اجتماعیمطالب برتر

نحوه تمرین روزانه مکالمه انگلیسی برای نوجوانان

آیا صحبت کردن به زبان انگلیسی برای شما دشوار است؟ کلمات برای شما آشنا هستند. قبلاً آنها را بارها شنیده اید. احتمالاً می توانید به آنچه می خواهید بگویید فکر کنید، اما نمی توانید آن را بیان کنید. در این مقاله به نحوه تمرین روزانه مکالمه انگلیسی می پردازیم. بهترین آموزشگاه آیلتس

با خودت صحبت کن

اولین وظیفه شما این است که با خودتان راحت صحبت کنید. نگران نباش! این شما را دیوانه نمی کند! اگر بخواهید کلمات و عبارات جدید انگلیسی را به تنهایی امتحان کنید قبل از اینکه آنها را در مکالمه امتحان کنید، ممکن است متوجه شوید که احساس راحتی بیشتری می کنید. اگر در خانه یا خوابگاه خود تنها هستید، کارهایی را که انجام می‌دهید با صدای بلند توصیف کنید، مثلاً نحوه گذراندن یک وعده غذایی.

عضو یک برنامه تبادل زبان شوید

پیوستن به یک برنامه تبادل زبان، مانند Tandem، راه دیگری برای تمرین زبان انگلیسی است. شما می توانید از طریق Tandem با افراد بومی آشنا شوید. با Tandem، شما قادر خواهید بود با یک انگلیسی زبان مادری به زبان انگلیسی چت تصویری داشته باشید.

از زیرنویس استفاده کنید

تا حد امکان باید از زیرنویس استفاده شود. همچنین می‌توانید در حین یادگیری نحوه خواندن به زبان انگلیسی، خواندن با صدای بلند را با زیرنویس تمرین کنید. بلند خواندن همان حرف زدن است.

با استفاده از پیام های ویدیویی صحبت کردن را تمرین کنید

اگر دوستان یا اعضای خانواده دارید که انگلیسی صحبت می کنند و در خارج از کشور زندگی می کنند، باید از برنامه های پیام رسانی ویدیویی مانند Skype و Facetime برای تمرین انگلیسی گفتاری خود استفاده کنید.

با استفاده از یک برنامه پیام رسانی

استفاده از Whatsapp راه دیگری برای تمرین مکالمه انگلیسی است. بیش از 1 میلیارد نفر در سراسر جهان از واتس اپ به عنوان یک ابزار پیام رسانی استفاده می کنند. این برنامه علاوه بر اینکه به شما امکان چت ویدیویی و تمرین کلمات انگلیسی را می دهد، شما را به سایر زبان آموزان انگلیسی نیز متصل می کند تا بتوانید با آنها تمرین کنید.

باید به انگلیسی بخوانی

اگر از موسیقی انگلیسی زبان لذت می برید، به دنبال گروه ها و نوازندگان باشید. همانطور که با آنها آشنا می شوید، آهنگ های آنها را بخوانید! اگر با نحوه خواندن اشعار آشنایی ندارید، می توانید با کارائوکه شروع کنید. با آواز خواندن دایره لغات خود را می سازید و نحوه تلفظ کلمات را یاد می گیرید.

تفسیر به زبان انگلیسی

اگر از طرفداران ورزش هستید، می توانید از زبان انگلیسی برای نظر دادن استفاده کنید. اگر به مفسران انگلیسی گوش دهید، بلافاصله می توانید آنها را تقلید کنید. علاوه بر تفسیر ورزشی، می‌توانید درباره بازی‌های ویدیویی آنلاین به زبان انگلیسی صحبت کنید.

شرح روز شما

اگر تنها هستید یا با کسی که صحبت می کند، روز خود را با صدای بلند روایت کنید. علاوه بر این، با پاسخ دادن به سوالات انگلیسی مانند «روزتان چطور بود؟» به بهترین وجه می‌توانید مهارت‌های مکالمه انگلیسی خود را تقویت کنید.

4 راه برای پرورش ذهن آگاهی در کلاس درس

این تمرینات ساده می تواند تمرکز و آرامش بیشتری را در روز مدرسه شما به ارمغان بیاورد و در عین حال به دانش آموزان کمک می کند تا احساسات خود را تنظیم کنند.

4 راه برای حرکت رو به جلو دانش آموزان

نگاهی به چند راه برای راهنمایی دانش آموزان ابتدایی که ممکن است پس از دو سال پرتلاطم گذشته هنوز با یادگیری خود دست و پنجه نرم کنند.

دو سال گذشته برای دانش‌آموزان سخت بوده است، و حتی با وجود اینکه به خوبی وارد سال تحصیلی کنونی شده‌ایم، برخی از دانش‌آموزان ممکن است کاملاً در جایگاه رشدی که مربیان انتظار دارند نباشند. چالش معلمان این است که چگونه با هر دانش آموزی در جایی که هستند ملاقات کنند تا پیشرفت خود را ادامه دهند.

در اینجا چهار استراتژی وجود دارد که معلمان ابتدایی ممکن است برای مقابله با این چالش و پل زدن با هر گونه افت یادگیری که دانش آموزان ممکن است هنوز آن را مدیریت کنند مفید بدانند.

3 استراتژی برای تقویت آموزش مدنی

معلمان در سراسر برنامه درسی می توانند گفتمان مدنی را ترویج کنند و ابزارهای دیجیتالی را به اشتراک بگذارند که به دانش آموزان دبیرستانی کمک می کند تا مهارت های مورد نیاز شهروندی را توسعه دهند.

دانش‌آموزان امروزی در حال مشارکت در گفتمان مدنی هستند گفت‌وگوی سازنده‌ای که به دنبال پیشبرد منافع عمومی است و پیش از رای دادن به اولین رای خود، فعال هستند. با این حال، بسیاری از شیوه‌های فعلی آموزش مدنی ما نمی‌توانند دانش‌آموزان را برای جهانی آماده کنند که در آن گفتمان مدنی از لحظه دسترسی شما به تلفن هوشمند و رسانه‌های اجتماعی آغاز می‌شود.

اجتماعی کردن دانش آموزان برای دموکراسی به یک حوزه موضوعی تعلق ندارد: به همه ما تعلق دارد. در اینجا چهار استراتژی وجود دارد که می توانید برای تقویت این مهارت ها در کلاس خود استفاده کنید. بهترین آموزشگاه زبان آلمانی

نتیجه

هیچ چیز غیر ممکن نیست. با کمک تمرین به یکی از بهترین انگلیسی زبانان تبدیل خواهید شد. اگر این نکات را روزانه تمرین کنید، انگلیسی را روان صحبت خواهید کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا