حضور پرشور جاماندگان حسینی خط بطلان بر تبلیغات مسموم دشمنان کشید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تبلیغات | جاماندگان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح یکشنبه در حاشیه مراسم جاماندگان اربعین تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد حرکت با شکوه پیاده روی جاماندگان اربعین در سراسر کشور هستیم و در تهران از شش مسیر فرعی مردم از ورامین، قرچک، باقرشهر، کهریزک، بزرگراه شهید رجایی از شمال و جنوب، سلمان فارسی و چهاردانگه ده‌ها کیلومتر راه را جهت حضور در مسیر اصلی خود را به حرم عبدالعظیم می‌رسانند.

محمودی ادامه داد: امروز مردم عزیز و انقلابی تهران با شکوه هر چه تمام تر از میدان امام حسین (ع) به سوی آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) حرکت کردند و اوج شور و شکوه را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان این که مواکب حسینی در مراسم جاماندگان اربعین از اولین ساعت فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: این موکب ها برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی اجرا کرده و به اجرای تعزیه، منبرهای کوتاه، چارپایه خوانی، کرسی‌های تلاوت و نماز جماعت را در برنامه‌های خود دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: مردم ولایی استان تهران امروز یک بار دیگر نشان دادند که پای دین و حقانیت اسلام ایستاده و اگر در روز اربعین در کربلا نبوده اند، ولی امروز در ام القرای تهران لبیک گویان و همنوا با زینب کبری (س) به عزاداری می‌پردازند.

محمودی گفت: امروز شور حسینی در سراسر کشور برپا شده و باید یک بار دیگر از مردم شهیدپرور ایران تشکر کرد.

وی ادامه داد: این حضور پرشور در اربعین حسینی یک خط بطلان به تبلیغات مسموم دشمنان کشید و مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی که با تبلیغات سو می‌خواهند جوانان و نوجوانان ما را از اهل بیت دور کنند، کوبید.

دکمه بازگشت به بالا