استان ها

کشف یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف و ضبط یک تن و 100 کیلوگرم مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: امسال این مواد مخدر در قالب طرح های پاکسازی مناطق آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، گروهبان منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: در پی اخبار و اطلاعات دریافتی همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پیگیری های انجام شده در چند روز گذشته روزها، افسران پلیس مواد مخدر موفق بوده اند. یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر را شناسایی و منهدم کرد.

وی گفت: در این عملیات ها 6 دستگاه خودرو توقیف و هفت نفر قاچاقچی دستگیر و دستگیری سایر همدستان و شرکای مواد مخدر در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دارد.

کشف یک تن و 100 کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

امان اللهی از افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت 2 هزار معتاد متجاهر اعم از معتاد متجاهر، معتاد متجاهر و قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار آنا، چهارمحال و بختیاری دارای 3 هزار و 732 کیلومتر راه است که 259 کیلومتر آن بزرگراه، 761 کیلومتر راه اصلی، 291 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 369 کیلومتر راه روستایی است که بخشی از این راه های ارتباطی است. استان از جمله بروجن از شهرستان لردگان. یکی از روش های حمل و نقل است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا