ورزشی

آخرین تمرین تیم ملی در «کیش» برگزار شد/ قدوس همچنان غایب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جزیره کیش و مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 عصر امروز یکشنبه قبل از سفر به بحرین در جزیره کیش برگزار شد. مسعود ذولتانی فر ورزش و جوانان در این تمرین شرکت کرد و اعلام کرد که ضمن حمایت از تیم ملی ، اتحادیه نیز تأمین مالی خواهد شد.

بمباران تیم ملی اسکوسیچ همچنان ادامه دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ، Dragon Skusik زودتر از بازیکنان در چمن زمین تمرین این تیم ظاهر شد. اسکوچیچ با دستیار خود شوخی کرد و چهره شاد خود را مقابل دوربین نشان داد. اسكوسیچ با عكاسانی كه در دوره آموزش تیم ملی حضور داشتند ، به شوخی گفت: “شما قطعاً می خواهید از ترکیب تیم ملی مطلع شوید.” “همه آن را می خواهند ، اما من به شما خصوصی می گویم.”

بازیکن جدید وارد تمرینات تیم ملی ایران می شود

سیامک نعمتی مدافع و هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که امروز عصر به تیم ملی فوتبال ایران پیوست ، بلافاصله به تمرینات این تیم پیوست.

بازیکن سرخ در تیم ملی سبزپوشان

لباس تمرینی امروز تیم ملی ایران سبز است و علیرضا جهانبخش قرمز است. هافبک برایتون انگلیس سپس لباس خود را در رختکن ورزشگاه عوض کرد و به همان رنگ سایر بازیکنان در آمد.

خبر به تمرینات تیم ملی برمی گردد

محمد رضا اخباری دروازه بان ملی پوش تراکتورسازی تبریز پس از بازی روز گذشته باشگاهش به تیم ملی بازگشت تا تمرینات خود را از سر بگیرد.

جهانبخش با دوربین شوخی می کند

علیرضا جهانبخش ، در مصاحبه خبری با رسانه ویدئویی و چاپی ، با دوربینها شوخی کرد که با فشار دادن آنها به جلو مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

وزیر ورزش تیم رسانه ای تیم ملی را مسخره می کند

به غیر از این تمرین ، سلطانی فر با خبرنگاران صحبت کرد. محمودرضا رضایی ، مدیر رسانه ای تیم ملی قصد دارد تا تمام مصاحبه های تمرین امروز تیم ملی را کوتاه کند.

قدیس هنوز آنجا نیست

سامان کودوس هافبک تیم برنتفورد انگلیس نیز امروز در تمرینات غایب بود. آنها فردا صبح عازم جزیره کیش و بحرین با هم تیمی های خود می شوند.

اسکوسیچ ورود وزیر ورزش را نادیده می گیرد

مسعود سلطانی فر کیش 10 دقیقه پس از شروع تمرینات تیم ملی ایران وارد ورزشگاه المپیک شد. وی به عنوان میهمان ویژه این تمرین ، با استقبال از شهب الدین عزیزی خادم به تمرین تیم ملی آمد ، اما مجدداً اجازه متوقف کردن تمرین اسکوشیک را نداشت و از بازیکنان خواست مسائل فنی را پیگیری کنند.

تیم ملی فردا ساعت 14:00 به بحرین سفر می کند

این آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جزیره کیش بود. به گفته مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی ، این تیم ساعت 14 فردا بحرین را مستقیماً از کیش ترک می کند.

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، تیم ملی فوتبال ایران در گروه C انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا از چهار مسابقه گذشته شش امتیاز است و در جایگاه سوم قرار دارد. عراق 11 و بحرین 9 امتیاز دارند.

برنامه سومین بازی مقدماتی جام جهانی برای بحرین به میزبانی به شرح زیر است:

* ۱۳ ۱۳
– ایران – هنگ کنگ – ساعت 7 عصر
بحرین – کامبوج – 9 شب.

* دوشنبه 17 ژوئن:
– عراق – کامبوج – 7 عصر.
– ایران – بحرین – 9 شب.

* جمعه 21 ژوئن
– کامبوج – ایران – 7 عصر.
– هنگ کنگ – عراق – 9 شب.

* سه شنبه ، 25 ژوئن
– ایران – عراق – 7 عصر.
– بحرین – هنگ کنگ – 9 شب.

دکمه بازگشت به بالا