بالا رفتن فروش با عکاسی تبلیغاتی

امروزه عرضه و فروش محصولات باید بر اساس اصول و شیوه های مدرن صورت گیرد. یکی از شیوه های برتر و بسیار موثر، عکاسی تبلیغاتی می باشد. عکاسی، هنری است که می تواند احساس مخاطب را در کسری از ثانیه درگیر کند و او را به فکر فرو ببرد. در عصر حاضر بازار آنلاین و دیجیتال رشد شدیدی داشته و همه افراد ترجیح می دهند با چند کلیک از طریق وب سایت، شبکه و اپلیکیشن های اجتماعی، محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند و به همین دلیل است که در اینجا اهمیت عکاسی مانند عکاسی تبلیغاتی برای جذب مخاطب بیش از هر زمان دیگر مشخص می شود.

اگر می خواهید در دنیای تجارت الکترونیک به خوبی بدرخشید و سایت و صفحات مجازی شما بیشترین آمار بازدید را داشته باشد، می توانید از عکس های تبلیغاتی منحصر به فرد استفاده کنید. تیم استودیو عکاسی لحظه نگاری تصاویر ناب و شگفت انگیز تبلیغاتی را از محصولات، تولیدات و برند شما از زوایایی خیره کننده خلق می کند. مجموعه ما علاوه بر عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی نیز پروژه های ارزنده ای را نیز به انجام رسانیده است.

عکاسی تبلیغاتی از محصولات

یکی از انواع مختلف عکاسی تبلیغاتی، عکاسی از محصولات، تولیدات یک برند، کارخانه و یا حتی کسب و کارهای خانگی و کوچک می باشد. بر طبق آمار ارائه شده حدود نود درصد از مشتریان و خریداران بیان داشته اند که عکس های جذاب از محصول، یکی از پارامترهای مهم برای خرید می باشد.

عکاس تبلیغاتی که در زمینه عکاسی از محصول تجربه دارد، باید با به کارگیری ترفندها و تکنیک های خاص و بهره مندی از تجهیزات مدرن و مجهز، تصاویر منحصر به فردی را به نمایش بگذارد. این تصاویر باید به نحوی باشند که هدف کارفرما را به خوبی بیان کنند و از طرف دیگر مخاطب درگیر آن شود. به بیان دیگر می توان گفت عکاسی محصول، تکنیک و ترفندی موثر برای فروش و بازاریابی آنلاین می باشد. عکس به عنوان یک محتوای قوی در نظر گرفته می شود که هزاران کلمه را به راحتی بیان می دارد.

ترفندهای عکاسی تبلیغاتی از محصول

لازم به ذکر است که عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از محصول، دارای شاخه های متعددی مانند عکاسی از پوشاک، غذا و نوشیدنی، طلا و جواهرات، لوازم خانگی و مصرفی و … می باشد. هر کدام از این شاخه ها نیز ترفندهای ریز و مخصوص به خود را دارند. حال ما در اینجا ترفندها و نکات کلی جهت عکاسی تبلیغاتی از محصولات را بیان داشته ایم:

استفاده از نور مناسب

نورپردازی یکی از پارامترهای بسیار مهم در عکاسی می باشد. عکاس باید علاوه بر دارا بودن تجهیزات کافی، در انتخاب مکان عکاسی از نظر نورپردازی دقت کافی را داشته باشد. نور می تواند به دو صورت طبیعی و یا مصنوعی و همچنین ترکیبی از این دو نوع باشد. عکاس اگر از منبع نور مناسب استفاده نکند، بک گراند تصویر خاکستری می شود که این امر به عنوان یک خطای بزرگ در دنیای تجارت برای فروش محصول می باشد.

نمایش جزییات

برای اینکه ذهن مخاطب درگیر شود و همچنین بیننده ذهنیت بهتری از محصول داشته باشد، باید جزئیات محصول هر چه بهتر و شفاف تر در عکس به نمایش در بیاید. نمایش جزئیات در تصاویر موجب می گردد که مخاطب برای خرید محصول بیشتر ترغیب شود و در نتیجه تبلیغ و فروش محصول بالا رود.

استفاده از تجهیزات مناسب و کاربردی

عکاسی تبلیغاتی به صورت حرفه ای و موثر، نیازمند تجهیزات کافی و لازم می باشد. عکاس علاوه بر دانش، تجربه و خلاقیت برای نمایش تصاویر منحصر به فرد در بازار پررقابتی امروز، نیازمند تجهیزاتی همچون دوربین و لنزهای پیشرفته، سه پایه، وسایل نورپردازی و همچنین نرم افزارهای مناسب جهت ویرایش تصاویر می باشد.

از نکات مهم دیگر که جهت عکاسی تبلیغاتی می توان به آن اشاره کرد، مواردی همچون مطالعه و آموزش دیدن در مورد نکات به روز عکاسی، استفاده از خلاقیت، کاربرد پس زمینه های ساده و پرهیز از پس زمینه های شلوغ و رنگی، عکس برداری از زوایای مناسب، الهام گرفتن از عکس های مختلف و … می باشد.

در آخر این نکته را عنوان می کنیم که شما کارفرمای گرامی می توانید با عکاسی تبلیغاتی کسب و کار خود را به درستی و به شیوه بصری و با شکوه بالایی به مشتری معرفی کنید و با سرمایه گذاری در این راه، سرمایه های چندین برابر را در آینده از آن خود نمایید. پس درنگ نکنید و همین حالا با تیم حرفه ای ما تماس بگیرید و از خدمات و مشاوره های ارزنده در زمینه عکاسی تبلیغاتی بهره مند گردید.

دکمه بازگشت به بالا