عمومی

گارانتی باتری موبایل چقدر اهمیت دارد؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]امروزه گوشی های هوشمند به دلیل برخورداری از برخی قابلیت ها و ویژگی ها به یکی از ملزومات زندگی  اکثریت افراد جامعه تبدیل شده است، اما استفاده از تمامی این قابلیت ها تنها زمانی امکانپذیر خواهد بود که باتری تلفن همراه به عنوان مهم ترین بخش سخت افزاری گوشی سالم باشد از این رو اغلب برندهای تولید کننده گوشی های همراه از جمله کمپانی سامسونگ به منظور جلب رضایت مشتریان خود باتری های اورجینال خود را با گارانتی به بازار های جهانی عرضه کرده است .

پرکاربرد بودن گوشی های هوشمند موجب شده تا اغلب افراد بعد از گذشت مدت زمانی با کاهش انرژی باتری مواجه شوند زیرا که به دلیل سرعت زیادی که این گوشی ها از ان برخوردارند ممکن است نیاز باشد روزانه یک الی دو مرتبه گوشی خود را به شارژر متصل کنند، براساس گفته کارشناسان در این زمینه هرچه گوشی موبایل مدت زمان بیشتری به شارژر متصل باشد به این معنا است که عمر باتری نیز کاهش پیدا کرده است البته برخی راهکارها نیز برای افزایش عمر مفید باتری ها ارائه شده است که در صورت رعایت از جانب کاربران می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

حال ممکن است شما تمامی نکات را برای نگهداری از باتری موبایل رعایت کرده باشید اما همچنان باتری گوشی هوشمند شما با تخلیه سریع شارژ همراه باشد در چنین شرایطی بایستی برای تعویض باتری اقدام کنید.

کمپانی های تولید کننده گوشی های همراه باتری های اورجینال موردنیاز کاربران خود را به همراه گارانتی به بازار عرضه کرده اند تا کاربران بدون هیچگونه نگرانی برای خرید و تعویض باتری اقدام کنند.برای خرید باتری های آیفون همراه باگارانتی شش ماهه از فروشگاه باتری آیفون فونی شاپ  اقدام نماید.

گارانتی باتری موبایل

یکی از موضوعاتی که برای کاربران گوشی های هوشمند بسایر حائز اهمیت است گارانتی و خدمات پس از فروش قطعات جانبی  این دستکاه ها از جمله باتری است

گرانتی باتری موبایل به این دلیل مهم است : زیرا علاه بر این که کارکرد گوشی موبایل به وجود آن بستکی دارد از سوی دیگر این سخت افزار دارای مدت زمان عمر مفید می باشد که این مدت زمان ممکن است با رعایت نکاتی افزایش و یه به دلایلی کاهش پیدا کند لذا کاربران تمایل دارند در صورتی که نیاز به تعوض باتری پیدا کردند ان را گارانتی خریداری کنند تا در صورتی که باتری جدید دچار خرابی شد مجددا متحمل پرداخت هزینه اضافی نشوند.

البته براساس قرارداد و قوانینی که شرکت ها تولید کننده اعلام کرده اند، در طول مدت زمان گارانتی باتریی موبایل مشتری فقط یک بار حق تعویض کالای خریداری شده را دارد و پس از ان دیگر گارانتی باتری شامل وی نمی باشد.

گارانتی باتری موبایل شامل چه مرادی و چه مدت زمانی می شود؟

برای باتری موبایل مانند هر محصول دیگر دارای گرانتی ، شرایط خاصی در نظر گرفته می شود که کاربران می توانند از هر کدام از ان تنها یک بار استفاده کنند و پس از ان دیگر باتری اورجیتال خریداری شده آن ها شامل موارد گارنتی نمی شود در ادامه به بررسی شراطی گارانتی می پردازیم

گارانتی 90 روزه تعویض باتری

اگر بعد از خرید باتری به مدت 3 ماه از تاریخی که باتری موبایل مورد نظرتان را خریداری کرده اید هر گونه ایراد و مشکل فنی در محصول وجود داشته باشد میتوانید برای تعویض آن اقدام کنید و پس از ان باتری دیگر مشمول شرایط گارانتی نخواهد بود.

به این نکته توجه داشته باشید در صورتی که باتری دارای هر گونه مشکل فنی باشد باید مشتری قبل از 3 ماه آنرا به نمایندگی که از ان باتری را خریداری کرده است اطلاع دهد.

مشکلاتی که شامل ایراد فنی باتری می شود به قرار ذیل است:

  • تخلیه شارژ باتری
  • دیر شارژ شدن باتری
  • زود شارژ شدن باتری
  • عدم توانایی در راه اندازش گوشی

توجه: در صورتی که هر کدام از مشکلات و ایرادات مذکور بعد از پایان مدت زمان گارانتی مطرح شود به هیچ عنوان شامل گارانتی نخواهد شد

مشکلات و ایرادات فیزیکی

اگر بعد از خرید باتری و باز کردن بسته بندی ان متوجه هر گونه مشکل فیزیکی در ظاهر ان شدید بایستی براساس مدت زمان تعیین شده برای  این گونه ایرادات ان را به نمایندگی فروشی که باتری را خریداری کرده اید اطلاع دهید.

چه موارد موجب باطل شدن گارانتی باتری موبایل می شود

  • خراش برداشتن کارت گارانتی
  • خراش برداشتن هولوگرام
  • باد کردگی
  • هر گونه تغییر ظاهری باتری موبایل
  • خراش برداشتن کارت گارانتی

اگر بر روی کارت گارانتی هر گونه اثار خط خوردگی بر جای بماند باتری به هیچ عنوان شامل گارانتی نمی شود.

  • خراش برداشتن هولوگرام

اگر هولوگرامی که بر روی باتری قرار دارد خراش برداشته و یا وجود هر گونه آثار خط خوردگی بر روی ان مشاهده شود باتری شامل گارانتی نمی شود

  • بادکردگی

بادگردگی باتری به دلیل استفاده نادرست از قبیل نوسانات برق و یا مشکلات گوشی ایجاد می شود در چنین موردی نیز باتری شامل گارانتی نخواهد شد.

  • ایجاد تغییرات ظاهری

هر گونه تغییر که بر روی باتری ایجاد شود مانند خط و خش- تورفتگی- بریدن فلت باتری و مانند اینها شامل گارانتی نمی شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا