اقتصادیعمومیمطالب برتر

دانلود پی دی اف کتاب ریحانه بهشتی

دانلود پی دی اف کتاب ریحانه بهشتی

کتاب ریحانه بهشتی pdf، این کتاب مجموعه ای از توصیه های علمی و عبادی برگرفته از فقه غنی اسلامی برای همسران جوان مبتلا به مشکلات پزشکی، روانی و تغذیه ای در دوران بارداری است که محبت نبوی و ارشاد علوی را با محبت مادری تلفیق می کند.

استقبال خوب علاقه مندان از جزوه ای مشتمل بر مفاد این کتاب چند صفحه ای که طی سالیان متمادی توسط بسیاری از خواهران دلسوز و فداکار حوزه تکثیر شده است، با تأیید پزشکان و اساتید خبره، این نیاز را دو چندان کرد.

کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران ویراست دوم pdf، اثر پیش رو چاپ دوم کتاب مقدمه، تحلیلی از انقلاب اسلامی ایران توسط عیوضی و هراتی است که توسط اساتید محترم دکتر دکتر محمد رحیم عیوضی، دانشیار دانشگاه بین المللی امام خمینی و محمدجواد محمد جواد. هیراتی، استادیار دانشگاه بوعلی سینو، از مدرسین درس ریشه های انقلاب اسلام، که آثار ارزشمندی در زمینه مطالعات انقلاب اسلامی دارد.

 

خرید کتاب ریحانه بهشتی pdf | دانلود اپلیکیشن کتاب ریحانه بهشتی

این کتاب روشی نوین در تحلیل انقلاب اسلامی است که در قالب چالشی بین دو الگوی توسعه شبه غرب‌گرا، به تحلیل بافت تاریخی انقلاب اسلامی و مشکلات پس از آن پرداخته است.

دانلود کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس ، یکی از مصادیق برکت خیز این داد و ستد پژوهشگرانه در حوزه علوم انسانی، همکاری پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) است که اینک اولین کار مشترک خود را با نشر کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس به جامعه علمی کشور عرضه می کنند.

این کتاب برای کلیه دانشجویان به عنوان منبع اصلی درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در مقطع کارشناسی تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، نیرو های مسلح و سایر پژوهشگران و علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

دکمه بازگشت به بالا