عمومیمطالب برتر

نظافت ساختمان چگونه محاسبه میشود؟

همانطور که نظافت داخل خانه مهم است، نظافت ساختمان، نظافت پله ها، نظافت پارکینگ، شست و شوی حیاط ساختمان و همچنین سقف و قسمت مشترک آپارتمان نیز مهم است. اگر ساختمان تمیز نشود، آلودگی از بیرون وارد خانه می شود. به خصوص در آپارتمان های مسکونی به دلیل تردد زیاد افراد در مشاعات، امکان انتشار این آلودگی افزایش می یابد، بنابراین باید به نظافت ساختمان توجه ویژه ای شود.

یکی از دغدغه های آپارتمان نشینان و البته مدیران ساختمان، نظافت به موقع و مناسب پارکینگ و مشاعات ساختمان است. نظافت ساختمان شامل نظافت فضاهای مشاع، نظافت پله ها، نظافت آسانسور، نظافت ساختمان، نظافت باغات و نظافت باغات می باشد. بدون شک نظافت مکان هایی مانند راه پله در آپارتمانی که دائماً در معرض ترافیک است و همه افراد ساختمان از آن استفاده می کنند باید توسط نظافتچی حرفه ای ساختمان انجام شود. در ادامه به معرفی بهترین شرکت نظافتی ساختمان و عوامل موثر بر هزینه های نظافت پله ها و ساختمان های مشاع و هزینه های نظافت ساختمان می پردازیم.

چگونه خدمات نظافت پله را از Home Care دریافت کنم؟

برای دریافت خدمات نظافت منزل، نظافت راه پله و اطلاع از قیمت نظافت راه پله کافیست مراحل ساده زیر را دنبال کنید.

برای نظافت راه پله ها و فضاهای مشترک کمکی را فراخوانی کنید

پس از سفارش، دستیاران برای اطلاع از وضعیت ساختمان تماس می گیرند، سرویس های بهداشتی و ابزار مورد نیاز برای نظافت را اطلاع می دهند. هزینه نظافت پله ها به تعداد طبقات برای شما تعیین می شود. البته به یاد داشته باشید که قیمت اعلام شده بر اساس گزینه هایی است که هنگام ثبت سفارش انتخاب می کنید و در صورت نیاز به خدمات اضافی مانند نظافت سقف طبیعتا قیمت نظافت پله افزایش می یابد.

اعزام امدادگران به محل.

پس از تماس دستیاران و ارائه توضیحات، کارشناسان نظافت ساختمان در محل حاضر شده و با بالاترین کیفیت خدمات را ارائه می دهند.

دستورالعمل گام به گام نظافت پله ها و قسمت های مشترک ساختمان

قبل از شروع هر گونه فعالیت برای نظافت ساختمان، باید مواد شوینده مناسب تهیه کنید. برای انتخاب ماده شوینده باید به مصالح به کار رفته در قسمت های مشترک ساختمان توجه کرد. هنگام نظافت ساختمان باید از مواد شوینده ای استفاده شود که به مصالح ساختمانی آسیبی نرساند. مثلاً برای نظافت پارکینگ ساختمان نباید از شوینده های اسیدی و جوهر نمک استفاده کرد. سنگ زنی برای شما هزینه دارد زیرا این شوینده های اسیدی به شدت سنگ های ساختمانی را خورده و رنگ و درخشندگی سنگ و سرامیک را از بین می برند.

نظافت پارکینگ ها و فضاهای مشترک شامل نظافت پله ها، نرده ها، ورودی ها و درب های پارکینگ، آسانسورها و کلیه کلیدها و پریزها می باشد. هنگام نظافت پله ها یا نظافت عمومی ساختمان باید به این نکته توجه کنیم که کارمندان کجا و به چه ترتیبی باید نظافت کنند. به طور معمول، نظافت ساختمان با تمیز کردن پله ها از بالا به پایین، سپس تمیز کردن حیاط و پارکینگ، تمیز کردن کابین، آسانسور و دروازه و در نهایت جمع آوری زباله های داخل سطل شروع می شود.

زمان مناسب برای تمیز کردن پله ها، پارکینگ ها و مکان های مشترک

سازماندهی نظافت ساختمان، آسانسور و پارکینگ در یک روز خاص مناسب برای همه اعضا آسان نیست. بهترین راه تعیین تاریخ بین بازه های زمانی مشخص شده است. بنابراین همه می دانند که چگونه یک ساختمان را تمیز کنند. البته امروزه رفت و آمد را محدود می کنند، بنابراین نظافت ساختمان می تواند به راحتی پله ها، آسانسورها و موارد دیگر را تمیز کند.
برای استخدام نظافتچی روزمزد کلیک کنید.

آیا نظافت ساختمان اداری با ساختمان مسکونی متفاوت است؟

از نظر نظافت ساختمان، کاربری ساختمان تغییری در روند کار ایجاد نمی کند. خدمات نظافت عمومی و نظافت عمومی ساختمان های اداری و تجاری عموماً از یک قانون کلی پیروی می کنند. به غیر از نظافت ساختمان های مسکونی، نظافت پشت بام ها و پارکینگ ها را نیز می توان به مشکلات دیگری اضافه کرد. همچنین ساختمان های اداری، شرکت ها، مشاعات و آسانسورها به دلیل تردد زیاد افراد نظافتچی نیازمند نظافت در زمان کمتری هستند. البته لازم به ذکر است که این مجموعه خدمات در نظافت برج با توجه به حجم کار متفاوت است.

نظافت راه پله آپارتمان و نظافت مشاعات منزل شامل چه مواردی می شود؟

اولین قدم برای تمیز کردن فضاهای مشترک، جارو کردن کل راه پله است. به طور معمول، جارو کردن پله ها باید از طبقات بالای ساختمان به سمت پایین شروع شود. در نهایت با رفت و روب و نظافت پارکینگ و حیاط تکمیل می شود. مرحله بعدی تمیز کردن مکان های مشترک، جمع آوری متناوب تی شرت ها و دستمال ها و تمیز کردن نرده های ساختمان است.

نظافت نرده راه پله نیز بخشی از نظافت منزل برای نظافت پله های آپارتمان است. تمام قسمت های باغ باید کاملا شسته و خشک شود. پنجره ها باید از داخل ساختمان و در صورت امکان از بیرون کاملاً تمیز شوند. نظافت سقف و نظافت حیاط نیز در صورت لزوم بخشی از نظافت ساختمان است.

در نظافت ساختمان چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

در نظر گرفتن نکات کلیدی نتیجه نهایی را بهتر و رضایت بخش تر می کند.

برای هر لایه لازم است سطل آب را عوض کرده و چای را با دقت بشویید تا پس از خشک شدن هیچ گونه کثیفی یا کثیفی روی زمین باقی نماند. در نهایت خاک باید به خوبی خشک شود. شستشو و نظافت دیوارهای مشترک باید با پارچه تمیز، آب و محلول ضد جزر و مد انجام شود.

تمیز کردن بالابر باید با یک پارچه مرطوب انجام شود و از قرار دادن شیلنگ آب روی بالابر خودداری کنید زیرا ممکن است به بالابر آسیب برساند و به بالابر میز آسیب برساند.

برای نظافت شیشه های راه پله و همچنین نظافت ساختمان و پارکینگ باید کثیفی های روی پنجره ها را به خوبی تمیز کرد. سپس از روزنامه و شیشه پاک کن برای تمیز کردن بیشتر استفاده می شود.

شوینده های اسیدی باعث خوردگی سطح می شوند و هرگز نباید برای از بین بردن لکه های قوی هنگام تمیز کردن پارکینگ یا تمیز کردن آسانسور استفاده شوند. بهترین راه حل استفاده از نمک، جوش شیرین و جزر و مد است. یک شرکت نظافتی با تجربه را انتخاب کنید که همه اینها را بداند تا کار را با خیال راحت انجام دهید. اگر نیاز به خدمات کفپوش ساختمان خود دارید، کارشناسان ما آماده کمک به شما هستند.

دکمه بازگشت به بالا