استان ها

بازارچه‌های عرضه کالا تا ۱۵ اسفند در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شود

مخبران/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بازارچه‌های عرضه کالا و بازارهای روز باید تا ۱۵ اسفندماه در استان راه‌اندازی شود، هر شهرستان حداقل باید یک بازارچه و بازار روز داشته باشد.

غلامعلی حیدری سوم اسفندماه در جلسه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال و نوروز نباید هیچ مشکلی وجود داشته باشد، اظهار کرد: باید از تجربیات سال گذشته در کنترل بازار استفاده کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز از مطالبات اصلی مردم است، گفت: بازارچه‌های عرضه کالا و بازارهای روز باید تا ۱۵ اسفندماه در استان راه‌اندازی شود، هر شهرستان حداقل باید یک بازارچه و بازار روز داشته باشد.

وی افزود: در بازارچه‌های عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام نوروز صنایع دستی نیز عرضه شود تا گردشگران بتوانند به این محصولات دسترسی داشته باشند.

حیدری با اشاره به اینکه نظارت بر اصناف و ارائه دهندگان خدمات از هم‌اکنون در چهارمحال و بختیاری تشدید شود، توضیح داد: تعداد ناظران افزایش پیدا کند، خودروی مورد نیاز برای تیم‌های بازرسی از دستگاه‌های اجرایی تامین شود، نتایج نظارت بر بازار باید آرامش خاطر مردم باشد، با گران‌فروشی با جدیت برخورد شود و به پرونده‌های تخلف به سرعت رسیدگی شود تا بازدارندگی لازم را داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: تیم‌های بازرسی آموزش‌های لازم را برای نظارت صحیح فرا بگیرند.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا