عمومیمطالب برتر

ویژگی خدمات نمایندگی ال جی چیست؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید، این است که در زمان خراب شدن لوازم خانگی منزلتان دچار سردرگمی شوید و ندانید که باید به کدام یک از تعمیرگاه های مجاز تعمیر انواع لوازم خانگی مراجعه کنید. هر مجموعه ی مرتبط با تعمیرات حتی مجموعه ی ال جی تک سرویس، در این زمینه اگر خود را بهترین و لایق انتخاب مشتریان می داند باید از یک سری ویژگی های لازم برخوردار باشد که بتواند رضایت و توجه مخاطبان را به دست آورد.قطعا در محل زندگی شما تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی زیادی وجود دارد ولی اینکه کدام یک از آن ها تعمیرگاه معتبری است موضوعی باشد که در این مقاله می خواهیم به بررسی آن بپردازیم.

در زمان خراب شدن و به وجود آمدن نقص فنی در لوازم خانگی منزلتان شما یا می توانید خودتان و با استفاده از اطلاعاتی که دارید برای رفع مشکل و یا تعویض قطعات اقدام کنید و یا اینکه از یک راه حل دوم استفاده نمایید و به تعمیرگاه لوازم خانگی مراجعه کرده و از خدمات تخصصی که تعمیرکاران و متخصصان به شما ارائه خواهند داد، بهره مند شوید. برای تعمیر بعضی وسایل خانگی به دلیل پیچیده بودن سیستم داخلی آن ها  رفع مشکل و یا عوض کردن قطعات توسط خود شما بسیار سخت و زمان بر می باشد و مراجعه به مراکز تخصصی مناسب تر به نظر می رسد. حال سوالی که برای شما پیش میاید این است که یک تعمیرگاه لوازم خانگی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد و چگونه تشخیص بدهید که یک مجموعه از اعتبار کافی برخوردار است.

تخصص، ضامن کیفیت خدمات تعمیرگاه های مجاز تعمیر انواع لوازم خانگی

1.پرسنل و تعمیرکاران متخصص: اولین پارامتری که یک مجموعه ی خدماتی و فنی حرفه ای باید داشته باشد، پرسنل و کادری متخصص است که دارای تجربه ی کافی در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی باشند و بتوانند به آسانی مشکل دستگاه شما را تشخیص داده و برای برطرف کردن آن اقدام کنند. برای پیدا کردن چنین گزینه ی قابل قبولی شما می توانید در اینترنت سرچ کنید و نظرات کاربران را مطالعه بفرمایید. با این روش شما اطلاعات مناسبی در مورد مجموعه ای که می خواهید به آنجا مراجعه کنید به دست خواهید آورد.

2.دادن مشاوره و راهنمایی به مشتری: زمانی که شما برای تعمیر لوازم خانگی مورد نظر خود به تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید، وظیفه تعمیرکاران حرفه ای ما است که به شما دلایل ایجاد شدن نقص در دستگاه و راهکار های پیشگیری از آن را توضیح بدهند و بتواند هزینه ی نهایی تعمیر و تعویض قطعات را تخمین زده و به شما اعلام کنند. همچنین موضوع مهم تر این است که یک تعمیرگاه خوب باید زمان لازم برای تعمیر دستگاه را به صورت دقیق به شما اطلاع بدهد؛ زیرا این مورد نشان دهنده ی احترام گذاشتن و اهمیت دادن به وقت مشتری می باشد.

تعمیرات گلدیران ال جی | خدمات پس از فروش ال جی در تهران

3.تعویض قطعات دستگاه: پس از شناسایی و تشخیص عیب ایجاد شده در دستگاه، تعمیرکاران برای تعویض و یا تعمیر قطعات لوازم خانگی مربوطه اقدام خواهند کرد، اگر قرار است قطعه ای تعویض شود وظیفه ی تکنیسین های ارجمند این است که از قطعات استاندارد و اورجینال برای دستگاه شما استفاده کنند؛ بنابراین بهتر است قبل از تعویض قطعات از تعمیرکار در مورد کیفیت، ارجینال بودن و شرکت سازنده ی قطعه ی مورد نظر سوال کرده و اطمینان حاصل نمایید.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی ، مرکز رسمی تعمیر انواع محصولات ال جی است. این مرکز دارای مجوز تعمیرات از اتحادیه بوده و بیش از دو دهه پیشینه دارد. کارشناسان ارشد تعمیرات در نمایندگی ال جی مشغول فعالیت هستند. با توجه به گستردگی استفاده از محصولات این کمپانی در سطح کشور، نمایندگی lg تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و کارآمد به ارائه ی بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد.

جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی و کمی عملکرد، پرسنل و کادر فعال نمایندگی ال جی در واحدهای مختلف مشغول فعالیت هستند. جهت تعمیرات هر محصول کارگاهی مجزا در نظر گرفته شده است. بهره‌مندی از فضایی پویا، با نشاط و پر تلاش جهت حصول موفقیت برخی از ویژگی های این مجموعه است.مرکز تعمیرات ال جی دارای شعب متعدد در تهران و کرج است و شهرستانی های عزیز نیز می توانند با ارسال کالا به تهران از خدمات این مجموعه بهره مند شوند.

ویژگی های نمایندگی ال جی

سرعت عمل بالا را می توان یکی از اصلی ترین ویژگی های نمایندگی ال جی در هشتگرد به شمار آورد. علیرغم این که همکاران ما روزانه پاسخگوی تعداد زیادی از مشتریان هستند، تلاش می کنند تا خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان انجام شود. تطابق خدمات تعمیری با آخرین استانداردهای روز دنیا هم دیگر ویژگی و مشخصه ای است که نمایندگی مجاز ال جی در مرکز سخت افزار ایران با آن شناخته می شود. حسن برخورد کارکنان، تحقق اهداف مشتری مداری، استفاده از قطعات با کیفیت و اصل، تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل و بهره مندی از یک آرشیو کامل و جدید تجهیزات تعمیراتی نیز ویژگی های دیگر نمایندگی lg هستند.

استفاده از تعمیرکاران متخصص تعمیرات لوازم خانگی ال جی

ما با استفاده از سرویس کاران متخصص لوازم خانگی ال جی، خدمات خود را تضمین خواهیم نمود. تکنسین های ما در شرکت ال جی پشتیبان بعنوان نمایندگی تعمیرات ال جی، تمامی دانش مربوط به تعمیرات لوازم خانگی ال جی را به صورت آکادمیک کسب کرده اند و تعمیرات را به صورت عملی فرا گرفته اند و دارای تجربه ی چندین ساله می باشند، همچنین از جدید ترین تغییرات و تکنولوژی لوازم خانگی ال جی مطلع هستند. تمامی تکنسین های ما دوره های تخصصی تعمیرات لوازم خانگی ال جی را گذرانده اند. شایان ذکر است که، اکثر تعمیرکاران ما، دارای مدرک معتبر در رشته ی برق و الکترونیک را می باشند.

چرا نمایندگی تعمیر ال جی

در این نمایندگی خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی ال جی مانند: یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی اسپیلت، مایکروفر، مایکروویو، اجاق گاز و تلویزیون در منزل مشتری انجام می شود مگر در مواردی خاص که نیاز به انتقال دستگاه توسط سرویس کار به گارگاه شرکت داشته باشد. قطعات استفاده شده و همچنین خدمات تعمیرات انجام شده توسط این تعمیرگاه محاز همگی دارای گارانتی ۳۶۵ روزه می باشند. همچنین تمامی کارمندان و تکنسین ها در نمایندگی تعمیرات ال جی پشتیبان، پایبند به اصول اخلاقی هستند و ارزش زیادی برای مشتری قائل هستند و اعتماد متقابل و احترام به حقوق مشتریان باعث شده تا این مجموعه بتواند به عنوان یک مجموعه ی برتر در تهران سال ها فعالیت صادقانه داشته باشد و هر روز با پیشرفت و رشد به راهش ادامه دهد. در صورت خرابی هر یک از لوازم خانگی ال جی، شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از خدمات این نمایندگی معتبر و مجاز استفاده نمایید. لازم است بدانید نمایندگی ال جی پشتیبان دارای شعب تعمیر لوازم خانگی LG در سراسر تهران می باشد.

دکمه بازگشت به بالا