عمومیمطالب برتر

کاربرد زبان ایتالیایی

ایتالیایی به عنوان یکی از ساده ترین زبان ها شناخته می شود، بنابراین یادگیری ایتالیایی کار سختی نیست! ساختار دستوری و جمله ای این زبان با زبان انگلیسی متفاوت است اما ساده است. هر دو زبان ریشه لاتین دارند، بنابراین کلمات مشترک زیادی بین آنها وجود دارد. ایتالیایی یک زبان رومی است که 66 میلیون نفر به آن صحبت می کنند که بیشتر آنها در ایتالیا زندگی می کنند.اگر به فکر یادگیری این زبان هستید و می خواهید از مزایای زبان ایتالیایی بدانید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

1. ایتالیایی به عنوان یکی از زیباترین زبان های گفتاری روی کره زمین شناخته می شود.

این احتمالاً اولین چیزی است که باید در ایتالیایی به آن فکر کنید. ریتم زیبای این زبان آن را منحصر به فرد کرده است. ایتالیایی ها می گویند در این زبان تعادل فنوتیپی وجود دارد و به همین دلیل است که می گویند ما آواز می خوانیم نه صحبت می کنیم!

ایتالیایی به صورت بریده شده صحبت می شود و برخلاف هر زبان دیگری جریان طبیعی دارد. ایتالیایی ترکیبی از گرمای پرتغالی، سادگی اسپانیایی و پیچیدگی فرانسوی است.

2. یونسکو اعلام کرد که بیشتر میراث فرهنگی جهان در ایتالیا است.

در ونیز همه چیز فراتر از برج پیزا و موارد دیگر است. ایتالیا پر از مکان هایی است که میراث فرهنگی جهانی محسوب می شوند! یونسکو اخیرا اعلام کرد که تقریباً 60 درصد میراث فرهنگی جهان در ایتالیا است!

اگر شما هم کنجکاو هستید و می خواهید درباره ایتالیا و میراث فرهنگی آن بیشتر بدانید، یادگیری زبان ایتالیایی به شما کمک می کند. اینها برخی از بهترین ابزارهای زبان ایتالیایی هستند که به شما در برقراری ارتباط با کشور زیبای ایتالیا کمک می کنند.

3. یکی از مزایای زبان ایتالیایی درک موسیقی بی نظیر این کشور است.

اگر به موسیقی علاقه دارید، احتمالاً می دانید که بسیاری از آهنگ ها به زبان ایتالیایی نوشته شده اند. بیشتر آثار ولفگانگ آمادئوس موتزارت به زبان ایتالیایی نوشته شده است، حتما دلیلی دارد!

علاوه بر این، یک خواننده اپرا باید زبان ایتالیایی را بداند و تلفظ آن تقریباً یک مهارت حرفه ای محسوب می شود. اگر شما هم به اپرا علاقه دارید، دانستن این زبان می تواند در پیشرفت شما موثر باشد و این یکی از مزیت های زبان ایتالیایی است.

4. یکی از مزیت های زبان ایتالیایی ایجاد فرصت های تجاری است.

ایتالیا چهارمین اقتصاد بزرگ اروپا است و یکی از فروشندگان عمده کالاهای لوکس است. آموزش زبان ایتالیایی برای افرادی که در زمینه واردات/صادرات پوشاک و مد، حمل و نقل، تولید و غیره فعالیت دارند بسیار سودمند است. علاوه بر این، اگر می خواهید حرفه ای در هنر آشپزی، طراحی داخلی و گرافیک، مد یا هنر به طور کلی دنبال کنید، یادگیری این زبان برای شما بسیار مفید خواهد بود. یکی از مزیت های زبان ایتالیایی ایجاد فرصت های شغلی و تجاری است که انگیزه خوبی برای یادگیری این زبان است.

5. مهاجرت و زندگی در خارج از کشور یکی از مزیت های زبان ایتالیایی است.

پس از تسلط بر زبان ایتالیایی، ایده مهاجرت به ایتالیا می تواند وسوسه انگیز باشد. فرصت های مختلفی برای کار و تحصیل در ایتالیا خواهید داشت. با توجه به این مزیت های زبان ایتالیایی، در یادگیری این زبان بسیار کاربردی تردید نکنید.

6. ایتالیایی نزدیکترین زبان به لاتین است.

حدود 60 درصد از واژگان انگلیسی لاتین است. بنابراین یادگیری ایتالیایی می تواند به شما در بهبود زبان انگلیسی کمک کند! ایتالیایی نیز ریشه لاتین دارد. بنابراین، این زبان از نظر ریشه شبیه به لاتین است. برای یادگیری زبان ایتالیایی، کلاس خصوصی زبان ایتالیایی سخن برتر را انتخاب کنید.

7. یکی از مزیت های زبان ایتالیایی امکان برقراری ارتباط با افراد مختلف است.

حدود 21 میلیون نفر در سراسر جهان ایتالیایی را به عنوان زبان دوم صحبت می کنند که تعداد ایتالیایی زبانان را به 85 میلیون نفر می رساند. یادگیری ایتالیایی به شما فرصت های بیشتری برای ارتباط با مردم می دهد و نقش های کاری و تحصیلی مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. از دیگر مزایای زبان ایتالیایی نیز سفر آسان و تعامل آسان با مردم این کشور بی نظیر است.

8. می توانید فرهنگ و تاریخ ایتالیا را بهتر درک کنید.

راز یک فرهنگ در زبان آن است. با خواندن مقالات ایتالیایی، می توانید ادبیات آن را درک کنید، که به شما درک عمیق تری از تاریخ و فرهنگ ایتالیا می دهد.

تقریباً همه می‌دانند که زبان ایتالیایی از لاتین توسعه یافته است، اما چند نفر می‌دانند که زبان ایتالیایی که ما امروز می‌شناسیم بیش از یک قرن قدمت ندارد؟

9. شما از روز اول ایتالیایی صحبت می کنید!

ایتالیایی می تواند پیچیده به نظر برسد. اما با کمی زمان و تمرین به راحتی می توانید بر آن غلبه کنید! با این حال، بر خلاف بسیاری از زبان های دیگر، یکی از مزایای زبان ایتالیایی این است که کلمات را همانطور که نوشته می شود می خواند. این می تواند دلیل خوبی برای یادگیری زبان باشد. اگر با الفبای انگلیسی آشنا هستید، برای خواندن کلمات ایتالیایی مشکل زیادی نخواهید داشت.

10. تقویت مغز یکی از فواید ایتالیایی است:

حتی اگر در حال یادگیری زبان ایتالیایی به عنوان یک سرگرمی هستید، دانستن چند زبان ذهن شما را در دوران پیری سالم نگه می دارد و حافظه شما را بهبود می بخشد. زیرا یادگیری یک زبان جدید شبکه ای بین اعصاب شما ایجاد می کند. ارتباطات عصبی بیشتر منجر به حافظه بهتر و مهارت های حل مسئله می شود. حتی اگر علاقه ای به مزایای زبان ایتالیایی ذکر شده در بالا ندارید، یادگیری این زبان جدید برای سلامتی شما می تواند آزمایشی باشد.

دکمه بازگشت به بالا