مطالب برتر

راهنمای خرید کامپیوتر همه کاره

اگر شما هم مثل من به دنیای دیجیتال علاقه دارید، حتما در قسمت مقدماتی و راهنمای خرید کالاهای دیجیتال با ما همراه باشید. در این قسمت در مورد خرید یک محصول دیجیتال نسبتا خاص و در عین حال پرکاربرد صحبت خواهیم کرد. بنابراین اگر به دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید یا قصد خرید کامپیوتر جدید را دارید، پیشنهاد می کنم ادامه این متن را از دست ندهید.

مطمئناً شما علاقه مند خواهید بود که یک کامپیوتر کامل باشید، اما هیچ شانسی وجود ندارد! این کامپیوتر فقط یک کامپیوتر، کیبورد و ماوس دارد! به این نوع کامپیوترها که کیس ندارند کامپیوتر همه کاره می گویند.

بسیاری از ما این نوع کامپیوترها را بیشتر در فروشگاه های زنجیره ای و در صندوق فروش دیده ایم. این کامپیوترها غذای کسانی هستند که یک کامپیوتر کامل می خواهند اما بدنه و پشتی و سخت افزار نصب نمی خواهند و می خواهند همه چیز را به مانیتور، ماوس و کیبورد تقلیل دهند. نکته جالب اینجاست که این مانیتور حتی تمام پورت های لازم را در خود دارد و وقتی مانیتور را روی میز خود قرار می دهید، اساسا یک کامپیوتر کامل به دست می آورید. جالب است بدانید که کامپیوترهای همه کاره با کامپیوترهای معمولی یا لپ تاپ ها متفاوت هستند. از نظر ظاهری، کامپیوتر همه کاره یک کامپیوتر بین یک کامپیوتر معمولی و یک لپ تاپ است.

اگر نمی دانید این کامپیوترها را از کجا و چگونه بخرید و اطلاعاتی در مورد خرید آنها ندارید، نگران نباشید. سایت ما برای خرید صفر تا صد کامپیوتر با شما و همه کاره شما خواهد بود. در قسمت بعدی، تمام نکاتی را که باید در مورد خرید یک رایانه شخصی همه کاره بدانید، بررسی می کنیم و سپس، مثل همیشه، به قیمت گذاری می پردازیم و قیمت ها را با هم بررسی می کنیم. پس بیا!

این یک کامپیوتر همه کاره عالی است

در این بخش، خرید یک کامپیوتر همه کاره را به تفصیل تجزیه و تحلیل خواهیم کرد، اما قبل از آن، باید برخی از مزایای یک کامپیوتر همه کاره را تجزیه و تحلیل کنیم تا متوجه شویم که چه مزایایی دارد. یکی -یک کامپیوتر بیشتر از یک کامپیوتر معمولی دارد. :

آسان برای استفاده

این محصول به گونه ای طراحی شده است که افراد بتوانند به راحتی کابل ها (چند تایی) را به هم متصل کرده و شروع به کار کنند.

استفاده خوب از فضا

با خرید یک کامپیوتر همه کاره، کیس ندارید و فضای بیشتری برای استفاده و صرفه جویی در فضا دارید.

کابل اضافی را بردارید

دیگر نه موی سر، نه از گره خوردن آزار دهنده.

بدون هزینه اضافی

با خرید کامپیوتر چند منظوره نیازی به خرید مانیتور جداگانه ندارید و هزینه ها کاهش می یابد.

همه جا ببرید

از آنجایی که کامپیوتر همه کاره تنها با یک مانیتور و نه کابل های زیادی ختم می شود، می توانید به راحتی آن را هر کجا که نیاز دارید ببرید.

مصرف برق خود را کاهش دهید

در این کامپیوترها از قطعات بیشتر و کوچکتری برای کاهش فضا استفاده می کنند و به همین دلیل برق آنها کم است.

تولید گرما را کاهش دهید

این کامپیوترها به هیچ وجه مانند کامپیوترهای سنتی هیچ گرمایی تولید نمی کنند و بیشتر دوستدار محیط زیست هستند.

جذاب بودن

این کامپیوترها بسیار جذاب هستند و هر کسی را برای خرید آنها جذب می کند.

ماوس و کیبورد همراه داشته باشید

جالب است بدانید که اکثر آنها به همراه ماوس و کیبورد به فروش می رسند.

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید یک کامپیوتر همه کاره باید در نظر بگیرید

خوب، اکنون که مزایای رایانه های مختلف را بررسی کردیم و آنها را به صورت کلی توضیح دادیم، وقت آن است که نکاتی را برای سهولت خرید رایانه به اشتراک بگذاریم:

مانیتور کامپیوتر همه کاره

صفحه نمایش یکی از مهمترین موارد هنگام خرید یک کامپیوتر همه کاره است. اکثر کامپیوترهای مونوبلاک صفحه نمایش بزرگی دارند. در دنیای کامپیوترهای امروزی، صفحه نمایش های کمتر از بیست و چهار اینچ معنایی ندارند.

بسیاری از این مانیتورها مانیتورهای لمسی هستند که قیمت آنها بیشتر است و توصیه من این است که مانیتور لمسی بخرید زیرا استفاده از آن را آسان می کند.

رزولوشن صفحه نمایش نیز مهم است، به طوری که شما می توانید تمام تصاویر را با بهترین کیفیت ببینید و لذت ببرید، کامپیوتر شما از وضوح بالایی برخوردار است.

در رایانه های معمولی، می توانید هر زمان که بخواهید مانیتور خود را تغییر دهید. اما در رایانه های شخصی همه کاره، به هیچ وجه اینطور نخواهد بود و مانیتور شما به هیچ وجه قابل تعویض یا ارتقا نیست. پس این را در نظر داشته باشید.

CPU CPU یک کامپیوتر برای همه مقاصد است

قلب و مغز سیستم شما CPU آن است که بخش مهمی از هر کامپیوتر همه منظوره است. در کامپیوتر شما اگر قطعه ای مشکل دارد یا می خواهید آن را ارتقا دهید به راحتی می توانید پوشه را باز کنید و کار خود را انجام دهید اما در همه کامپیوترها اینطور نیست و نمی توانید قطعه ای را تعویض کنید. بسیار آسان کار در صورت امکان بسیار دشوار است!

در واقع، جایگزینی یک جزء در یک کامپیوتر چندوظیفه ای تقریباً غیرممکن است. سعی کنید برای یک کامپیوتر با امکانات کامل هزینه بیشتری بپردازید، اما به جای آن از یک CPU بهتر استفاده کنید.

حافظه رم جهانی کامپیوتر

هنگام خرید یک کامپیوتر همه کاره، حتما به حافظه رم توجه کنید. چون موضوع بسیار مهمی است. بسیاری از رایانه های عمومی از 8 گیگابایت رم استفاده می کنند. این مورد رضایت همه کاربران نیست. اول از همه به شما توصیه می کنم که سراغ کامپیوترهای عمومی با رم کم نروید زیرا بعد از مدتی قطعا پشیمان خواهید شد.

همچنین توصیه می‌کنم یک آل این وان با بیش از 8 گیگابایت رم تهیه کنید تا حداقل چند سال به راحتی کار کنید. من شخصاً شانزده گیگابایت رم را توصیه می کنم

همه در یک نوع استفاده از کامپیوتر

نحوه استفاده از رایانه های همه کاره چیزی است که ممکن است شما را از خرید آن پشیمان کند.

اگر برای کارهای روزانه، مرور وب و کارهای کلی به یک کامپیوتر همه کاره نیاز دارید، مطمئن شوید که یک کامپیوتر مناسب را انتخاب کرده اید.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که عاشق دنیای ورزش هستند، در اشتباهید. زیرا این کامپیوترها هیچ فایده ای برای شما ندارند. توصیه من این است که یک بازی قدرتمند بخرید نه کامپیوتر خاص حتی قدرتمند!!!

پس بدانید از چه چیزی استفاده می کنید و به سراغ نرم افزارهای عمومی بروید تا بعد از مدتی مجبور به خرید سیستم دیگری نشوید!

کارت گرافیک کامپیوتری همه کاره

کارت گرافیک سیستم توانایی خود را در انجام کارهای دشوار نشان می دهد. اگر زیاد با کامپیوتر کار می کنید، هنگام خرید لپ تاپ باید به کارت گرافیک آن توجه ویژه ای داشته باشید. از آنجایی که امکان به روز رسانی سیستم در همه رایانه ها وجود ندارد، در هنگام خرید باید همه جوانب را در نظر گرفت.

پورت های کامپیوتر کاربردهای زیادی دارند

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم تعداد پورت های کامپیوتر و محل قرارگیری آنهاست. بهتر است یک کامپیوتر متفاوت خریداری کنید که دارای مهم ترین و مهم ترین پورت های مطابق با نیاز شما باشد.

موضوع مهم دیگر وجود درگاه HDMI است که به شما امکان می دهد هر زمان که خواستید از کنسول بازی یا لپ تاپ استفاده کنید.

خودتان را به همه رایانه های شخصی خود متصل کنید و از آن به عنوان تلویزیون استفاده کنید و لذت ببرید.

محل قرارگیری پورت ها نیز موضوع بسیار مهمی است که باید به راحتی استفاده از آنها را در نظر بگیرید.

یک اسپیکر و وب کم کامپیوتر همه کاره

سعی کنید یک کامپیوتر همه کاره با قدرت بلندگوی خوب و وب کم با کیفیت انتخاب کنید. درست است که می توانید از اسپیکرهای خارجی هم استفاده کنید، اما فراموش نکنید که یکی از اهداف شما از خرید یک کامپیوتر همه کاره، اشغال فضای کمتر است.

درایو نوری کامپیوتر همه کاره

برخی از کامپیوترها همگی دارای درایوهای نوری هستند و شما به راحتی می توانید از سی دی و دی وی دی استفاده کنید.

برخی از کامپیوترهای همه کاره نیز درایو نوری ندارند، اما دارای چندین پورت هستند. نگران این موضوع نباشید زیرا به راحتی می توانید یک هارد اکسترنال بخرید و از آن استفاده کنید. اما برای بسیاری از افرادی که کارهای زیادی با سی دی و دی وی دی انجام می دهند، داشتن یک درایو نوری در تمام کامپیوترهایشان بسیار مهم است!

طراحی کامپیوتری همه کاره

همه کامپیوترهای همه کاره طراحی یکسانی ندارند. این یک موضوع سلیقه ای است که شما چه نوع طرحی را دوست دارید. اما در کنار طراحی سهولت استفاده از محصول را نیز در نظر بگیرید.

فراموش نکنید که کامپیوتر همه کاره شما بخشی از دکوراسیون میز شما است، بنابراین باید زیبا و خوش طراحی باشد.

همچنین سعی کنید مطمئن شوید که کامپیوتر All-in-one شما قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

قیمت کامپیوتر همه کاره

هزینه محصول یکی از پارامترهای مهم در تولید است که در بخش بعدی به طور مفصل به آن خواهم پرداخت

امکان به روز رسانی یک سیستم کامپیوتری همه کاره

ابتدا باید بگویم که قسمت های مختلف سخت افزاری کامپیوترهای چند منظوره قابلیت ارتقای سیستم را ندارند و باز هم می گویم در خرید کامپیوتر چند منظوره باید تمامی جوانب را در نظر گرفت.

چند کامپیوتر همه منظوره وجود دارند که دسترسی به آنها کمی آسان تر از سایرین است و برخی را می توانید جایگزین کنید. من این را به هیچ وجه توصیه نمی کنم!

شما باید با توجه به سلیقه و نیاز خود کامپیوتر همه منظوره مورد نظر خود را خریداری کنید.

فروشگاه ای بای مدل های زیادی از کامپیوتر های همه کاره را برای فروش دارد.

دکمه بازگشت به بالا