حوادث

ترافیک نیمه‌سنگین در جاده هراز / اعلام آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با مخبران درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گـفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافت‌های از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور، در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده کلرد نیمه سنگین اما روان است. در دیگر محورهای مواصلاتی مشکل و گره ترافیکی خاصی وجود ندارد، اما پیش‌بینی می‌شود که با نزدیک شدن به عصر شاهد افزایش نسبی حجم ترافیک در آزادراه کرج – تهران باشیم.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌گزارش‌ها حاکی از وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان است. در این شرایط لازم است که رانندگان با دقت و احتیاط بیشتری رانندگی کنند و چراغ خودروی خود را حتی در طول روز روشن بگذارند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین درباره محورهای دارای ممنوعیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محور گیلانغرب – سومار نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اطلاع پیدا کنند تا بتوانند مناسب‌ترین مسیر و زمان را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

انتهای پیام

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا