حوادث

پیام سردار رادان برای اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و عفاف و حجاب/ تاکید بر حفظ کرامات انسانی

فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی از اقدامات اثرگذار فرماندهان و کارکنان در اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مخبران، سردار احمدرضا رادان، با صدور پیام تقدیری از ماموران پلیس برای اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و به خصوص عفاف و حجاب قدردانی کرد، متن این پیام که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی فراجا منتشر شده در ادامه آمده است:‌

« بسم الله الرحمن الرحیم

فرماندهان و پایوران گرامی

 خدای بزرگ را سپاسگزارم که در این بُرهه خاص و مهم از تاریخ کشور و انقلابمان به ما توفیق انجام وظیفه در راه نظم و امنیت و آسایش و آرامش جامعه را عطا فرموده است. هر ناظرِ بی طرفی می‌داند آنچه امروز شما عزیزان در سراسر کشور و در این سرزمین پهناور، انجام می‌دهید، بی تردید از جنس «جهاد فی سبیل الله» است و بی‌هیچ اما و اگری، اجر معنوی بالایی نصیب یکایک شما می‌سازد.

 همکاران گرامی

 من در این چند ماه اخیر شاهد بوده‌ام که یکایک شما، همچون همیشه، در انجام ماموریت‌ها و طرح‌های بزرگ و کوچک پلیس، از هیچ تلاش و مجاهدتی فروگذار نکرده‌اید. شما طرح‌های مقابله با پدیده سرقت و دیگر اقدامات مقابله با جرایم و کجروی های اجتماعی را با اقتدار و آمادگی و تبحر به اجرا در می‌آورید که هم موجب رضایت و آرامش مردم عزیزمان می شود و هم سیمای جامعه را از هر نوع انحراف و کژروی منزه می‌سازد. اینک نیز متعهدانه و مسئولانه و با هوشمندی و هوشیاری، طرح حجاب و عفاف را به گونه‌ای به سامان می‌رسانید که پیامد آن بسط اخلاق و فضیلت‌مندی در جامعه و کسب اقتدار و اعتبار بیشتر برای فراجا است.

می‌بایست با اقتدارِ توأم با رأفت ضمن حفظ کرامات انسانی به ماموریت‌های محوله ادامه و آرامش و امنیت را در ابعاد مختلف برای شهروندان عزیز فراهم کند.  به همین سبب وظیفه خود می‌دانم از یکایک شما عزیزان صمیمانه تقدیر و برایتان از خدای متعال و حضرت ولی عصر(عج)، موفقیت و بهروزی روزافزون را طلب کنم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان»

پیش از این در روز یکشنبه،  سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا از استقرار گشت های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور با هدف انجام مأموریت ها و برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی های اجتماعی اصرار دارند، خبر داد و گفته بود:« پلیس در پی مطالبات مردمی و خواستگاه گروه‌ها و نهادهای مختلف اجتماعی و همچنین تأکید ریاست جمهور و قوه قضائیه در چارچوب قانون به منظور بسط و گسترش امنیت عمومی و تحکیم بنیان خانواده ضمن تقدیر و تشکر از قاطبه دختران و بانوان کشور عزیزمان ایران که با رعایت هنجارهای اجتماعی و پوشش متعارف بر آرامش روانی جامعه کمک می‌کنند، از امروز با استقرار گشت های خودرویی و پیاده در سراسر کشور ضمن انجام ماموریت های متعدد پلیسی ناگزیر با آن دسته از کسانی که متأسفانه بدون توجه به تبعات و عواقب پوششِ خارج از عرف همچنان بر هنجارشکنی خود اصرار دارند ضمن انذار و تذکر در صورت عدم تمکین از دستورات پلیس برخورد قانونی و آنان را به دستگاه قضائی معرفی خواهد کرد.»

انتهای پیام

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا