مطالب برتر

راهنمای خرید اینورتر پنتاکس

راهنمای خرید اینورتر پنتاکس

اینورتر پنتاکس

شرکت پنتاکس تولید کننده تجهیزات صنعتی در ایتالیا می باشد که عمدتاً در ایران با پمپ پنتاکس شناخته می شود. کنترل از راه دور پمپ های الکتریکی شرکت خود را داشته باشید.

اینورترهای پنتاکس در دو مدل DSI-400 و DSI-200 تحت لیسانس شرکت ما پنتاکس ایتالیا در ایران مونتاژ می شوند. از اینورترهای پنتاکس می توان در صنایع مختلفی مانند صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع بسته بندی و صنایع آب استفاده کرد. هدر. اینورترهای پنتاکس با نرم افزارهای پیشرفته و پارامترهای کنترلی جامع قادر به کنترل انواع الکتروموتورها بوده و نقش مهمی در کنترل فرآیندهای تولید و صرفه جویی در مصرف انرژی دارند.

برای خرید اینورتر پنتاکس میتوانید به ثامن مراجعه کنید.

راهنمای خرید اینورتر پنتاکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مبدل ها و درایوهای پنتاکس، لطفا قبل از خرید دفترچه راهنمای مبدل پنتاکس را به دقت مطالعه کنید.

حفاری اینورترهای پنتاکس

اینورتر پنتاکس در ابتدا فقط در مدل همه منظوره DSI-400 تولید و به فروش می رسید. اما با افزایش تقاضای کاربران برای راه اندازی انواع موتورهای الکتریکی. به عنوان بخشی از پروژه های مختلف، شرکت پنتاکس شروع به تولید انواع کنترل سرعت موتور کرد. انواع درایو پنتاکس:

اینورتر پنتاکس DSI-400

اینورتر پنتاکس DSI-200

پنتاکس DSI-100 Invetilo

اینورتر پنتاکس DSI-100 جدیدترین محصول شرکت پنتاکس می باشد.

اینورتر پنتاکس مدل DSI-400

اینورتر پنتاکس سری DSI-400 کارآمدترین اینورتر پنتاکس تولید شده توسط پنتاکس می باشد که قابلیت کنترل انواع الکتروموتورهای سه فاز را دارا می باشد و دارای تمامی پارامترهای کنترلی و عملکردهای نرم افزاری جهت راندن موتور می باشد.

راهنمای خرید اینورتر پنتاکس
راهنمای خرید اینورتر پنتاکس

استفاده از اینورتر پنتاکس

اینورتر PENTAX در صنایع مختلف و کاربردهای مختلف قابل استفاده است. کاربران آن را دوست دارند

پمپ محرک

پنکه

اینورتر برای پمپ

سانتریفیوژ اینورتر

اینورتر نقاله

اینورتر ماتاکی آپ

لطفا در هنگام خرید درایو پنتاکس نوع کاربری خود را به فروشنده اطلاع دهید به خصوص در مورد استفاده از اینورتر گریز از مرکز لطفا نوع آن را مشخص کنید

نصب اینورتر پنتاکس

لطفا برای نصب اینورتر پنتاکس به نکات زیر توجه کنید و حتما از نمودار زیر برای سیم کشی اینورتر استفاده کنید. هنگام اتصال سیم برق ورودی به اینورتر پنتاکس دقت کنید زیرا اگر اینورتر اشتباه وصل شود اینورتر کاملاً می سوزد و از گارانتی خارج می شود.

راهنمای نصب اینورتر پنتاکس

هنگام حمل و نقل اینورتر هنگام بلند کردن اینورتر حتما از ابزار مناسب استفاده کنید تا به اینورتر آسیب نرسد

اینورتر پنتاکس را در صورت وجود هرگونه آسیب یا گم شدن قطعات، نصب نکنید

مطمئن شوید که محل نصب می تواند وزن اینورتر را تحمل کند

محل نصب باید به خوبی تهویه شود و فضای کافی بین اینورتر و اجزای اطراف پانل داشته باشد.

اینورتر پنتاکس را به صورت عمودی قرار دهید تا گرما از بالای دستگاه خارج شود، بنابراین بهتر است دستگاه های دیگر را بالای اینورتر پنتاکس قرار ندهید.

توصیه می‌کنیم پانل خنک‌کننده را در بیرون در یک منطقه گرد و غبار نصب کنید. فضای داخلی پانل باید تا حد امکان بزرگ و عایق باشد.

دکمه بازگشت به بالا