عمومیمطالب برتر

آموزش سئو خصوصی در آکادمی لرنووب با تخفیف ویژه

توضیحات کلاس آموزش سئو

کلاس آموزشی که به بصورت خصوصی برای علاقه مندان به یادگیری ترتیب داده شده است، بدین شکل است که افراد با هر سطح دانش و اطلاعاتی میتوانند با یک تماس کلاسی مخصوص به خود درخواست کننده که بطور متمرکز تکنیک های بهینه سازی سایت را یاد بگیرند.

کلاس خصوصی سئو تنها در استان البرز برگذار می شود و آن دسته از عزیزانی که علاقه مند به اخذ این نوع کلاس ها هستند، به دفتر استاد سیاوش پیری واقع در گوهردشت کرج تشریف فرما می شوند و در آنجا بشکل خصوصی آموزش می بینند.

سطوح آموزش در کلاس های خصوصی

طبیعتا کلاس خصوصی شامل سطح آموزشی خاصی نمی شود و افراد با هر میزان دانشی که دارند، میتوانند اقدام به درخواست کلاس کنند و معمولا 3 دسته کلی برای کلاس های خصوصی سئو در نظر گرفته می شود:

  • افرادی که میخواهند تازه شروع به آموزش و یادگیری سئو کنند و باید قدم به قدم از مفاهیم ابتدایی با آن ها شروع به کار کرد.
  • افرادی که مفاهیم ابتدایی را میدانند نیاز دارند که بشکل حرفه ای تکنیک های پیشرفته سئو را فرا گیرند و آموزش های کاملا کاربردی و سطح بالایی با آن ها مطرح شود.
  • دسته سوم افرادی هستند که یکسری سوال دارند و در حد یک کلاس یک ساعته میتوانند پاسخ سوالات خود را بیابند و جهت مرتف سازی تنها این ابهامات، اقدام به اخذ کلاس خصوصی سئو می کنند.

مدت زمان آموزش ها به چه صورت است؟

معمولا همه کلاس های خصوصی از 60 دقیقه تا 90 دقیقه در نظر گرفته می شوند و قیمت ارائه شده در قسمت بالا هم برای کلاس های 60 دقیقه ای است.

افرادی که قصد دارند از ابتدا یادگیری سئو را آغاز کنند، نیاز به اخذ 5 الی 10 جلسه دارند که از حالت مبتدی به جایگاهی برسند تا توانایی سئو کردن سایت های رقابت متوسط و متوسط رو به بالا را داشته باشند.

افراد حرفه ای هم بسته به نیازی که دارند میتوانند در 1 تا 5 جلسه به شرایط مطلوب برسند.

برای افراد حرفه ای کلاس های خصوصی بصورت زیر مجموعه تکنیک ها در نظر گرفته شده است:

  • آموزش ایجاد محتوا های فوق حرفه ای
  • آموزش لینک سازی و ارتباط سازی داخلی
  • آموزش ارتباط سازی خارجی ( ساخت بک لینک های با کیفیت )

بدلیل بازخورد مطلوب تری که در این نوع آموزش ها بدست آمده، تشخیص بر این شد که در یک جلسه تنها به یک مبحث پرداخته شود.

سیاوش پیری استاد کلاس خصوصی

کلاس های خصوصی سئو با تدریس سیاوش پیری مدرس، مشاور و کارشناس سئو انجام می شود. همانطور که هم توسط ایشان ضبط و ارائه شد، اینبار علاقه مندان شرایط اخذ کلاس خصوصی با سیاوش پیری را دارند.

وبسایت خدمات سئو دات کام بطور کامل طراحی و سئو شده توسط ایشان است.

برای آشنایی با استاد پیری و همچنین استفاده از آموزش های رایگان ایشان، میتوانید به صفحه اینستاگرام مراجعه کنید.

کلاس خصوصی سئو برای صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار و عزیزانی که خودشان دارای یک وبسایت هستند و قصد دارند بطور شخصی بر روی آن کار کنند، بخش زیادی از داوطلبان کلاس های خصوصی سئو را تشکیل می دهند.

از آن جایی که این افراد زیاد زمان مطالعه یا مشاهده فیلم های آموزشی و آزمون خطا کردن را ندارند، میتوانند به راحتی با اخذ چند جلسه، آموزش تخصصی برای سئو کردن سایت خودشان را در کلاس های خصوصی داشته باشند.

برای این افراد پلن هم در نظر گرفته شده است که با مطالعه آن و مطلع شدن از شکل انجام آن، میتوانند بین کلاس خصوصی سئو و مشاوره سئو یکی را برگزینند و یک بار برای همیشه از سئو سایتشان مطمئن شوند.

قیمت و تخفیف کلاس خصوصی سئو

قیمت کلاس های خصوصی همانطور که در قسمت بالا ارائه شد، جلسه ای 95 هزار تومان در نظر گرفته می شود که هر فردی با توجه تعداد جلساتی که برای خود لازم می بیند، هزینه آن مشخص می شود.

اما تخفیف ویژه ای هم برای آموزش های مقدماتی در نظر گرفته شده است که اگر شخصی بیش از 3 جلسه را در زمان ثبت نام درخواست دهد، تخفیف 20 درصدی کلاس خصوصی سئو شامل او می شود.

بدین شکل قیمت هر جلسه 60 دقیقه ای برای او

تنها 76 هزار تومان

در نظر گرفته می شود.

بهترین دوره آموزش سئو | خرید دوره سئو

موضوعات پیشنهادی برای اخذ کلاس خصوصی

آموزش خصوصی سئو

علاوه بر کلاس هایی بطور کلی موضوع سئو را پیگیری می کنند، کلاس های خصوصی با موضوعات زیر مجموعه ای سئو هم ارائه شده است که استفاده از آن برای افرادی که قصد دارند متمرکز بر روی یک موضوع کار کنند، در نظر گرفته شده است.

کلاس خصوصی تولید محتوای سایت

از آن جایی که به عنوان مهم ترین و اصلی ترین فاکتور سئو سایت شناخته می شود، اهمیت آن در سال های اخیر به قدری افزایش یافته که اگر در هر نوع آگهی استخدام در زمینه IT جستجو کنید، همیشه نیرو هایی برای این کار درخواست می شود.

بدلیل این بازار کار مهیا و اهمیت این تخصص، کلاس خصوصی آموزش تولید محتوا برای سایت، یکی از کلاس های خصوصی زیر مجموعه سئو است که توسط وب سایت به شما عزیزان ارائه شده است.

یکی دیگر از دلایلی که شغل تولید محتوا را بسیار پر طرفدار کرده است، نیاز دانشجویان و بخصوص دانشجویان کامپیوتر به شغلی است که بتوان با آن بدون برنامه نویسی کسب درآمد کرد.

کلاس خصوصی لینک سازی داخلی و خارجی

لینک سازی و ساخت بک لینک، یکی دیگر از زیر دشته شغل هایی است که به واسطه موضوع سئو به وجود آمده و امروز هم نیاز به آن چه در شرکت های مختلف و چه برای سئو هر نوع وب سایت، به شدت احساس می شود.

این نوع کلاس خصوصی که با موضوع لینک سازی مطرح شده است، بیشتر برای افرادی مناسب است که مفاهیم ابتدایی و مقدماتی را کامل بدانند و به واسطه نیازی که در حین کار برای آن ها به وجود آمده، اقدام به یادگیری تخصصی این موضوع کنند.

دوستان و علاقه مندان محترم کرجی میتوانند با مراجعه به صفحه از شرایط کلاس ها و دوره های آموزشی سئو در این شهر اطلاعات لازم را بدست آوردند.

جهت آموزش سئو خصوصی کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا