اپلیکیشن تاپ کپی چیست؟

پرینت ارزان را با «تاپ کپی» تجربه کنید

بسیاری از موسسات چاپ و نشر با افزایش تقاضای پرینت و کپی، مدعی ارائه هستند اما این که کدام بنگاه انتشاراتی می تواند وعده ارزانی پرینت را جامه عمل بپوشاند و در عین حال کیفیت را فدای ارزانی نکند، امریست که تنها موسسات مجرب همچون تاپ کپی از پس آن بر می‌آیند.

به گزارش ایسنا بنا به اعلام تاپ کپی، وقتی صحبت از خدمات نوین چاپ و نشر به میان می‌آید ، پرینت آنلاین و پرینت ارزان به صورتی تفکیک ناپذیر در کنار یکدیگر معنا می‌یابند و تلفیق این دو خدمت به عنوان یکی از فراگیرترین و پرمخاطب ترین انواع خدمات انتشاراتی در جامعه امروز معرفی می‌شود.

مهدی عزتی مدیر موسسه انتشاراتی تاپ کپی در مورد مزیت های خدمات چاپ و نشر آنلاین گفتگویی با خبرنگار ما انجام داده است که در ادامه می خوانید.

از مدتها پیش و شاید از زمانی که کمتر کسی به فکر ارائه خدمات آنلاین بود به این مسیر فکر می کرد. سابقه و تجربه دراز مدت ما در این موسسه نشان می‌داد که بیشترین دغدغه مشتریان و متقاضیان خدمات صنعت چاپ در دو موضوع خلاصه می شود. اول؛ دریافت خدمات چاپ و نشر با اقتصادی‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت و دوم؛ اتلاف کمترین زمان برای سفارش‌دهی و دریافت کار. حل این دو موضوع مادامی که زیرساخت‌های اینترنت و فناوری اطلاعات در کشور توسعه پیدا نکرده بود، امکان‌پذیر نبود اما به محض آن که این زیرساخت‌ها فراهم شد، تاپ کپی جزو اولین موسسات انتشاراتی بود که خدمات چاپ و نشر آنلاین را به متقاضیان ارائه کرد. ارزانترین پرینت آنلاین با اپلیکیشن تاپ کپی را از ما بخواهید

خدمات چاپ و نشر آنلاین به زبان ساده یعنی چه؟

اگر بخواهیم این خدمات را به زبان خیلی ساده معرفی کنیم باید بگوئیم نشر آنلاین عبارتست از؛حذف حضور غیر ضروری سفارش دهندگان خدمات چاپ و نشر در موسسه انتشاراتی از طریق امکان سفارش گیری بر بستر وب و ارسال سفارش با پیک به هر آنجایی که خواست مشتری است. ما در تاپ کپی فرآیند نشر آنلاین را هم به ساده ترین وجه تعریف کرده ایم. کافیست متقاضیان به سایت ما مراجعه کرده و یک اکانت برای شناسایی نام و آدرس خود در سایت ایجاد کنند.

در مرحله بعد نوع سفارش خود را تعیین کنند و سپس فایل مورد نظر را بارگزاری و ارسال کنند. اگر برای چاپ و پرینت، فایل آماده‌ای نداشتند نیز می توانند این کار را به ما بسپارند. نهایتا سفارش آنها در کوتاه ترین زمان آماده و به آدرس مورد نظرشان ارسال می شود. ناگفته نماند، هزینه این خدمات نیز به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداختی که در سایت تعبیه شده امکان پذیر است و به عبارت دیگر برای هیچ یک از مراحل کار نیازی به حضور و تردد غیر ضروری به موسسه یا بانک یا هیچ جای دیگری نیست.

پرینت آنلاین و پرینت ارزان چه نسبتی با هم دارند؟

پرینت ارزان و پرینت آنلاین به واقع به شدت به هم گره خورده اند چرا که ارائه خدمات چاپ و نشر به صورت آنلاین، دایره مشتریان را از حالت محلی خارج کرده و به صورت منطقه ای و کشوری درمی آورد. بنابراین دایره مشتریان آنلاین به شدت وسیع است و افزایش سفارش ها، امکان کاستن از حاشیه سود را به بنگاه ها می دهد.

به زبان ساده، مشتریان آنلاین بسیار بیشتر از مشتریان سنتی که به صورت حضوری به ما کار می سپردند، هستند و ما در تاپ کپی می توانیم خدمات چاپ و نشر از جمله پرینت را با سود کمتر به آنها عرضه کنیم و قیمت خدمات را به تناسب افزایش تیراژ، کاهش دهیم.

آیا ارائه خدمات آنلاین چاپ و نشر با قیمت ارزان هدف نهایی تاپ کپی است؟

هدف نهایی تاپ کپی این است که هر فرد یا شرکتی که امور چاپ و نشر خود را به ما سپرد از نتیجه کار رضایت داشته باشد. رضایت مشتریان تنها با ارزان بودن خدمات به دست نمی آید و کیفیت و تعهد به تحویل کار در موعد مقرر بخش های دیگری هستند که رضایتمندی را برای مشتری به ارمغان می آورند.

 

اپل | کیش

برای ارزان کردن خدمات راه های ناسالمی همچون کاستن از کیفیت چاپ یا کاغذ هم وجود دارد که ما به شدت از آن پرهیز می کنیم. در حقیقت ما نمی خواهیم تاپ کپی فقط مدعی پرینت ارزان، و… باشد یا به این نام های شناخته شود بلکه می خواهیم نام تاپ کپی در صنعت چاپ و نشر نوین ایران به عنوان یک برخدمات آنلاین به خدماتی گفته می شود که در بستر اینترنت انجام می شود، در این نوع از خدمات نیاز به حضور فیزیکی  برای دریافت خدمات نیست و فرد می تواند تمام نیازها و اقلام مورد نیاز خود را از طریق سایت، اپلیکیشن و یا برخی شبکه های اجتماعی برطرف کند. این خدمات آنلاین می تواند از خرید لباس تا و خرید از سوپرمارکت باشد.

ورود تکنولوژی باعث شده تا مردم در زمان کمتر به خواسته و نیاز خود دست پیدا کنند و مانند گذشته نیاز به صرف زمان زیادی برای این کار نباشد، در این بین خدمات آنلاین باعث شده تا فاصله بین خواستن و رسیدن وبرطرف شدن نیاز کاهش پیدا کند. خدمات آنلاین امروزه بسیار فراگیر شده بطوریکه مشاغل سنتی هم اقدام به راه اندازی بخش خدمات آنلاین خود کرده اند و این موضوع را دریافته اند که بخشی از متقاضیان در بازارهای اینترنتی حضور دارند و آن ها باید به این افراد خدمات رسانی کنند. خدمات آنلاین انتخاب مناسبی برای کسانی است که از ترافیک بیزارند و یا به هر علت، شرایط و توانایی لازم برای بیرون رفتن را ندارند.

مزایای خدمات آنلاین

با به وجود آمدن فروشگاه های دیجیتالی و تغییرات بسیاری در شیوه خرید پیش آمده است. کاربر با چند کلیک خرید های خود را انجام می دهد و کالای مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان تحویل می گیرد اما در خرید سنتی زمان بسیاری تلف می شود.

 وقتی به صورت اینترنتی خرید می کنیم هزینه رفت و آمد عملا حذف می شود، همچنین معمولا اجناسی که به صورت اینترنتی عرضه می شوند با قیمت کمتری هستند و در بسیاری از مواقع با تخفیف فروخته می شوند.

  • رونق گرفتن کسب و کارهای مجازی

با پیشرفت تکنولوژی و بوجود آمدن دستگاه ها و ابزار های ارتباطی نوین، کسب و کار و مشاغل جدید ایجاد شده است. در سال های اخیر شبکه های اجتماعی و تلفن های هوشمند باعث شده است تا تعداد کاربران اینترنت افزایش پیدا کند. این تحولات اینترنت کسب و کار های گوناگونی ایجاد کرده است. بسیاری از افراد توانسته اند با استفاده از اینترنت و فضای مجازی منبع درآمد ایجاد کنند.

با گسترش فناوری وتکنولوژی متقابلا نیازهای زندگی نیز بیشتر می شود. در دنیای امروز نیازهای زندگی مردم نیز متفاوت شده و در عین حال مردم سعی می کنند از زمان خود بهترین استفاده را ببرند.

برای کاهش هزینه های تامین مایحتاج امکاناتی فراهم شده است تا در وقت و هزینه مردم صرفه جویی شود و از طرف دیگر کسب و کارها رونق پیدا کند. این روز ها کلماتی مانند: خرید آنلاین، خرید اینترنتی، فروشگاه آنلاین، فروشگاه اینترنتی، فروشگاه دیجیتالی و از این قبیل عبارات زیاد به گوش می رسد که مفهوم همه آن ها یکی است.

اطلاعات کامل مرکز کپی شیراز به همراه آدرس، ساعت کاری، شماره تلفن در سایت می باشد

یکی از عواملی که باعث شده خرید اینترنتی نزد مردم محبوب باشد، تنوع محصولات است. معمولا در فروشگاه های دیجیتالی از هر محصول چند نوع در ابعاد و رنگ های متفاوت وجود دارد و کاربر می تواند با قدرت انتخاب بیشتری خرید نماید.

یافتن راحت محصولات، در بسیاری از مواقع برای ما پیش آمده که به دنبال کالایی خاص بوده ایم و در مغازه و فروشگاه های سطح شهر آن را نیافته ایم یا بعد از مدت زیادی گشتن آن را پیدا کردیم در صورتی که می توان نام آن کالا را در گوگل مورد جست و جو قرار داد و آن کالا را یافت. به عنوان مثال اگر شما به دنبال هستید کافی است سرچ کنید تاپ کپی!

طراحی سایت خدماتی و استفاده از اینترنت برای محصولات، به شما این امکان را می‌دهد که بیشتر در کنار مشتریان خود باشید، به سؤالات مشتریانتان پاسخ دهید و نظرات آنان را در مورد سایت خود دریافت کنید.

دسترسی ۲۴ ساعته به محصولات و خدمات یکی از ویژگی و مزای خوب خدمات آنلاین و خرید اینترنتی است که شما میتوانید هر لحظه محصول خود را خریداری کنید.

یکی از مجموعه هایی است که آماده ارائه خدمات آنلاین به شما عزیزان است، شما می توانید برای اطلاع از ها و یا ثبت سفارش از طریق سایت، واتسپ و یا اپلیکیشن تاپ کپی اقدام کنید.

  • خدمات آنلاین چیست؟
  • مزایای خدمات آنلاین چیست؟

ند اعتماد آفرین شناخته شود.

 

دکمه بازگشت به بالا