عمومیمطالب برتر

راهنمای خرید صندلی برای آرایشگاه

راهنمای خرید صندلی آرایشگاهی

صندلی آرایشگاهی انواع مختلفی دارد و هر کدام با طراحی خاصی که دارند برای یک لاین آرایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند . شما باید ابتدا مشخص کنید که نیاز به چه صندلی آرایشگاهی  دارید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید برای مثال در سالن انتظار برای مشتریان نیاز به صندلی انتظار و داخل سالن برای انجام خدمات زیبایی نیاز به صندلی های مخصوص اصلاح،میکاپ و… می باشد. . به همین خاطر در این مطلب سعی دارد انواع صندلی های آرایشگاهی را برای شما معرفی کند تا بسته به نیازی که دارید ، نوع مناسبی از آن را خریداری نمایید .

Guide to buying a chair for a barber shop

کدام صندلی آرایشگاهی برای آرایشگاه من مناسب است؟

، عضوی جدا ناپذیر از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی می باشند . باید بدانید که به چه صندلی نیاز دارید . به همین خاطر باید مشخص کنید که برای کدام لاین خدمات آرایشگاهی خود ، نیاز به صندلی دارید . به طور مثال برای لاین خدمات ناخن ، شما نیاز به صندلی پدیکور ، صندلی مشتری که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد  همین طور صندلی پرسنل تا در زمان انجام کار ناخن و سوهان کشی ، بتواند تمرکز ماسبی بر روی ناخن های مشتری داشته باشد . به همین خاطر است که توصیه می کنیم حتما پیش از اقدام به خرید ، نوع نیاز خود را مشخص کنید .

هم چنین از دیگر صندلی های آرایشگاهی می توان به ، ، ، و … اشاره نمود . اما باید بدانید که هر کدام از صندلی های نام برده شده ، دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد می باشند و در بعضی از المان ها و معیار ها شبیه به هم هستند . با ما همراه باشید تا اطلاعات بیش تری در این باره به شما بدهیم .

صندلی با قابلیت تنظیم ارتفاع خریداری کنید

همان طور که پیش تر گفتیم ، مشخص کنید که می خواهید صندلی چه کاربردی برای شما داشته باشد . به طور مثال قابلیت تنظیم ارتفاع در صندلی انتظار چندان کاربرد ندارد اما برای صندلی کوپ ، یک امر ضروری است تا پرسنل بتوانند بر اساس قد مشتری صندلی را برای انجام کوتاهی و کار با مواد ، تنظیم نمایند . همین طور صندلی استاد کار ، نیاز به قابلیت تنظیم ارتفاع دارد . در صورتی که در صندلی سرشور ، باید سینک قابل تنظیم باشد و تنظیم ارتفاع در این صندلی برای شما کاربردی نخواهد داشت . در واقع صندلی سرشوری نداریم که بتوان ارتفاع آن را تنظیم نمود . توجه کنید اگر تصمیم دارید برای آرایشگاه و سالن زیبایی خود ، صندلی خریداری کنید ، در صورتی که صندلی انتظار و سرشور نیست ، شما حتما به قابلیت تنظیم ارتفاع نیاز خواهید داشت .

به ارتفاع دسته های توجه کنید

یکی از معیار هایی که در زمان خرید صندلی آرایشگاهی باید به آن توجه خاصی داشته باشید. ارتفاع دسته ها و همین طور دسته دار بودن و یا نبود صندلی است . توجه کنید که داشتن دسته در کلیه صندلی ها یک امر ضروری است . چرا که مشتری در زمان دریافت خدمات کوتاهی و یا رنگ ، نیاز دارد تا دستان خود را به محل تکیه دهد . در این صورت کم تر خسته شده و مدت زمانی که صرف انجام کار او می شود ، برای او زود می گذرد .

همین طور صندلی سرشور ، نیاز به دسته دارد تا در زمان شستشوی مو ها ، دستان خود را به آن تکیه دهد. و کم تر در زمان کار خسته شود . هم چنین دسته های صندلی ، یکی از لازمه های صندلی انتظار به شمار می آید. قطعا مشتری مدت زمانی را صرف نوبت دهی شما خواهد گذارند و این مسئله می تواند به خودی خود ، خسته کننده باشد . در صورتی که اگر بر روی یک صندلی راحت نشسته باشد. متوجه گذر زمان نخواهد شد و برای او خاطره خوبی از آرایشگاه یا سالن زیبایی شما باقی خواهد ماند .

لازم به ذکر است که در هر صندلی ، ارتفاع دسته متغیر است و پیش از خرید هر نوع صندلی ، ابتدا بر روی نشسته و ارتفاع دسته های را چک کنید. خود را به جای مشتری بگذارید و مطمئن شوید که در مدت زمانی که بر روی صندلی نشسته است ، خسته نخواهد شد .

در زمان خرید صندلی آرایشگاهی به طراحی توجه کنید

طراحی صندلی یکی دیگر از معیار های حائز اهمیت برای بررسی در زمان خرید صندلی می باشد . باید توجه کنید که صندلی مورد نظر شما طراحی و کارایی لازم را از خود دارد.  به طور مثال ، قطعا طراحی صندلی سرشور با طراحی صندلی کوپ متفاوت است. به همین خاطر باید بسته به نیازی که از صندلی دارید ، طراحی آن منحصر به فرد باشد .

توجه کنید که راحتی و آسایش مشتری مهم ترین معیاری است که باید در زمان خرید انواع صندلی ها در نظر بگیرید. حتما بر روی صندلی بنشینید و کلیه جوانب آن را بررسی کنید. تا مطمئن شوید که مشتری در مدت زمانی که بر روی آن نشسته است ، از راحتی کافی برخوردار باشد . هم چنین باید طراحی صندلی های آرایشگاهی به شکلی باشد که پرسنل در زمان انجام کار مشتری ، احساس راحتی کنند. و در طول انجام‌ آن ، خسته نشوند . چرا که قطعا در طول روز تعداد بالایی مشتری را پاسخگو خواهند بود و خستگی می تواند کیفیت کار آن ها را پایین بیاورد .

به جنس بدنه توجه کنید

بدنه هر صندلی بسته به کاربردی که در لاین های مختلف آرایشگاهی دارد ، کاملا متفاوت است . اما یکی از بهترین و مقاوم ترین جنس بدنه ، استیل و یا فلز است . اما در بعضی از صندلی ها مانند صندلی اصلاح ، شما شاهده استفاده از متریال چوب در بدنه صندلی خواهید بود . توجه کنید که صندلی مورد نیاز شما باید در برابر وزن بالای مشتری و همین طور ضربه مقاوم باشد. هم چنین نباید پس از مدتی تغییر شکل داده و ظاهر اولیه خود را از دست بدهد . به همین خاطر تاکید داریم که حتما جنس بدنه را بررسی کنید. و نوع مرغوب و با کیفیت آن را خریداری نمایید .

جنس رویه را فراموش نکنید

صندلی های آرایشگاهی ، قطعا جزو پر مصرف ترین تجهیزات آرایشگاهی هستند. که باید هر روز تمیز شوند تا از انتقال بیماری ها و آلودگی ها جلوگیری شود . به همین خاطر باید انتخابی شما ، به گونه باشد که نیاز به مواد شوینده خاصی مانند چرم طبیعی نداشته باشد و به راحتی با یک دستمال نم دار یا مرطوب تمیز شود . ما به شما رویه چرم مصنوعی را توصیه می کنیم . این جنس از رویه ها ، به راحتی تمیز شده و نیازی به مواد شوینده خاصی ندارند . البته لازم به ذکر است که باید نوع مرغوب و درجه یک آن را تهیه کنید تا به مرور زمان دچار ترک نشود . همین طور بر اثر استفاده طولانی مدت ، پوسته پوسته نشده و ظاهر اولیه خود را از دست ندهد . شما می توانید برای هر کدام صندلی های‌ آرایشگاهی از این جنس رویه استفاده کنید و هیچ تفاوتی ندارد که صندلی مورد نیاز شما کدام یک باشد !

به فوم استفاده شده در صندلی های آرایشگاهی توجه کنید

فوم استفاده شده در کفی و در قسمت نشیمن صندلی ها ، باید به گونه ای باشد. که درزمان نشستن مشتری ، او احساس راحتی داشته باشد . همین طور اگر شخصی با وزن بالا بر روی آن نشست ، دچار فرو رفتگی نشود و ظاهر اولیه خود را از دست ندهد . توجه کنید که جنس فوم (گرم یا سرد) بسیار در کیفیت قسمت نشیمن موثر است. و بهتر است به سراغ جنسی بروید که اول کیفیت و مرغوبیت لازم را داشته باشد. و سپس مشتری در زمان نشستن بر روی آن راحت باشد . لازم به ذکر است که فوم ، جزو اصلی کلیه صندلی های آرایشگاهی است. و هیچ تفاوتی ندارد که شما کدام یک از صندلی ها را برای آرایشگاه یا سالن زیبایی خود نیاز دارید .

به داشتن زیر پایی صندلی توجه کنید

به طور کلی برای آویزان نبودن پا های مشتری و همین طور خسته نشدن او ، شما برای هر صندلی نیاز به زیر پایی دارید . اما باید در نظر بگیرید که زیر پایی صندلی کوپ با زیر پایی صندلی سرشور کامل متفاوت است . چرا که طراحی هر کدام به گونه ای انجام پذیرفته و نوع نشستن و استفاده مشتری از هر کدام متفاوت است . اما وجود زیر پایی برای عدم خستگی پا ها مشتری برای هر نوع صندلی یک امر ضرورری و واجب است .

پشتی صندلی را جدی بگیرید

یک صندلی آرایشگاهی استاندارد باید دارای پشتی و همین طور یک پشتی استاندارد باشد . باید بدانید که ارتفاع صندلی باید مناسب باشد تا در زمان نشستن و استفاده مشتری ، به راحتی به آن تکیه دهد و موجب راحتی او فراهم شود. نه آن که مدام از کمر درد و عدم وجود تکیه گاه ، تقلا کند. در این صورت نه پرسنل می توانند کار خود را به درستی انجام دهند. و نه مشتری حس مطلوب و رضایت خواهد داشت .

در صورت نیاز صندلی با چرخ بخرید

در بعضی از لاین های آرایشگاهی مانند لاین کوپ ، نیاز هست که صندلی دارای چرخ باشد. تا پرسنل بتوانند به راحتی صندلی را جا به جا کنند . اما در بعضی از صندلی ها مانند صندلی سرشور ، وجود چرخ هیچ تاثیری ندارد . چرا که این صندلی جثه بزرگی داشته و غیر ممکن است. که نیازی باشد تا آن را در آرایشگاه و یا سالن زیبایی جا به جا کنید . اما بعضی از صندلی ها مانند صندلی استاد کار ، نیاز به چرخ دارند. تا در زمان نیاز حمل و نقل و جا به جایی آن ها در سالن زیبایی آسان باشد .

به گارانتی و خدمات پس از فروش توجه کنید

خرید صندلی آرایشگاهی استاندارد باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد . تا با بروز هر گونه مشکل ، برند و یا شرکت فروشنده بتواند. آن را برای ما بدون هیچ هزینه اضافی تعمیر نماید . اما حتما توجه کنید در زمان خرید ، خدمات پس از فروش شامل چه مواردی است . چرا که نباید انتظار داشته باشید در صورت در آمدن یک پیچ ، شرکت تولید کننده صندلی را برای شما به طور کلی با یک صندلی نو تعویض نماید !

قیمت صندلی آرایشگاهی چقدر است؟

همان طور که تا به این جا همراه ما بودید ، متوجه شدید که صندلی های آرایشگاهی ، انواع مختلفی دارد . هر کدام بسته به کاربردی که دارند ، طراحی متفاوت و همین طور مشخصات انحصاری خود را دارند . به همین خطر نمی توان قیمت مشخصی را برای هر کدام تعیین نمود . هم چنین برند های مختلفی صندلی ها را تولید کرده اند که برای محصول خود قیمتی را مشخص کرده اند. اما شما می توانید برای یک خرید مقرون به صرفه با در تماس باشید تا متناسب ترین صندلی را برای آرایشگاه و سالن زیبایی خود خریداری کنید .

دکمه بازگشت به بالا