ورزشی

اعلام اسامی ملی‌پوشان فوتسال برای تورنمنت برزیل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از فدراسیون فوتبال، تیم‌ ملی فوتسال ایران برای شرکت در تورنمنت شش جانبه برزیل امروز تهران را به مقصد ریودوژانیرو برزیل ترک خواهد کرد.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی نهایی بازیکنان تیم ملی را جهت اعزام به برزیل اعلام کرد.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

مسعود محمدی، مهدی رستمی‌ها، محمدحسین درخشانی، علیرضا رفیعی‌پور، محمدرضا سنگ‌سفیدی، مهدی اسدشیر، علی اکرمی، سالارآقاپور، بهروز عظیمی، مجتبی پارساپور، مهدی کریمی، حسین طیبی سعید احمدعباسی و محمدحسین بازیار.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد آخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در تورنمنت برزیل گفت: عازم برزیل هستیم، بسیار بازی مهمی داریم. هیچ کدام از بازیکنان تاکنون پاراگو و کلمبیا را به غیر از دو بازیکن از نزدیک ندیدند. برای من بازی تدارکاتی به منزله پیدا کردن نقاط ضعف و قوت است.

وی گفت: جوانان خوبی در ترکیب تیم داریم، آن‌ها با همه انگیزه به میدان می‌روند تا بتوانند در وهله اول صعود کنند و به مرحله بعدی و بازی با برزیل برسیم. از چندین ماه قبل خودمان را برای این بازی آماده کردیم.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا