرایی در شهرها با برقراری ارتباط بین متخصصان

«دیجیتال مارکتینگ»؛ از همراهی با استارت‌آپ‌ها تا توسعه کسب‌وکار‌های کوچک

فعال حوزه فناوری و دیجیتال عنوان کرد که «دیجیتال مارکتینگ» توسعه کسب‌وکار‌های کوچک و متوسط و همراهی با استارت‌آپ‌ها را از زمان تولید محصول تا رسیدن به بازار و برندسازی دنبال می‌کند.

نسرین مهراندیش فعال حوزه فناوری و دیجیتال شرکت‌کننده در نمایشگاه «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با ارائه راهکاری برای گسترش علم‌گرایی اظهار کرد: ایجاد فضا و بستری مناسب برای برقراری ارتباط بیشتر بین متخصصان می‌تواند گام مؤثری در زمینه رشد و گسترش علم‌گرایی باشد.

این فعال حوزه فناوری افزود: اکنون افراد متخصص به دلیل نبود حمایت و فضای رشد و پیشرفت به مهاجرت اقدام می‌کنند که این مسئله باعث می‌شود شهرها کمتر از وجود نخبگان، هنرمندان و متخصصان بهره‌مند شوند؛ بنابراین ایجاد بستری مناسب برای شناخته شدن این افراد و بهره‌مندی از توانمندی‌های بالقوه در شهرستان‌ها از وظایف مسئولان است. 

وی عنوان کرد: «آژانس دیجیتال مارکتینگ همراه برند» با هدف توسعه کسب‌وکار‌های کوچک و متوسط و همراهی استارت‌آپ‌ها از زمان تولید محصول MVP تا رسیدن به بازار و توسعه برند راه‌اندازی شد. خدمات این آژانس شامل مشاوره و اجرای راهکار‌های ارائه محصول به بازار می‌شود. ایده ایجاد این آژانس سال ۱۳۹۹ پس از وقوع بحران ویروس کرونا و برای ارائه خدمات به صورت آنلاین به وجود آمد.

مدیرعامل این آژانس دیجیتالی اضافه کرد: ابتدا کار را با یک صفحه اینستاگرام آغاز و سپس به تیم‌سازی اقدام  کردیم. اکنون پس از سه سال تیم این آژانس گسترش یافته و با شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های موفقی فعالیت می‌کند. سال گذشته با یک زیست‌بوم فناوری وارد مذاکره شدیم که اکنون مشغول همکاری هستیم. فعالیت این آژانس در زمینه مشاوره و توسعه کسب‌وکار، مشاوره و اجرای پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ، اجرای پروژه‌های هویت بصری برند و به طور کلی مشاوره در زمینه رشد بازار آنلاین و غیرآنلاین است.

گسترش علم‌گرایی در شهرها با برقراری ارتباط بین متخصصان

مهراندیش اضافه کرد: خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ رفع نیاز‌های یک کسب‌وکار برای رشد و توسعه بوده و به کسب‌وکار‌های کوچک، متوسط و حتی سازمان‌های رو به رشد کمک می‌کند تا بتوانند فروش خود را افزایش داده و برای محصول یا خدمات خود برندسازی کنند. بحران کرونا باعث ایجاد ایده این آژانس شد و رشد کسب‌وکار‌ها در زمینه بازاریابی دیجیتال به دلیل شرایط این بحران بود. مدیریت بحران یکی از مهارت‌هایی است که در این دوران کمک زیادی به پرورش ایده ایجاد آژانس کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و کمبود بودجه نهاد‌های سرمایه‌گذار یکی از موانع و مشکلات تجاری‌سازی محصولات فناور است، گفت: زیست‌بوم فناوری نوآوری همت، مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا به‌عنوان بخش خصوصی از لحاظ معنوی حامی و مشوق بسیار خوبی برای آژانس بوده است.

گفتگو از سیدمصطفی قریشی

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا