هنجارشکنان ماه رمضان ملزم به گذراندن دوره طرح امید هستند

ماه رمضان

مخبران/یزد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت:‌ حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و رعایت حدود الهی بر همه واجب است و کسانی که حرمت شکنی کنند، ملزم به شرکت در دوره طرح امید هستند.

«محمدحسین رحیمی زاده» در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان یزد، افزود:‌ شرح وظایف هر یک از دستگاه های متولی و نهادهای مرتبط در خصوص حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ابلاغ شده است و باید با طرح های فرهنگی و اجتماعی در این زمینه گام بردارند.

وی تصریح کرد: دادسرا وظیفه اجرای مطلوب کار را بر عهده دارد و با توجه به نظارت عالیه دادسرا نسبت به توجیه و آموزش ضابطین اقدام شده است.

این مقام قضایی بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما در خصوص حفظ حرمت و شأن ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: تبلیغ و ترویج سنن اسلامی و تأکید بر لزوم حفظ حرمت و احترام به عقاید جامعه مذهبی و متدین استان از وظایف رسانه هاست.

به گزارش مخبران و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، رحیمی زاده با اشاره به وضعیت گردشگرپذیر استان و تقارن ایام ماه مبارک رمضان با تعطیلات عید نوروز، ابراز کرد:‌ گردشگری داخلی و خارجی عامل رونق استان و وسیله امرار معاش بخش قابل توجهی از کسبه و فعالان صنعت گردشگری است لذا انتظار است به گونه‌ای برخورد شود که گردشگران تحت تأثیر جامعه دینی و متدین استان قرار گیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا