گزینه وزارت آموزش‌وپرورش معاون فرهنگی شهردار مشهد شد

آموزش | مشهد

مخبران/ خراسان رضوی حسین بگلی به سمت معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد منصوب شد.

شهردار مشهد در حکمی حسین بگلی را به عنوان سرپرست و معاون سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد منصوب کرد.

در حکم سید عبدالله ارضی آمده است:

نظر به تخصص و تعهد جنابعالی به سمت معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال، منویات مقام معظم رهبری، قانون اساسی و اجرای دقیق سیاست ها و برنامه های ابلاغی دوره ششم مدیریت شهری در خدمت به زائران و مجاوران موفق باشید. و خادمان منور رضوی.

حسین بگلی اولین کاندیدای دولت سیزدهم آموزش و پرورش بود که نتوانست از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد.

حسین بگلی متولد 1357 و دارای مدرک دکترای علوم تربیتی در رشته فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه فردوسی مشهد است و در حال حاضر عضو هیئت علمی این دانشگاه می باشد. وی دارای مدرک دیپلم فنی و حرفه ای در رشته مهندسی برق، متخصص علوم تربیتی در رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی از دانشگاه فردوسی مشهد است. بگلی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم تربیتی از دانشگاه تهران و دکتری از دانشگاه فردوسی مشهد است.

در سال 1397 با حکم سید ابراهیم رئیسی رئیس وقت استون قدس رضوی، بگلی به عنوان مدیر بنیاد فرهنگی استون قدس رضوی منصوب شد. عضویت در هیأت مدیره مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، عضویت در هیئت امنای کودکان و نوجوانان آستان مقدس، شورای امناء شورای شهرداری مشهد و هیئت امنای شورای امناء از دیگر فعالیت های باغگلی است.

وی عضو ویژه کارگروه علمی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رجوی و دبیر جشنواره ملی فعالیت های دینی دانشگاه فرهنگیان و شورای علمی قرآن است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا