ورزشی

ترس برای شماره یک پرسپولیس/ پای بیرانوند درد شدید می کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان در حالی از ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که حضور کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال دنیا در جمع بازیکنان النصر تبدیل به داغ‌ترین سوژه این روزها شده است.

پرسپولیس در حالی برای تقابل با رونالدو و سایر ستاره‌های النصر همچون سادیو مانه، تالیسکا و بروزوویچ و آیمریک لاپورت آماده می‌شود که همچنان ابهام در خصوص حضور علیرضا بیرانوند وجود دارد.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که به دلیل کشیدگی عضلات پای خود در جریان دیدار تیم ملی ایران و بلغارستان همچنان انفرادی تمرین می‌کند ظهر امروز مورد ارزیابی پزشکان قرار گرفت.

بیرانوند در تست‌های پزشکی فیزیوتراپی همچنان احساس درد دارد که همین موضوع نگرانی‌هایی را برای حضورش در زمین ایجاد کرده است. بیرانوند قرار است قبل از تمرین فردا دوشنبه پرسپولیس نیز تست پزشکی دهد اما قرار نیست همراه تیمش تمرین جدی داشته باشد.

در صورتیکه بیرانوند نتواند بازی کند امیررضا رفیعی در این بازی برای نخستین بار پیراهن پرسپولیس را در چارچوب دروازه تیمش بر تن می‌کند. این در حالی است که بیرانوند همچنان اصرار زیادی برای بازی مقابل این بازیکنان دارد.

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه سه شنبه ۲۸ شهریور در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

تخلف باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا با جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت یک جلسه این باشگاه از حضور هوادارانش روبرو شد تا هیچ هواداری در ایران شانس تماشای بازی ستاره‌هایی مثل رونالدو، مانه و… را از نزدیک نداشته باشد.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا