اقتصادیمطالب برتر

مشاوره بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی

آژانس برندسازی زیبایی ما به دلیل ایجاد داستان‌های متقاعدکننده و قانع‌کننده برای برندسازی زیبایی که دقیقاً نشان می‌دهد برند شما چه می‌کند، به چه کسی خدمات می‌دهید و ارزشی که به ارمغان می‌آورید، معروف است. مشاوران کسب و کار مراقبت از پوست به سرمایه گذاران و کارآفرینان کمک می کنند تا برندهای مراقبت از پوست را راه اندازی کنند. مشاوران برای طراحی و توسعه محصولات مراقبت از پوست با مشتریان کار می کنند.

مشاوران کسب و کار مراقبت از پوست با سالها تجربه در این صنعت می توانند به جنبه های مختلف کسب و کار شما کمک کنند. برای بهبود فروش، بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی و توزیع محصول با کارشناسان کار کنید. برندهای موفق مراقبت از پوست با متخصصان مجرب همکاری می کنند تا این کار را به درستی و موثر انجام دهند. ما می دانیم که چگونه از طریق بهینه سازی وب سایت، بازاریابی ایمیلی، تبلیغات پولی، بازاریابی رسانه های اجتماعی و نرم افزار تجارت الکترونیک، مشتریان بیشتری را برای برندهای لوازم آرایشی به دست آوریم. صرف نظر از اندازه کسب و کار زیبایی شما، ما با هم برای تدوین، اجرا و نظارت بر کمپین مشاوره بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی شما همکاری خواهیم کرد. هدف ما کمک به رشد کسب و کار شما و افزایش حضور محصولات شما است.

تکنیک های فروش اینترنتی | تکنیک های فروش تلفنی

برندینگ برای زیبایی بسته بندی

افسر امور رگولاتوری کلیه فعالیت‌های مربوط به اخذ و حفظ مجوز بازاریابی و نشان‌گذاری CE را انجام می‌دهد، در حالی که اطمینان حاصل می‌کند که مقررات در تمام مراحل چرخه عمر محصول اجرا می‌شوند. هماهنگ کننده زنجیره تامین به اجرای سیاست هایی برای مدیریت جریان مواد خام و محصولات کمک می کند و از هزینه و کیفیت محصول اطمینان می دهد. فرآیندهای دارویی و بیوتکنولوژیکی مربوط به کلیه عملیاتی است که منجر به تبدیل مواد خام به محصولات نهایی می شود و بنابراین برای تولید نهایی داروها ضروری است.

ما به برندسازی و طراحی بسته بندی برای بسیاری از شرکت های آرایشی کمک کرده ایم. با تجربه اروپایی و تجربه عمیق کسب‌وکار آسیایی، می‌توانیم به شما کمک کنیم از فرصت‌های تجاری سرمایه‌گذاری کنید، با ارائه بینش‌ها و موارد ضروری برای درک و فعالیت موفقیت‌آمیز در بازارهایی که می‌خواهید وارد شوید. ما این نام تجاری نمادین را ارزشTM می نامیم. برندهای معمولی ممکن است به وعده های خود عمل کنند، اما بهترین ها فراتر از آن هستند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه نمایید.

مصرف‌کنندگان آگاه به سلامتی به جریان اصلی تبدیل شده‌اند و جدیدترین روندهای مواد غذایی برای مواد طبیعی، برچسب‌گذاری شفاف‌تر و راحتی در حال حاضر با زیبایی همگرا شده‌اند. تحقیق در مورد آخرین روندهای مواد غذایی می تواند بینشی در مورد استراتژی های موفق برای برآورده کردن اولویت ها و خواسته های مشتریان جدید ارائه دهد. ما یک رهبر بازار در استراتژی رشد هستیم و قابلیت‌های اصلی ما در این بخش شامل کار با مشتریان در استراتژی M&A، صفحه‌های کسب، بررسی دقیق، استراتژی قیمت‌گذاری، توانمندسازی مصرف‌کننده و استراتژی شرکتی است.

ما از تکنیک‌های تحلیلی پیشرفته برای جمع‌آوری بینش‌های مبتنی بر واقعیت استفاده می‌کنیم و استراتژی‌های عملی را توصیه می‌کنیم که نتایج چشمگیری را برای مشتریان ما به ارمغان می‌آورد و آنها را قادر می‌سازد کارآمدتر و سودآورتر باشند. مشتریان ما از شبکه گسترده ارتباطات ما در صنعت زیبایی بهره می برند – از خرده فروشان و آژانس ها گرفته تا سرمایه گذاران و تولیدکنندگان.

لوازم آرایشی، مراقبت از پوست

در موارد خاص، ممکن است اصلاحاتی در گواهی ثبت واردات لوازم آرایشی مورد نیاز باشد و تولیدکننده خارجی حتی ممکن است نیاز به ثبت مجدد لوازم آرایشی خود داشته باشد…… هماهنگی عملیاتی، مدیریت نظارت بر اجرای پروژه و تضمین انسجام و انطباق پورتفولیو با اهداف تعریف شده. او شاخص‌های عملکردی را ایجاد می‌کند و با تبلیغ موضوعات مختلف به تیم، آنها را به طور منظم نظارت می‌کند.

مشتریانی که نیازهای خاصی مانند فرمول های طبیعی، ارگانیک و سایر فرمول های تایید شده دارند، برای یافتن شریک آزمایشگاهی مناسب به مشاوران متکی هستند. اروپایی محیط نظارتی، GMP، مدیریت ریسک و سیستم‌های مرجع میکروبیولوژیکی جدید ISO، همگی حوزه‌هایی هستند که شرکت‌های لوازم آرایشی باید هوشیار باشند. ما به ارتباطات قوی، شفافیت، همسویی با اهداف و اهداف پروژه و البته فراتر از انتظارات مشتریانمان در توسعه و  مشاوره بازاریابی دیجیتال افتخار می کنیم.

خدمات مشاوره بازاریابی و فروش و تبلیغات به صورت حرفه ای برای بازگشت سرمایه بالاتر ایجاد و مدیریت می شوند. انتخاب بسته بندی اولیه و ثانویه تصمیمی است که همه برندها باید اتخاذ کنند. مشاوران به شرکت های مراقبت از پوست در طراحی بسته بندی، تامین کنندگان، انتخاب ظروف، کاغذ و توضیح فرآیند از جمله برچسب ها و گزینه های غربالگری کمک می کنند. یک برند نوظهور مراقبت از ناخن با فناوری جدید منتظر عرضه محصول در اواخر سال بود. مشتری L.E.K. برای کمک به شما در تخمین اندازه فرصت بازار ایالات متحده، سطح پذیرش قابل انتظار و رسیدن به فروش به آن دلالت دارد.

برندسازی برای شرکت‌های زیبایی بسیار مهم است و یک استاندارد معین مورد انتظار مصرف‌کننده منجر به نیاز به کیفیت می‌شود. برندهای مراقبت از پوست از طریق مشاوران مجرب برای پروژه هایی مانند طراحی لوگو، وب سایت ها، بسته بندی و الزامات چاپ کمک برندینگ دریافت می کنند. آژانس ما در مورد بازاریابی و طراحی وب برای صنعت زیبایی، آنچه را که موعظه می کنند، انجام می دهد.

تکنیک های فروش اینترنتی | تکنیک های فروش تلفنی

68٪ از مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی هنگام خرید از AR احساس راحتی می‌کنند. برندها شاهد افزایش اندازه سبد برای مشتریانی هستند که با پیشنهادات مشاوره مجازی خود درگیر هستند. تحقیقات ما نشان می‌دهد که استراتژی‌های تبلیغات عمومی گذشته برای مصرف‌کننده امروزی بسیار کمتر مؤثر است. ما از آخرین روندهای صنعت استفاده می کنیم و با استفاده از روایت برند شما در برابر مکالمه فعلی، موارد جدیدی ایجاد می کنیم.

ما به شما کمک می‌کنیم تا یک طرح تجزیه و تحلیل ایجاد کنید تا بازارپسندی غذایتان را تأیید کنید و با برچسب‌گذاری صحیح روی بسته‌بندی محصول از شما حمایت کنیم. مشاوران با برند مراقبت از پوست همکاری می کنند تا عناصر عملی را برای بهبود و افزایش موفقیت پیاده سازی کنند. مشاوران کسب و کار مراقبت از پوست تمام جزئیات مورد بحث با مشتریان را بررسی می کنند. فرآیند بررسی جزئیات و اطلاعات بیشتری را در مورد بهبودهایی که باید انجام شود جمع آوری می کند. با بیش از 50 درصد فروش از منابع آنلاین، برندها انگیزه قوی برای ایجاد وب سایت ها و ویترین های جذاب، با کیفیت و فناوری دارند. مشاوران در زمینه نیازهای فناوری، طراحی وب سایت و برنامه های کاربردی تجارت الکترونیک به برندها کمک می کنند.

یک فروشنده مستقیم محصولات زیبایی، مراقبت شخصی و تغذیه از لحاظ تاریخی فاقد فناوری برای جمع‌آوری صحیح داده‌ها برای مشاوران و مشتریان نهایی خود بوده است. علاوه بر این، برنامه‌های جدید تعامل با مشتری و خطوط تولید، عملیات تجاری و بنابراین، ساختار داده و معیارهای عملکرد را به‌طور چشمگیری تغییر داده‌اند. پس از پیاده سازی یک سیستم مدیریت داده جدید، مشتری از L.E.K. برای استفاده از تجزیه و تحلیل های پیشرفته برای ارائه بینش در مورد پایگاه مشاور/مشتری و مشخص کردن فرصت های رشد.

آمار زیستی مهارت های علمی و فنی برای تجزیه و تحلیل و تفسیر حجم زیادی از داده ها را دارند. پیشرفت فناوری اخیر امکان شبیه سازی و مدل های پیچیده و فزاینده را فراهم می کند. ابزارهای جدید تجزیه و تحلیل اکنون طیف گسترده ای از قابلیت های تجزیه و تحلیل را برای بازیگران صنعت ارائه می دهند. او پرونده ها و محصولات را با در نظر گرفتن محدودیت های نظارتی و صنعت اولویت بندی می کند و برنامه ریزی و پیش بینی الزامات تدارکات را برای بهینه سازی عرضه ارائه می دهد. در چند سال گذشته، کنترل کیفیت به طور فزاینده‌ای سخت‌گیرانه شده است و اپراتورهای صنعتی اکنون با چالش‌های کیفی عمده‌ای مواجه هستند. در سال‌های آینده، سیاست‌ها تحت‌تاثیر رایانه‌سازی و دیجیتالی‌سازی تخصص قرار خواهند گرفت. او با مدیریت کلی پروژه سر و کار دارد. نظارت بر بودجه، مدیریت برنامه کلی، مدیریت قرارداد و گزارش در سراسر پروژه.

با شبکه فروش گسترده و اتصال بی نظیر سنگاپور، می توانید به طور موثر و کارآمد به بازارهای هدف انتخابی خود برسید. نانسی ماهون، معاون ارشد شهروندی و پایداری شرکت های جهانی، شرکت های Estée Lauder، با WWD در مورد زیبایی فراگیر و پایدار صحبت کرد. یک رهبر جهانی زیبایی تدارکات را دوباره ابداع می کند و پایه جدیدی برای رشد ایجاد می کند. میزان “زمان تماشا” ویدیوهای زیبایی در یوتیوب در سال گذشته افزایش یافته است. یک رویکرد یک‌اندازه برای همه برای همه جذاب نیست، بنابراین برای درک هر مخاطب زمان و تحقیق می‌کنیم. ما در حال کار بر روی برنامه های درست برای رسیدن به او هستیم.

مشاوران با برندهای آرایشی نوپا و برندهای معتبری که به دنبال به دست آوردن سهم بازار یا بین المللی شدن هستند، کار می کنند. مشاوران به برندهای مراقبت از پوست کمک می کنند تا تلاش های بازاریابی و فروش خود را برای بهترین نتایج مدیریت کنند. فروش و توزیع سنتی محصولات مراقبت از پوست بسیار ساختارمند و پیچیده است. مشاوران به برندها در مورد ساختارها، رویه ها و قابلیت های فعلی مشاوره می دهند. برندها برای به دست آوردن بینشی از فرصت‌های فروش با فروشگاه‌های محلی، منطقه‌ای و ملی به خدمات مشاوره متکی هستند.

مصرف کنندگان آنلاین مشتاق محتوایی هستند که آموزش دهد، اعتماد کند و فتنه انگیز باشد. اطمینان از اینکه برند زیبایی شما هر سه مورد از این موارد را لمس می کند، نه تنها موانع خرید را برطرف می کند، بلکه می تواند باعث ایجاد خلأ برای برند زیبایی شما در میان رقبا شود. – مجموعه محصولات و سازماندهی محصولاتی که ارائه می کنید باید اهداف برندسازی زیبایی شما را به گونه ای منعکس کند که برای مخاطب هدف شما جذاب باشد. محصولات پورتالی که کاربران جدید برای اولین بار با نام تجاری شما آشنا می شوند چیست؟ مطمئن شوید موقعیت‌یابی و راه‌حل‌هایی که این محصولات ارائه می‌دهند با نیازهای برآورده نشده مخاطبان شما مرتبط است. روندها را در مواد تشکیل دهنده، روش های تحویل، امتیاز قیمت و بسته بندی در طول فرآیند برندسازی زیبایی در نظر بگیرید.

پلت‌فرم‌های مجازی D2C که از واقعیت افزوده استفاده می‌کنند به برندها اجازه می‌دهند تا عمیق‌تر به خانه بروند و به مصرف‌کنندگان کمک کنند تا معمار تجربیات خود شوند. نام تجاری زیبایی با تعیین موقعیت و پیشنهاد منحصر به فرد شما در بازار متولد می شود. موقعیت یابی منحصر به فرد برند یا پیشنهاد ارزش برند از تقطیر حسابرسی برند، حسابرسی رقابتی و تحقیقات مصرف کننده پدید می آید. مشاوره زیبایی پخش به برندها در مورد چگونگی دستیابی موفقیت آمیز به پتانسیل رشد خود با ارائه راه حل های استراتژیک مختلف توصیه می کند.

دکمه بازگشت به بالا